بازی های پولساز متاورسی

متاورس در ماه‌های اخیر محبوبیت خود را افزایش داده است. امروزه عموم مردم در سراسر جهان با استفاده از بازی های پولساز متاورسی، علاوه بر لذت بردن از مراحل بازی شروع به کسب درآمد از این طریق کردند. در این مقاله از متاورس پارسی به بررسی برخی از محبوب­ترین بازی های پولساز متاورسی و شیوه کسب درآمد از آن­ها می­پردازیم.

همه چیز با موفقیت چشمگیر Axie Infinity در اوایل امسال آغاز شد. پس از رشد آن، سایر بازی‌های بلاک چین تصمیم گرفتند دنبال کننده این راه باشند. بسیاری از افراد عقیده دارند که «متاورس» به یک اتفاق بزرگ در آینده تبدیل خواهد شد. این پیش بینی­ها سبب شده تا سرمایه­ گذاران شروع به سرمایه‌گذاری مبالغ هنگفتی روی آن انجام دهند.

لیست بهترین بازی های پولساز متاورسی برای سال 2022

  1. Axie Infinity (AXS)
  2. The Sandbox Game (SAND)
  3. Decentraland (MANA)
  4. Illuvium (ILV)
  5. Sorare
  6. UFO Gaming (UFO)
  7. Mobox (MBOX)
  8. Vulcan Forged (PYR)
  9. Star Atlas (ATLAS)
  10. Polkacity (POLC)
  11. Revomon (REVO)

بازی های پولساز متاورسی

Axie Infinity؛ نبرد برای پول

Axie Infinity  یکی از محبوب­ترین بازی های پولساز متاورسی است که نباید از آن غافل شد. این بازی توسط شرکت ویتنامی Sky Mavis  در سال 2018 منتشر شد، اما به تازگی شاهد افزایش شهرت آن هستیم. مردم با بازی کردن در آن می­توانند پول زیادی کسب کنند. به همین علت به یکی از ویژگی های بارز بخش قمار NFT تبدیل شده است.

بازی Axie Infinity یک دنیای پر از موجودات جذاب Axies است که بازیکنان می توانند آنها را به عنوان حیوانات خانگی جمع آوری کنند. هدف بازیکنان نبرد، پرورش، جمع آوری و ساختن پادشاهی برای Axies خود است. بازی پوکمون الهام بخش این بازی بوده است. در حال حاضر Axie Infinity بازاری به ارزش 9 میلیارد دلار را در اختیار دارد که آن را به ارزشمندترین و محبوب ترین بازی های پولساز متاورسی تبدیل می کند. در حال حاضر این بهترین بازی متاورس است و سازندگان آن آرزوهای زیادی برای آن دارند.

امکانات بازی Axie Infinity شامل موارد زیر هستند:

  • یک بازی پر جنب و جوش که در آن باید با موجودات خیالی مبارزه کنید و گنجینه­های ارزشمندی را برای پیشرفت بیشتر جمع آوری کنید. این کار در زمان ارتقای ارتش شما به کمکتان خواهد آمد.
  • دفاع از خود درنبرد­های سخت PvP (بازیکن در مقابل بازیکن ) به شما احساس شخصیت­های افسانه­ای می­دهد.
  • ایجاد یک فرزند اخر جدید با عبور از Axies شما امکان پذیر است.

بازی های متاورسی

The Sandbox Game؛ زمین های اختصاصی

Sandbox یک سیستم تحت نظارت جامعه است که به شما امکان بازی، توسعه، مالکیت و مدیریت یک قطعه زمین مجازی را می‌دهد. مانند هر بازی دیگر، تا زمانی که آن قطعه از LAND را کنترل کنید، می‌توانید تقریباً هر کاری را که نیاز دارید در بازی Sandbox  انجام دهید. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. همچنین می توانید به سادگی شخصیت NFT خود را طراحی کنید و قلمروهای دیگران را گرو بگیرید یا در آنجا بچرخید. Sandbox بازی منحصر بفردی  است چون مالکیت واقعی را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض، که اغلب به عنوان NFT شناخته می‌شوند، به سازندگان می‌دهد.

طراحی این بازی تقریباً مشابه بازی محبوب Minecraft است. آتاری، اسمورف ها، اسنوپ داگ، واکینگ دد و آدیداس از جمله کسب و کارهایی بودند که در مرحله تست آلفا با آن کار کرده اند. همکاری Sandbox Game با این شرکت‌ها باعث شده است تا به یکی از بهترینبازی های پولساز متاورسی تبدیل شود. سهم بازارSandbox  در حدود 7 درصد در بازار متاورس است .

امکانات بازی Sandbox:

  • پلتفرمی که به بازیکنان اجازه می دهد بازی های خود را در متاورس بسازند
  • وجود قراردادهای هوشمند و فناوری بلاک چین، همراه با تجربه کاربری بهتر بازی، به کاربران این امکان را می دهد که محتوا را به طور موثرتری تولید کنند.
  • ابزار VoxEdit را می‌توان در The Sandbox یافت. این ابزار به هر کسی اجازه می‌دهد دارایی‌ها را تولید کند. VoxEdit همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT‌ هایی را که تولید می‌کنند آپلود، منتشر و حتی بفروشند.

بازی های متاورسی دیسنترالند

کاوشگری در Decentraland

Decentraland یک پلتفرم غیرمتمرکز واقعیت مجازی است که توسط بلاک چین اتریوم پشتیبانی می شود. یکی دیگر از ارزهای رمزپایه که اخیراً رشد کرده و بیشترین دستاوردها را به دست آورده است، سکه MANA است. Decentraland اولین جهانی است که کاملاً غیرمتمرکز شده است. این بازی شباهت زیادی به بازی Sandbox دارد. در آن می‌توانید درگیر شوید، بسازید، کاوش کنید و کارهای دیگر انجام دهید. تنها چیزی که برای شروع با Decentraland نیاز دارید وجود یک ارز مجازی مثل Metamask و مرورگر وب مورد علاقه شما است. پس از آن، ممکن است شروع به کاوش در محیط دیجیتال Decentraland کنید و در رویدادها یا برقراری ارتباط با سایر کاربران مشارکت داشته باشید.

بازی های پولساز متاورسی- متاورس پارسی

 

Illuvium؛هیولاهای بازی های پولساز متاورسی

ایلوویوم یک بازی نقش آفرینی جهان باز مبتنی بر بلاک چین است. شما می توانید محیط عظیم بازی را جستجو کنید و هیولاهای قوی معروف به “Illuvials” را شکار کنید. با اینکه این بازی هنوز منتشر نشده است، ارزش فعلی آن 100 میلیون دلار است که یکی از 10 بازی پولساز برتر متاورس در حال حاضر است.

سازندگان نمونه‌هایی از تجربه بازی ایلوویوم را ارائه کرده‌اند که شامل تصاویر عالی، محیطی پر جنب و جوش و جذاب و از همه مهم­تر، شیوه اجرایی روان این بازی است. اگرچه تابحال چیز شگفت‌انگیزی و خاصی نبوده نشان داده نشده؛ اما این زمان است که به ما ثابت می­کند که آیا ایلوویوم واقعا عالی است یا خیر. با این حال، اگر نمونه های ارائه داده شده واقعی باشند، این فرصت را خواهد داشت که بهترین بازی متاورس باشد.

Sorare؛ فوتبال در فراجهان

بدون شک یکی از بهترین بازی های پولساز متاورسی، بازی Sorare  است. سهولت استفاده و ویژگی‌های شگفت انگیز آن سبب شده هر فرد با وارد کردن آدرس ایمیل خود و شروع بلافاصله بازی، یک حساب کاربری رایگان در بازی ایجاد کند. بازیکنان می توانند کارت های Sorare NFT را با کارت های اعتباری یا نقدی و از طریق حواله بانکی خریداری کنند. علاوه بر این، مشتریان در بیش از 40 کشور در سراسر جهان می‌توانند به این کارت‌های Sorare NFT را خریداری کنند.

Sorare  نماد گسترش دامنه بازی با معرفی امکانات جدید است. این در اصل یک بازی فوتبال غیر مالی (NFT) است که بر اساس پایه های بلاک چین اتریوم توسعه یافته است. بیش از 180 باشگاه فوتبال به طور رسمی در Sorare ثبت نام کرده اند. هر هفته باشگاه های جدیدی به این پلت فرم می پیوندند که این موضوع دستآورد مهمی برای این بازی محسوب می­شود. هر هفته، تیم‌هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، می‌توانند کارت‌های جدیدی را به عنوان پاداش در اختیار بگیرند. علاوه بر این، Sorare  یکی از برترین بازی های پولساز متاورسی است که سرمایه‌گذاری حدود 680 میلیون دلاری سری B را داراست که آن را به یکی از بزرگترین بازی‌ها در صنعت تبدیل می‌کند.

امکانات بازی Sorare شامل موارد زیر است:

  • در Sorare، بازیکنان می‌توانند کارت‌هایی را خریداری کنند و از آن‌ها برای ساخت تیم‌های فانتزی خود استفاده کنند.
  • بازیکنان روی کارت ها افراد واقعی هستند و موفقیت آن بازیکنان در مسابقات واقعی می تواند به دارندگان کارت کمک کند تا امتیاز کسب کنند.

 

UFO Gaming؛ مامورت در سیاره­ها

یکی دیگر از استارت‌آپ‌های متاورس که در سال 2022 باید به آن توجه داشت، UFO Gaming  است. این بازی یک اکوسیستم کامل متاورس است که هر سیاره یک بازی متفاوت را نشان می دهد. مدل بازی در سراسر صفحه اجرا خواهد شد.

Super Galactic عنوان اولین بازی ویدیویی آنهاست که یک بازی رایگان با ماموریت ها، مسابقات و سبک های مبارزه PVP(بازیکن در مقابل بازیکن) است. همچنین یک شبکه پرورش و تجارت و همچنین یک بازار NFT برای اقلام، سلاح‌ها و آواتارها وجود دارد. در آینده، UFO Gaming باید بازی های بیشتری را منتشر کند.

دنیای بازی های پولساز متاورسی Mobox

Mobox  یک بازی پولساز رایگان است که در آن تنها با بازی کردن می توانید جوایزی را به دست آورید. Mobox، DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) و بازی  با هم ترکیب می کند و از این طریق اکوسیستمی را ایجاد می­کند که به همه اجازه می دهد از یک جهان لذت ببرند.

“MOMOverse” با ویژگی هایی مانند بازار جهانی، کشاورزی NFT، و چندین بازی قابل دسترس و بسیاری دیگر در آینده، روز به روز در حال رشد است. کاراکترهای متحرک، MOMO NFT و همچنین یک جعبه اسرار واقعی که با شناسایی کد QR پیوست شده به محیط مجازی منتقل می شود، همگی آنها در MOMOverse موجود هستند.

بازی­های  Vulcan Forged

بازی Vulcan Forged ، که مجموعه ای از بازی ها را در بر می­گیرد؛ هم بخشی از دنیای متاورس است. بازی هایی که اکنون در دسترس هستند عبارتند از Vulcan Verse ، Berserk، Forge Arena  و  Blockbabies. با این حال، چهار مورد دیگر در دست ساخت هستند: Block Babies، Coddle Pets،Geocats و Agora.

هر بازی قابلیت‌های منحصربفرد و NFT های مخصوص به خود را دارد که ممکن است در بازار مورد استفاده قرار گیرند یا معامله شوند. Vulcan Forged مهمترین بازی بلاک چین و پلتفرم برنامه غیرمتمرکز جهان است. این بازی یکی از توسعه یافته ترین شرکت های بازی در متاورس است و توانایی ایجاد برخی از بهترین مسابقات موجود در متاورس را دارد.

بازی های متاورسی

بازی متاورسی استار اطلس

بازی های پولساز متاورسی Star Atlas

Star Atlas یک بازی استراتژیک در حوزه تحقیقات فضایی است که در آن می توانید از بین سه طرف یکی را انتخاب کنید. این اولین برنامه متاورس است که بیشترین مقدار را بر روی فناوری بلاک چین Solana داراست. با اینکه بازی ویدیویی هنوز در حال کامل شدن و ارتقا یافتن است، ولی با این حال خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های دنیای مجازی در شبکه Solana معرفی کرده است.

از آنجایی که بازی توسط موتور بازی سازی ” Unreal Engine 5″ ساخته شده است، می تواند شما را با تصاویر خیره کننده ای را غافل­گیر کند.  در طی این بازی می­توانید عمیق­ترین کهکشان­ها را همراه با دوستان خود کشف کنید و به کنترل کشورهای مختلف بپردازید. علاوه بر این، Star Atlas تجربه بازی متفاوتی را ارائه می دهد.

بازی هیجان انگیز  Polkacity

Polkacity، مانند اکثر بازی های پولساز متاورسی در این لیست، یک پلتفرم واقعیت مجازی سه بعدی و همه جانبه است. همچنین این اولین زیرساخت و بازی NFT است که چندین بلاک چین را در سه بعدی و واقعیت افزوده فعال می کند. Polkacity به هر دو بلاک چین اتریوم و بایننس خدمات می دهد، همچنین پل ارتباطی است که به POLC اجازه می دهد از اتریوم به بایننس منتقل شود.

Polkacity یک بازی هیجان انگیز است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. بازی هنوز منتشر نشده است. طبق برنامه آنها، باید نسخه اولیه را در سه ماهه چهارم سال 2021 ببینیم. سازندگان بازی آن را به عنوان “GTA کریپتو” توصیف می کنند و این یک ایده امیدوارکننده متاورس برای سال 2022 است.

 Revomon

Revomon  یک بازی مشابه با Axie Infinity است که در آن بازیکنان Revomon های مختلف را بدست می آورند، پرورش می دهند، مبارزه کرده و معامله می کنند. این بازی متاورس، یک تجربه مجازی تعاملی را ارائه می دهد که در آن می توانید یک محیط دیجیتال پر از Revomon های مختلف را کشف کنید.

این یکی از بازی های پولساز متاورسی است که به شما امکان می دهد در عین کسب درآمد در دنیای رمز ارزها، در آنجا نیز سرگرم شوید. آخرین نسخه هم اکنون در دسترس است و می توانید آن را از وب سایت آنها دانلود کنید. در Revomon، می‌توانید از Gorlitz و Zorelle به عنوان همراهان خود هنگام سفر در قلمرو Revomon انتخاب کنید.

جمع بندی: به راحتی از بازی های پولساز متاورسی کسب درآمد کنید!

بازی های پولساز متاورسی که در سال 2022 جزو محبوب ترین ها بودند در بالا اشاره شده است. ما بر این باوریم که تا سال 2022، این بازی‌ها بر بازار متاورس تسلط خواهند یافت و در سال‌های آینده به شکوفایی خود ادامه خواهند داد. نمی توان این واقعیت را انکار کرد که فراجهان در حال گسترش است. در نتیجه، می توان انتظار داشت که بهترین بازی های متاورس در سال های آینده خبرساز می­شوند. علاوه بر این، بسیاری از محبوب ترین برنامه های متاورس هنوز در حال ارتقا هستند. باید صبر کرد تا دید این دنیا تا کجا گسترش خواهد یافت.

منابع:

https://makeanapplike.com/top-metaverse-play-to-earn-games-list/

https://wealthquint.com/top-metaverse-games-play-to-earn-27523/#3_Sorare

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

fourteen + eight =