حضور سریال محبوب «Ghosts» در بازی‌های متاورس!

حضور سریال محبوب «Ghosts» در بازی‌های متاورس خبری خوش برای گیمر ها و علاقه مندان مجموعه کمدی ghosts .

CBS با راه‌اندازی تجربه‌ای همه‌جانبه برای طرفداران مجموعه کمدی «Ghosts» در بازی محبوب متاورس Decentraland، که یک پلتفرم پیشرو در نسل بعدی بازی Web3 محسوب می‌شود، اولین قدم‌های ورود به سوی فرا جهان را برداشته است.

این تجربه  با همکاری آژانس بازاریابی Web3 CreativeDepartmint شکل گرفته است. در طی این بازی، طرفداران و آواتارهایی که توسط خود آنان طراحی شده  به سفری فراگیر در عمارت وودستون جن زده می‌روند و در آنجا معماها را حل می‌کنند، ماموریت ها را انجام می‌دهد و نسخه‌های محدود NFT های کلکسیونی را به دست می‌آورند.

این بازی با هدف ترویج بازگشت «Ghosts» برای فصل دوم آن در پاییز طراحی شده است. به گفته سی‌بی‌اس، این سریال رتبه اول در سریال‌های جدید تلویزیون در سال 2021-22 و کمدی شماره 1 در Paramount+ بود.

مایک بنسون(Mike Benson)، رئیس و مدیر ارشد بازاریابی در CBS گفت: «ما دائماً به دنبال راه‌های نوآورانه برای توسعه بیشتر مخاطبان جدید برای CBS هستیم، و سریال پرطرفدار ما «Ghosts» با طرفداران قابل توجه ای که دارد و شخصیت‌های ماورایی خاص و فضای گسترده‌اش بنظر می‌رسید که برای متاورس مناسب باشد». همچنین اضافه کرد:« این بازی فوق‌العاده جذاب و استادانه وب 3 که در Decentraland رقم می‌خورد، باعث شده این مجموعه را به شیوه‌ای هیجان‌انگیز که هرگز انجام نشده است، زنده کند، و به بازدیدکنندگان این امکان را بدهد که در حین کاوش در دنیای نمایش، شخصا تجربه بسیار منحصر به فردی را داشته باشند.»

سی‌بی‌اس گفت، فعال‌سازی متاورس «Ghosts» بخشی از کمپین بازاریابی همه جانبه «تابستان ارواح» CBS است که برای تجلیل از فصل اول انجام گرفته شد و فصل دوم بعدی آن در پاییز امسال منتشر می‌شود. این اقدام شامل رویدادهای حضوری شهری در طول تابستان است و در طی آن شخصیت‌های فعال و سرنخ‌های زنده نمایش جشن گرفته می‌شوند. سی‌بی‌اس گفت، به عنوان بخشی از تبلیغات و تلاش بازاریابی، هر شخصیت با فعالیت‌های منحصربفرد و مشخص، «برای مردن» و همچنین آوردن جهان‌ها و داستان‌های فردی خود را با انواع رویدادها و تجربیات حضوری به  حال حاضر تجلیل می‌شود.

جاناتان بلاک-ورک، بنیانگذار CreativeDepartmint، گفت: از زمانی که درهای خود را باز کردیم، CreativeDepartmint برندهای رسانه ای بزرگ را وارد فضاهای نوآورانه مانند Web3 کرد تا طرفداران خود را شگفت زده و خوشحال کند و مخاطبان جدیدی را به آنها جذب کند. “ما بسیار هیجان زده هستیم که به CBS کمک کنیم تا با اولین بازی Decentraland ساخته شده توسط یک شبکه ایالات متحده، وارد دنیای متاورس شود.”

CreativeDepartmint برای ارائه NFTهای کلکسیونی با پلتفرم Web3 Moonwalk همکاری نزدیک داشت و با استودیوی مشهور متاورس TerraZero برای ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی در Decentraland، همکاری کرد. آدام دی کاتا، رئیس شراکت در بنیاد دسنترالند، گفت: «سرگرمی باعث پذیرش متاورس در سطح جهانی شده است، و Decentraland هیجان‌زده است که مؤسسه‌ای مانند CBS وارد متاورس شود و نوع جدیدی از ارتباط عمیق و معلق شدن را از دنیای تلویزیون به ارمغان بیاورد.

این بازی تا ماه سپتامبر از طریق www.ghostsmetaverse.com قابل دسترسی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

eight − six =