وایس مدیا در متاورس

شرکت فیلم‌سازی آمریکایی-کانادایی وایس مدیا (Vice Media Group) وارد دنیای متاورس شد

به نقل از وب‌سایت خبری broadcastprome،

ساختمان مجازی VMG (گروه وایس مدیا) به‌عنوان یک محل اقامت دائمی در دیسنترالند برای چندین کسب‌وکار VMG عمل خواهد کرد. Virtue Worldwide، آژانس خلاقی که توسط وایس مدیا طراحی‌شده است، دفتری را در داخل متاورس برای  VMG ایجاد کرده است. این ابتکار توسط Virtue Futures انجام‌شده است، یک بخش اختصاصی در Virtue که به برندها کمک می‌کند تا در پلتفرم‌ها، فناوری‌ها و فضاهای جدید به روش‌های فرهنگی نوآوری کنند. تیم Virtue Futures اولین NFT کوکاکولا را در اواسط سال 2021 راه‌اندازی کرد و اولین استفاده قابل‌توجه از NFT توسط برندها و آژانس‌ها را رقم زد.

این ساختمان که در پلتفرم دیجیتال دیسنترالند ساخته‌شده است، به‌عنوان آزمایشگاه نوآوری مجازی عمل می‌کند که تیم‌ها می‌توانند NFT، DAOs (سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز) و WEB3را آزمایش کنند. مورتن گروباک، مسئول نوآوری Virtue Futures در مورد دفتر متاورس گفت: « فرصت‌های خلاقانه در متاورس بسیار هیجان‌انگیز است و ازآنجایی‌که ما در حال حاضر به برندها کمک می‌کنیم در این فضای جدید حرکت کنند، منطقی است که خودمان یک دفتر در آنجا داشته باشیم. با همکاری با معماران مشهور جهان این چشم‌انداز واقعیت جدیدی پیداکرده است.»

پلتفرم دیسنترالند به‌عنوان میزبان درراه اندازی تیم جهانی بدون مرز Virtue Futures عمل می‌کند. در اینجا، مشتریان و همکاران می‌توانند برای جلسات توجیهی، ارائه و نمایش در محل پروژه‌های اخیر ملاقات کنند. این فضا طیف وسیعی از آزمایش‌های دیجیتالی را به نمایش می‌گذارد و موارد اضافی پنهان زیادی برای کاشفان کنجکاو دارد. همچنین به‌عنوان سکوی پرتابی برای تحقیقات میدانی دیجیتال در جامعه‌شناسی جوامع دیجیتالی عمل خواهد کرد.

انسی دوبوک، مدیرعامل Vice Media Group، اضافه کرد: « گروه وایس مدیا همیشه در مورد حضور در فضای فرهنگی، به دنبال رفتن به مکان‌هایی است که مخاطبان ما در آن‌جا هستند. این‌یک گسترش مرز جدید و جهانی پر از پتانسیل است و یک‌بار دیگر، ما مفتخریم که مرزها را پیش می‌بریم.»

 

منبع:

https://www.broadcastprome.com/news/vice-media-group-opens-metaverse-hq/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

twelve + one =