شرکت های فعال تجاری در زمینه متاورس

شرکت های معرف بین المللی در پروژه های متاورس همکاری داشته و از این راه کسب سود می نمایند. در ادامه با شرکت های فعال تجاری در زمینه متاورس آشنا می شویم.

فیسبوک (متا)

فیسبوک یکی از پیشگامان در معرفی متاورس و شرکت های فعال تجاری در زمینه متاورس بود و دارای شبکه های اجتماعی مختلفی برای کاربران است. این شرکت پس از سال ها که با نام فیسبوک شناخته می شد که امروز تغییر نام داده و با نام نام متا به فعالیت خود ادامه می دهد. شما می توانید در بستر شبکه های اجتماعی با فضای متاورس آشنا شده و با افراد مختلفی به تعامل بپردازید. لازم به ذکر است که شرکت متا برنامه‌ های مختلفی برای آینده این پروژه داشته و روز به روز شاهد پیشرفته آن هستیم.

امروزه اگر به پروژه‌های متا علاقه داشته باشید، می توانید در پروژه کامبریا و پیام رسان های واقعیت مجازی فیسبوک شرکت نمایید.

فیسبوک (متا)

مایکروسافت

شرکت نرم افزاری مایکروسافت در سال ۲۰۲۲ پروژه کار در خانه را معرفی کرد که می توان در زمان شیوع بیماری های واگیردار از این پروژه ها استفاده کرد. بدون نیاز به حضور در در محل کار به کسب درآمد و شغل مورد نظر بپردازید. این شرکت یکی از شرکت های فعال تجاری در زمینه متاورس بوده و نرم افزار های مایکروسافت به شکلی طراحی شده که می توانید بر روی تمام پلتفرم ها و سیستم های سخت افزاری پیاده سازی نمایید. در نهایت پس از اتصال و برگزاری جلسه با تعامل با یکدیگر بپردازید.

گوگل

امروزه کسی پیدا نمی شود که موتور جستجوگر گوگل را نشناسد. این شرکت یکی از مجموعه های بزرگ فعال در زمینه شبکه های کامپیوتری و نرم افزارهای مرتبط بوده و توانست از بخش ویدیو کنفرانس خود رونمایی می‌کند که کاربران از طریق آواتار های واقعیت افزوده بتوانند به تعامل با یکدیگر بپردازند. پس بدون حضور در در محل کار می توانید از طریق پلتفرم های شرکت گوگل با یکدیگر ارتباط داشته باشید. شرکت گوگل با توجه به قدرت خود می تواند یکی از گزینه های برتر برای ورود به بازار متاورس باشد. حتما پروژه های در دست ساخت گوگل را دنبال نمایید.

تنسنت

تنسنت یکی از از مشهور ترین شرکت های سازنده بازی های ویدیویی بوده که امروزه نقش مهمی در زمینه متاورس بازی می کند و تبدیل به یکی از شرکت های فعال تجاری در زمینه خرید زمین متاورس شده است. این شرکت سرمایه گذاری بسیار بزرگی در زمینه متاورس انجام داده و توانسته بخش های مختلف سرگرمی های خود را به متاورس اختصاص دهد. می توانید در پلتفرم این شرکت به بازی یا تجارت الکترونیک بپردازیم و از پخش موسیقی فیلم نیز بهره ببرید.

تنسنت

نایک

شرکت های تولیدات پوشاک و کفش ها نیز امروزه در زمینه متاورس فعال بوده و شرکت نایک که یک شرکت بین‌ المللی در زمینه تولیدات لوازم و پوشاک ورزشی است گه پا به میدان فضای متاورس گذاشته است. این شرکت قصد دارد ارتباطات مجازی در متاورس را با تمام ورزشکاران ایجاد کرده و خلاقیت و سرگرمی را در بازی های حرفه ای گسترش دهد. همچنین می توانید در سرزمین نایت لند بازدید کرده یا به خرید و فروش بپردازید.

EPIC GAMES

امروزه Fortnite  یکی از پلتفرم های زیر مجموعه EPIC GAMES بوده توانسته خود را در جهان مجازی مطرح کرده و به یکی از پلتفرم های اجتماعی و شرکت های فعال تجاری در زمینه متاورس تبدیل شود. این مجموعه بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر داشته و می توانید انواع رویداد های خود را در بستر پلتفرم Fortnite برگزار نمایید.

این پلتفرم دسترسی دو بعدی یا سه بعدی را برای کاربران خود مطرح کرده و می توانید با ساخت کاراکتر های سه بعدی از فضای متاورس و دنیای جدید آن استفاده نمایید. قطعاً این پلتفرم یکی از بزرگترین و جامع ترین پلتفرم های دسترسی به فضای مجازی و متاورس است.

بوئینگ

شرکت بوئینگ یکی از شرکت های تولید هواپیما های مسافربری در جهان بوده که امروزه بیش از نیمی از هواپیما های مسافربری تولید این شرکت محسوب می‌شود و توانسته با تولید هواپیما های بی عیب و نقص، اعتماد مردم را در این جهان جلب نماید.

یکی از بزرگترین اهداف شرکت بوئینگ سرمایه گذاری در جهان جدیدی به نام متاورس بوده و پروژه های مهندسی سه بعدی را با هم ادغام می کند. شرکت بوئینگ در آینده حرفی برای گفتن داشته و اگر علاقه مند به پروژه‌ های این‌چنینی هستید، حتما شرکت هوایی را زیر نظر داشته باشید.

امروز با بحث شرکت های فعال تجاری در زمینه متاورس با شما همراه بودیم. برای اطلاعات بیشتر حتما با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

one + 8 =