boohoo

برند مد بریتانیایی boohoo با اولین مجموعه رایگان NFT خود وارد متاورس شد

 

برند مد boohoo که سال 2000 در شهر منچستر تأسیس شد، boohooverse را ایجاد کرده است؛ یک پلتفرم وب3.0 که برای توانمندسازی زنان در فضای دیجیتال راه‌اندازی شده است. Boohoo در درجه اول با پروژه‌های NFT خود تحت رهبری زنان و هنرمندان زن کار خواهد کرد. برنامه‌های NFT و همکاری‌های افراد مشهور را سازمان‌دهی می‌کند تا بخشی از دنیای مد در متاورس باشد. این برند با هنرمند و طراح خلاق NFT امی کیلنر برای طراحی یک کارت دسترسی انحصاری NFT همکاری کرد. کارت‌های Boohoo که بر روی بلاک چین Polygon ساخته‌شده‌اند، کاملاً رایگان هستند و بلافاصله پس از انتشار به‌سرعت فروخته می‌شوند.

طرفداران Boohoo که به‌اندازه کافی خوش‌شانس بودند و کارت‌های NFT سه‌بعدی را به دست آوردند، می‌توانند به تمام پروژه‌های متاورس و مد، ایردراپ‌های NFT و آخرین اطلاعات در مورد مشارکت‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین دارندگان برای تمام سفارش‌های بوهو به مدت یک سال تحویل رایگان برتر دریافت خواهند کرد. Boohoo بیش از 13 میلیون دنبال کننده در رسانه‌های اجتماعی دارد و با مگان فاکس، زندایا، پاریس هیلتون و سایر زنان مشهور همکاری داشته است. به نظر می‌رسد که مد دیجیتال در حال تبدیل‌شدن به‌ اتفاق بزرگ بعدی دنیا است، زیرا برندهای بزرگ مد همچنان وارد دنیای متاورس می‌شوند و NFTها را به دنبال کنندگان خود معرفی می‌کنند.

 

منبع:

https://www.investing.com/news/cryptocurrency-news/british-fashion-brand-boohoo-enters-the-metaverse-with-its-free-debut-nft-collection-2801870

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × three =