پرداخت رمزارزها در ای بی (eBay)

پرداخت رمزارزها در ای بی (eBay) به‌زودی اضافه خواهد شد

 

جیمی ایانون (Jamie Iannone)، مدیرعامل شرکت ای بی‌ در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت: «بازار بزرگ تجارت الکترونیک ای بی می‌تواند به‌زودی پرداخت به‌وسیله‌ی رمز ارزها را به‌ روش‌های پرداخت خود اضافه کند.»

این بازار اینترنتی یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی است که اکنون به دنبال تبدیل‌شدن به پلتفرم مورداستفاده‌ی Gen Z و Millennials است (منظور نسل جدید کاربران اینترنت است که بومی آن محسوب می‌شوند و با مفاهیم بلاک‌چین و رمزارزها تا حدود خوبی آشنا هستند). مدیرعامل شرکت در مصاحبه‌ای با The Street گفت که این شرکت مدتی است به دنبال یکپارچه‌سازی گزینه‌های پرداخت کریپتو بوده است و ممکن است در روز سرمایه‌گذاران پیش رو در 10 مارس اعلامیه‌ای رسمی ارائه شود.

جیمی ایانون در طول مصاحبه‌ی خود فاش کرد که غول تجارت الکترونیک دنیا به دنبال انتقال به حالت‌های پرداخت جدید است، زیرا آن‌ها در حال حاضر 85 میلیارد دلار گردش مالی را به‌طور مستقیم بر روی پلتفرم خود مدیریت می‌کنند.

جیمی ایانون با صحبت در مورد موضع ای بی درباره‌ی فناوری‌های نوظهور مانند بلاک چین و ارزهای رمزنگاری‌شده، به محبوبیت روزافزون توکن‌های غیرقابل تعویض در پلتفرم خود، البته بدون اعلام رسمی در مورد آن، اشاره کرد.

او همچنین اعلام کرد که این شرکت سال گذشته سیاست‌های خود را تغییر داد تا پلتفرم تجارت الکترونیک را مکانی برای خریدوفروش هر چیزی، خواه کالای فیزیکی باشد یا دیجیتالی، تبدیل کند.

افزایش محبوبیت و تقاضا برای ارزهای دیجیتال باعث شده است که چندین پلتفرم آنلاین گزینه‌های پرداخت به‌وسیله ارزهای رمزنگاری‌شده را اضافه کنند. آن‌ها با تمرکز بر جذب مشتریان Millennial وGen Z، قصد دارند همین کار را انجام دهد. بااین‌حال، این اولین تلاش این شرکت برای پرداخته‌ای رمزنگاری‌شده نخواهد بود، زیرا ای بی برای اولین بار در سال 2014 سعی کرد امکان پرداخت با بیت‌کوین را ایجاد کند.

همان‌طور که Cointelegraph در می 2021 گزارش داد، ای بی در سال گذشته در حال بررسی یکپارچه‌سازی خود با امکان پرداخت بیت‌کوین و همچنین معاملات NFT بود. اکنون به نظر می‌رسد که طرح یکپارچه‌سازی با پرداخت کریپتو به نهایی شدن نزدیک شده است، زیرا رمزارزها به جریان اصلی و ایده‌ی قابل‌قبول‌تری در میان مردم تبدیل ‌شده‌اند.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/ebay-to-add-crypto-payment-options-soon-says-ceo

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

eleven + one =