کسب درآمد از بازی های متاورس

یکی از روش های فعالیت در متاورس بازی سازی بوده که در قالب پلتفرم های متاورسی بازی سازی نمایید. برای فعالیت در متاورس به عنوان طراحی بازی باید به موارد تخصصی گرافیکی، انیمیشن سازی، برنامه نویسی و غیره تسلط داشته باشید. در ادامه با آموزش متاورس و کسب درآمد از بازی های متاورس همراه ما باشید.

پیش نیاز های متاورس

در حال حاضر اکثر بازی های متاورسی بر بستر سیستم های دسکتاپی بوده و می توانید با رایانه شخصی خود در بازی های متاورس شرکت نمایید. سعی کنید سیستم شما از قدرت بالایی برخوردار بوده و اینترنت پرسرعت بدون قطعی داشته باشید. در کنار این موارد داشتن هدست واقعیت مجازی و کیف پول بلاک چینی ضروری است. در ادامه متن بیشتر به سخت افزار مورد نیاز برای بازی های متاورسی و آموزش متاورس اشاره می کنیم.

آکسی

آکسی یکی از بازی های مشهور متاورسی بوده که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. به دلیل بازی ‌سازی بسیار محبوب آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و فعالیت در یبازی یکی از راه های کسب درآمد از بازی های متاورس است. لزا بعد از تغییر فیس بوک این بازی به صدر جدول محبوب ترین بازی های متاورسی آمد.

آکسی قابلیت های مختلفی دارد که می توانید به دنبال گنج گشته و با اهریمن و موجودات مبارزه کنید. با شکست آن ها پاداش ‌های دریافت می ‌کنید. در نظر داشته باشید شخصیت ها و آیتم های این بازی ارزش ان اف تی داشته و با غلبه بر حریفان می توانید جوایز و توکن های این بازی را دریافت نمایید.

آکسی

Illuvials

یکی از از پر سر و صدا ترین بازی های معرفی شده در سال ۲۰۲۲ Illuvials  بوده که می توانید به کسب درآمد از بازی های متاورس بپردازید. این بازی برخلاف دیگر بازی ها از گیم پلیر بسیار محبوبی برخوردار است. شما در داخل یک بازی سه بعدی بلاکچینی قرار می گیرید و باید موجوداتی به نام Illuvials  را شکست داده و یا آن ها را در اسارت نگه دارید. در نهایت می توانید گروگان های تسلیم شده را در قالب ان اف تی با سایر دوستان خود معامله کرده و قدرت خود را افزایش دهید.

اگر دنبال بازی بلاکچینی برای کسب درآمد هستید، بازی Illuvials  را پیشنهاد می کنیم که صحنه هایی از اکشن و گرافیک بسیار عالی برای کاربران دارد.

Farmers World

یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی بازی های شبیه سازی شده Farmers World بوده که به شکل آنلاین مزرعه داری می کنید. در این بازی می توانید به کسب درآمد از بازی های متاورس بپردازید.

بازی Farmers World در سال ۲۰۲۱ عرضه شده و با خرید زمین انحصاری خود می توانید به ساخت مزرعه بپردازید. قابلیت‌های مختلفی در بازی فلان بوده و می توانید به پرورش حیوانات، پرورش محصولات کشاورزی، صید ماهی و خرید زمین بپردازید. nft های شما در قالب محصولات به وجود آمده مانند شیر تخم مرغ بوده و با فروش آن به درآمد بپردازید.

باید در این دنیای مجازی سعی کنید با خرید زمین در متاورس مشتری های خاص خود را پیدا کرده و به معامله بپردازید. یکی از آیتم های جذابی که به بازی اضافه شده سرقت از زمین بوده که شما باید با چالش ها و روش های مختلفی از حرکت زمین این کشاورزی خود جلوگیری نمایید. در ادامه به کسب درآمد از بازی های متاورس می پردازیم.

Farmers World

Sandbox

سندباکس برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای گوشی های موبایل عرضه شد که شما در داخل بازی می توانستید آواتار های سه بعدی خود را ساخته و وارد بازی شوید. در بازی امکانات مختلفی برای شما ارائه می‌شود و می توانید با سایر افراد ارتباط برقرار کرده و گیاهان حیوانات ابزار های دیگری در بازی پرورش دهید. خلاقیت یکی از اهداف بزرگ سندباکس بوده و می توانید محصولات خلاقانه خود را داخل بازی به فروش برسانید.

جمع بندی

در نظر داشته باشید که بسیاری از بازی های متاورسی در قالب بلاک چین اتریوم فعالیت می کند و شما با ورود به بازی و خرید ارز و توکن بازی می توانید با شبکه اتریوم نقل و انتقالات خود را انجام دهید. در نهایت دارایی های خود را می توان در اپن سی به فروش گذاشته و به کسب درآمد بپردازید.

بحث امروز ما در مورد کسب درآمد از بازی های متاورس و آموزش متاورس بود و سعی کردیم مباحث مختلفی را در قالب بازی های متاورسی بررسی نماییم. برای آموزش متاورس و خرید زمین در متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − one =