بازی های متاورس برای کسب درآمد

امروزه تفریحات دنیای مجازی جذاب تر از تفریحات دنیای امروزی بوده و با یک کلیک می توانید در تمام جهان گشت و گذار کرده و به تفریح بپردازید. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد داشته باشید، ادامه مطالب را مطالعه نمایید.برای اینکه بتوانید حرفه ای تر در جهان متاورس فعالیت داشته باشید، نیاز به ابزار های و تجهیزات مختلفی بوده و در ابتدای کار برای پیشبرد اهداف حتی می توانید با یک گوشی موبایل هوشمند و یا لپ تاپ وارد دنیای بازی متاورسی شوید.

فعالیت های عمومی در متاورس

در جهان متاورس علاوه بر بازی که در ادامه بررسی می کنیم، می توانید با اطرافیان خود تعامل داشته و دورهمی یا جلسات خود را در قالب متاورس برگزار نمایید. در جلسات متاورس نیاز به حضور فیزیکی نبوده صرفاً می توانید با استفاده از تجهیزات هوشمند مانند گوشی یا لپتاپ وارد جلسه شوید. همچنین امکان خرید فروش، تبلیغات، تحلیل ایده ها در متاورس وجود دارد. برای آموزش متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بهترین بازی بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

  • بازبازی سکند لایف Second Life

یکی از بازی های متاورس برای کسب درآمد ، آنلاین پلتفرم های گیمینگ بازی زندگی دوباره یا Second Life بوده که در این بازی امکان ساخت آواتار شخصی با توجه به شخصیت خود دارید. می توانید در رویدادهای مختلف بازی شرکت کرده و امکان تعامل با افراد مختلف را خواهید داشت. در نظر داشته باشید این بازی برای سیستم های ویندوزی، مک و لینوکس طراحی شده است. برای فعالیت در این بازی باید ارز محلی این بازی را خریداری نمایید. همچنین این بازی دارای بازارچه اختصاصی بوده که می توانید به شکل مجازی خرید و فروش نمایید.

امکانات و تجهیزاتی مانند ملک و املاک لباس اتومبیل و غیره را می توانید با داشتن ارز محلی این بازی خریداری نمایید. بازی سکند لایف  یکی از بهترین بازی های متاورس برای کسب درامد است.

سکند لایف

  • بازی دیسنترالند Decentraland

یکی از قویترین و بزرگترین همچنین بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد بازی تحت وب دیسنترالند بود که بر پایه بلاک چین اتریوم طراحی شده است. در این بازی می توانید فعالیت های مختلفی انجام دهید. کاربران می توانند با ورود به این بازی در بستر و پلتفرم Decentraland به خرید و فروش زمین و برگزاری جلسات برگزاری نمایشگاه و سالن کنسرت بپردازند. تعامل و دسترسی به قسمت های مختلف بازی از جمله مزیت های دیسنترالند است. در نظر داشته باشید توکن اختصاصی دیسنترالند  مانا بوده که می‌ توانید در شبکه اتریوم خرید و فروش نمایید.

در نظر داشته باشید یکی از بزرگ ترین چالش ها خرید زمین در متاورس است. می توانید با مشاروه در سایت متاورس پارسی در پلتفرم دلخواه زمین مجازی خریداری نمایید.

  • بازی ایلوویوم Illuvium

اگر تا به حال در مورد بازی های متاورسی تحقیق کرده باشید، قطعاً نام Illuvium را در لیست بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد را شنیده اید. این بازی ماجراجویان بوده و باید بتوانید معما های داخل بازی را حل نمایید. بازی Illuvium نیز مانند سنترا لند بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده و برای اینکه بتوانید به کسب سود بپردازید، باید شخصیت های به نام Illuvial را در بازی جستجو کرده و پس از پیدا کردن آنها برای دریافت ان اف تی بازی و کسب سود آنها را در اوپن سی معامله نمایید.

در نظر داشته باشید برای ورود به پلتفرم های بازی متاورسی نیاز به اینترنت مناسب، سیستم متوسط رو به بالا و کیف پول ارز دیجیتال دارید که به عنوان مثال می توانید از کیف پول متامسک برای دسترسی آسانتر استفاده نمایید. بازی های متاورسی یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری است.

Illuvium

  • بازی آکسی ASX

یکی از بازی های متاورس برای کسب درآمد بازی استارتاپی را معرفی می ‌کنیم. این بازی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده و پس از تغییر نام فیسبوک به مطالب توجهات زیادی به این بازی شده است. می توانید در این بازی موجودات فانتزی به نام آکسی را پرورش داده و با فروش آنها کسب درآمد نمایید.

بازی به شکل زیبایی ساخته شده و می توانید در داخل آن به دنبال گنج های بازی گشته و با شکست دشمنان خود پاداش دریافت نمایید. مدت زمان بازی و حضور در این پلتفرم اهمیت بسیاری داشته و می توانید در آخر جوایز خود را در پلتفرم های معامله به فروش رسانده و به کسب درآمد بپردازید. برای اطلاع از سایر بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =