Space Runners

 Space Runners ده میلیون دلار برای ساخت یک متاورس مد مبتنی بر بلاک‌چین جمع‌آوری میکند

Area Runners، سازمانی که بر روی ایجادNFT ها و گجت‌های دیجیتال متمرکز است، 10 میلیون دلار به رهبری Pantera Capital  و Polychain Capital جمع‌آوری کرده است. این شرکت با هنرمندان و افراد دیگر همکاری خواهد کرد تا اشیایی را برای ارائه به بازی‌های ویدیویی ایجاد کند. در برخی موارد، اینNFT ها ممکن است برای دنیای واقعی در مناسبت‌ها یا ملاقات و معاشرت با افراد مشهور و ورزشکاران استفاده شوند.

گیند سو، یکی از بنیان‌گذاران Area Runners، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «هدف ما ساختن اکوسیستم اولیه‌ی مد روز  بر روی بلاک چین با تأمین مالی جدید است.»

Area Runners در اولین مجموعه‌ی خود با قهرمانان سابق NBA، کایل کومزا و نیک یونگر، مجموعه کفش‌های ورزشی قهرمانان NBA را در دسامبر راه‌اندازی کرد که تعداد 10000 NFT در 9 دقیقه خریده شد. آرئا رانرز اکنون بیش از 500000 عضو در سراسر Discord، Instagram و Twitter دارد.

Paul Veradittakit، یکی از همکاران Pantera Capital در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این شرکت مفتخر است که به افراد خیال‌پرداز Area Runner کمک می‌کند تا یک گزینه کاملاً جدید را برای همکاری بر روی بلاک چین ایجاد کنند. شناسه‌ی دیجیتالی و خود بیانگری احتمالاً یک عنصر کلیدی در متاورس خواهد بود. مد احتمالاً در متاورس به‌اندازه دنیای واقعی ضروری خواهد بود.»

با بودجه‌ی جدید، Area Runners باید مدل خود را ارتقاء دهد تا بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی این شرکت، مهم‌ترین ارائه‌دهنده‌ی اشیاء برای متاورس و بازی‌های ویدئویی مختلف باشد. جدای از وضعیت مالی امروزی، معامله‌گران تاکنون حدود 30 میلیون دلار به خزانه Area Runners کمک کرده‌اند.

 

منبع:

Space Runners raises $10 million to build a blockchain-backed fashion metaverse

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

four + 7 =