فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند

دیسنترالند یکی از معرف ترین و مشهور ترین پلتفرم های متاورسی بوده که در بستر پلتفرم متاورسی می توانید فعالیت های بسیاری انجام دهید. اگر می خواهید با قابلیت های دیسنترالند آشنا شده و به فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند بپردازید، تا آخر مقاله همراه ما باشید.

معرفی کوتاه دیسنترالند

دیسنترالند پلتفرم واقعیت مجازی بوده که از بلاک چین اتریوم برای نقل و انتقالات ارزی خود استفاده می کند. برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ یکی از ارز های اولیه توانست میلیاردها دلار سرمایه را جذب خود نماید. اما در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی عرضه شده و در سال ۲۰۲۰ عموم مردم توانستند به صورت آزادانه در این پلتفرم فعالیت بپردازند. اگر قصد فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند را دارید، تا آخر مقاله همراه ما باشید.

معرفی کوتاه دیسنترالند

اهداف پروزه های متاورسی

یکی از مهم ترین دلایل ایجاد پروژه های متاورسی، تعامل افراد با همدیگر در قالب پلتفرم های مجازی است. می توانید در این پلتفرم به بازی های تعاملی بپردازید. در متاورس جلسات رسمی برگزار نمایید. تمامی فعالیت های خود را می توانید به صورت سه بعدی با استفاده از ابزار های واقعیت مجازی مشاهده نمایید. برای خرید زمین و فعالیت مانند جهان فیزیکی باید مقدار پول یا ارزش آن را بپردازید. در ادامه به شارژ حساب یا ثبت نام خرید زمین در متاورس و دیسنترالند می پردازیم.

طراحی پلتفرم متاورسی دیسنترالند

شما می توانید تمام صفحات یک بعدی یا دو بعدی را در متاورس به صورت سه بعدی مشاهده نمایید و موارد فیزیکی مانند ایجاد جسم توسعه صدا را مدیریت نمایید.

ورود به متاورس و دیسنترالند

به منظور فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند باید وارد سایت این بازی شوید. پس از ثبت نام و اتصال کیف پول می توانید به فعالیت بپردازید. با توجه به اینکه برای انتقالات ارزی باید از شبکه اتریوم استفاده کنید، لازم است کیف پول اتریوم خود را به دیسنترالند متصل نمایید.

پیشنهاد می کنیم از کیف پول اتریومی متامسک استفاده نمایید. لازم به ذکر است که برای نصب افزونه کیف پول متامسک به سایت این کیف پول یا قسمت جستجوی افزونه ها در گوگل کروم خود مراجعه نمایید. پس از ایجاد کیف پول می توانید مقدار ارز دلخواه را به کیف پول انتقال دهید. امکان سواپ یا تبدیل ارز نیز در این کیف پول امکان پذیر است.

خرید زمین در دیسنترالند املاک

در دیسنترالند املاک و مستغلات مجازی به صورت محدود ای وجود دارد. اگر وارد بازی شوید، می توانید قطعه زمین های تقسیم شده را مشاهده نمایید. می ‌توانید از طریق فعالیت در زمین های متاورسی و مسابقه، جایزه ببرید. همچنین می توانید با خرید ارز مرجع دیسنترالند به خرید زمین بپردازید.

در ادامه مقاله فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند، به فعالیت های داخل زمین متاورس می پردازیم. برای آموزش متاورس و خرید زمین در متاورس با کارشناسان سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند

درآمدزایی در متاورس

پس از خرید زمین مد نظر خود در دیسنترالند، برای فعالیت در پلتفرم متاورسی می‌توانید تبلیغات نمایید. می توانید جلسات مختلفی را در زمین های خود برگزار نمایید. امکان ساخت و ساز، برگزاری نمایشگاه و موارد مختلفی در زمین های متاورس ای وجود دارد. می توانید کلاس های آنلاین خود را در داخل متاورس برگزار نمایید.

با فعالیت بیشتر در متاورس می توانید از مزایای این پلتفرم نیز استفاده نمایید. علاوه بر اینکه ارزش زمین در متاورس روز به روز در حال افزایش است، قیمت ارز مرجع پلتفرم متاورسی دیسنترالند نیز در حال افزایش است که می توانید بهره مند شوید.

سخن آخر

پلتفرم دیسنترالند برای کسانی که علاقه به تکنولوژی داشته مناسب بوده و می توانند با فعالیت کسب سود های بسیار بالایی داشته باشید.. پیشنهاد می کنیم اگر قصد فعالیت جدی در این پلتفرم ها را دارید، از عینک های واقعیت مجازی و یا سایر ابزار ها برای بازسازی سه بعدی محیط متاورسی استفاده نمایید. تمام قرارداد ها و معاملات تراکنش ها در قالب شبکه اتریوم انجام می شود که یکی از امن ترین شبکه های ارز دیجیتال محسوب می‌ شود.

بحث امروز ما در مورد فعالیت در پلتفرم متاورسی دیسنترالند بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش متاورس، خرید زمین در متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =