کوکا کولا در متاورس

کوکاکولا نوشیدنی مجازی با طعم پیکسل را در متاورس عرضه می‌کند

 

متاورس محبوب‌ترین نوشیدنی جهان را در اختیار گرفته است. بله، کوکاکولا به متاورس رسیده است و در یک نمایش درخشان، کوکاکولا Zero Sugar Byte را عرضه می‌کند؛ اولین طعم نوشابه که در دنیای مجازی متولد شده است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: کوکاکولا Zero Sugar Byte طعم پیکسل‌ها را در یک نوشیدنی با نسخه‌ی محدود، که فراتر از دنیای دیجیتال و فیزیکی است، خواهد آورد. این نوشیدنی قبل از عرضه‌ی محدود خرده‌فروشی‌اش، در بازی ویدیویی Fortnite در متاورس در دسترس خواهد بود. متاورس یک فضای دیجیتالی است که در آن افراد می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی داشته و کار کنند و می‌توان با ابزارهایی مثل عینک‌های واقعیت مجازی به آن‌ها دسترسی داشت. کوکاکولا گفت که ارتباط دیرینه‌ای با بازی دارد و اولین بار سال گذشته با اولین مجموعه‌ی NFT (توکن غیرقابل تعویض) خود وارد دنیای متاورس شد. در اوایل امسال، کوکاکولا استارلایت طعم فضای بیرون را به مردم پیشنهاد کرد. اکنون، نوبت به نوشیدنی متاورس رسیده است. اوآنا ولاد، مدیر ارشد استراتژی جهانی شرکت کوکاکولا گفت: «برای دومین بیان خود از Coca-Cola Creations، می‌خواستیم طعمی نوآورانه با الهام از پیکسل‌ها ایجاد کنیم که ریشه در تجربیاتی که بازی ممکن می‌سازد، دارد. همان‌طور که پیکسل‌ها به اتصال دیجیتالی کمک می‌کنند، کوکاکولا نیز افراد را گرد هم می‌آورد تا لحظاتی از جادوی واقعی را به اشتراک بگذارند.»

کوکاکولا با سازمان بازی PWR همکاری کرده است تا به ایجاد Pixel Point، یک جزیره سفارشی ساخته‌شده در Fortnite Creative کمک کند. در Fortnite Creative کاربران می‌توانند دنیای خود را بسازند و در حالت‌های رقابتی بازی کنند و حتی این نوشیدنی‌های مجازی، ازجمله پیشنهاد جدید کوکاکولا را بچشند.

 

منبع:

https://www.moneycontrol.com/news/trends/curcan-taste-it-8336741.htmlrent-affairs-trends/coca-cola-launches-pixel-flavoured-virtual-drink-in-metaverse-how-you-

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 14 =