سندباکس 50 میلیون به استارتاپ های متاورس وام می دهد

برنامه‌ی شتاب‌دهنده‌ی متاورس سندباکس هدف‌گذاری کرده است که بیش از 30 استارتاپ مبتنی بر بلاک‌چین عرضه کند.

 

به نقل از وبسایت:  xrtoday

سندباکس، یک پلتفرم متاورسی مشهور که مدت‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند، جهان متاورسی خاص خود را گسترش می‌دهد و امکانات متعددی برای تعاملات انسانی و پیاده‌سازی انواع مکانیسم‌های خلاقانه‌ی اقتصادی در اختیار کاربران خود می‌گذارد، این هفته اعلام کرد که طی یک برنامه استارتاپ‌هایی را که روی توسعه‌ی فضاهای متاورسی‌اش کار کنند حمایت خواهد کرد.

آن‌ها این لینک را برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام متقاضیان هم‌زمان با اعلام خبر در دسترس گذاشتند. شتاب‌دهنده‌ی این شرکت سالیانه 50 میلیون دلار را بین 30 تا 40 استارتاپ که در زمینه‌ی تکنولوژی بلاک‌چین کار می‌کنند پخش می‌کند. رهبری این توزیع سرمایه با Brinc است، یک شرکت سرمایه‌گذاری و نهاد شتاب‌دهنده که منابع مالی مورد نیاز را برای استارتاپ‌های بازی-محور فراهم می‌کند تا ایده‌های جدید معرفی شوند و تکنولو‌ژی‌های نوظهور گسترش یابند.

این سرمایه‌گذاری به رشد پلتفرم سندباکس کمک می‌کند. یکی از هم‌بنیان‌گذاران سندباکس، سباستین برجت (Sebastian Borget) می‌گوید:

« ما به طور ویژه مشتاق حمایت بنیان‌گذاران ]این استارتاپ‌ها[ در راه انگیزه‌هایشان هستیم. ]در راستای این انگیزه‌ها[ آن‌ها در امکانات بی‌نهایتی که می‌شود به اکوسیستم سندباکس پیشنهاد کرد اکتشاف می‌کنند.»

برنامه‌ی شتاب‌دهنده‌ی سندباکس تا 250000 دلار به پروژ‌ه‌های بالقوه کمک می‌کند و سرمایه‌های اضافی نیز به پروژ‌ه‌هایی که در آینده عملکر خوبی داشته‌باشند تخصیص داده خواهد شد.

تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که در حال حاضر روی پروژه‌های بلاک‌چین-محور کار می‌کنند واجد شرایط دریافت تا 150000 دلار از رمز ارز SAND، رمزارز رایج در دنیای سندباکس، هستند.

همچنین تیم‌های توسعه‌دهنده می‌توانند مالکیت زمین‌های دیجیتالی سندباکس را در راستای پروژه‌هایشان دریافت کنند.

در حال حاضر، درگاه ثبت نام برای متقاضیان باز است و سندباکس در نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری سری اول پروژه‌های انتخاب‌شده را اعلام خواهدکرد.

پلتفرم‌های متاورسی مثل سندباکس راه حلی از راه دور هستند که کاربران را قادر می‌سازند با دوستان خود معاشرت کنند، به صورت دیجیتال همکاری کنند و دیگر مانع محدودیت فیزیکی مطرح نباشد.

علاوه بر مزایایی که این شکل از ارتباطات انسانی برای حفظ محیط زیست دارند، امکانات زیادی برای فروشگاه‌های آنلاین، کسب‌وکارها و انواع فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌کند که در بسیاری از موارد نوآورانه‌اند و به وسیله‌ی امکانات این پلتفرم‌ها ممکن شده‌اند.

 

منبع: https://www.xrtoday.com/virtual-reality/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × five =