سرمایه گذاری کره جنوبی در متاورس

سرمایه‌گذاری کره جنوبی بر روی متاورس خودش

کره جنوبی قرار است 186.7 میلیون دلار برای ایجاد اکوسیستم متاورس خود سرمایه‌گذاری کند که هدف آن حمایت از محتوای دیجیتال و رشد شرکت‌ها در داخل کشور است. وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم و برنامه‌ریزی آینده‌ی کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بودجه‌ی اختصاص داده‌شده در راستای تکمیل چهار هدف اصلی استفاده می‌شود. همچنین گفت که متاورس به‌عنوان پلتفرمی برای گسترش رشد صنعتی مجازی شهرها، آموزش و رسانه عمل خواهد کرد.

این نهاد دولتی اضافه کرد که سازندگان محتوا برای اطمینان از مشارکت بهترین افراد در ساخت پلتفرم، به وسیله‌ی میزبانی فعالیت‌های خلاقانه و مسابقه‌ی توسعه‌دهندگان متاورس و هکاتون (رویداد اجتماعی که برنامه‌نویسان رایانه و سایر افراد علاقه‌مند را گرد هم می‌آورد تا یک برنامه‌ی نرم‌افزاری جدید را بهبود ببخشند یا بسازند) پشتیبانی دریافت خواهند کرد. این نهاد همچنین امیدوار است که متاورس آن دسترسی جهانی داشته باشد و به افراد خارج از کره جنوبی امکان دسترسی به شرکت‌های کره جنوبی در فضای مجازی را بدهد.

سایمون کیم، مدیر اجرایی Hashed، یک صندوق دارایی‌های رمزنگاری مستقر در سانفرانسیسکو و سئول، به کوین تلگراف گفت که این پلتفرم به‌طور خاص بر تقویت گسترش تجاری در متاورس با ارائه‌ی حمایت دولتی از اعضای خود متمرکز خواهد شد. Hashed در برخی از پروژه‌های متاورس قبلی مانند Decentraland و The Sandbox سرمایه‌گذاری کرده است و کیم در Cointelegraph اضافه کرده است که با توجه به اینکه بخش خصوصی فعالانه سرمایه‌گذاری می‌کند، کمبود بودجه دولتی مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

منیع:

https://www.proactiveinvestors.co.uk/companies/news/975304/south-korea-to-invest-in-its-own-metaverse-975304.html

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − two =