بلا حدید با مجموعه NFT به متاورس می پیوندد.

مدل سرشناس بلا حدید با مجموعه NFT به متاورس می‌پیوندد.

سوپر مدل بلا حدید، با راه‌اندازی CY-B3LLA – مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را که شامل آثار هنری بر اساس اسکن‌های سه بعدی از صورت و بدن او است، از صحنه کت واک وارد دنیای متاورس می‌شود.

بلا حدید 25 ساله، در مصاحبه‌ای از نیویورک به رویترز گفت که مجذوب محیط‌های مشترک دنیای مجازی شده است و قصد دارد پس از وسواس زیادی که به بازی‌های ویدیویی در طول قرنطینه COVID-19 پیدا کرده، از خود یک «نسخه‌های جالب» بسازد.

پیش از این، او در حساب اینستاگرام خود گفت که NFT ها را برای “تشویق به سفر رفتن، اجتماع، رشد، فانتزی و تعاملات انسانی” ایجاد کرده است.

bella hadid nft

NFT ها یک نوع دارایی دیجیتالی هستند که در بلاک چین وجود دارند؛ یا به عبارتی، رکوردی از تراکنش‌هایی هستند، که در کامپیوترهای تحت شبکه نگهداری می‌شوند. انواع اشیاء دیجیتال – از جمله تصاویر، ویدئوها، موسیقی و متن – را می توان به عنوان NFT خرید و فروخت. حدید در مورد این فرآیند گفت: “این موضوع فوق العاده سرگرم کننده است.”

مجموعه او شامل 11111 NFT است و آنها با همکاری پلتفرم reBASE ضرب NFT را انجام داده اند.

NFT های الهام بخش CY-B3LLA از 10 کشور مختلف و با نظرات هنرمندان داخلی تشکیل شده اند. بلا حدید گفت: «دیدن  نسخه‌‌ای از من که مغز آن‌ها ساخته است واقعاً جالب بود… نسخه‌های بسیار متفاوتی از من وجود دارد که شما می‌توانید آنها را بسازید، نسخه‌هایی که من هرگز آن‌ها را در خواب هم نخواهم دید».

مکان‌ها و دارایی‌های دیجیتالی همراه آن قرار است از هم‌اکنون تا سپتامبر فاش شوند، و اولین دسته شامل تصاویری از حدید به سبک رباتیک با الهام از ژاپن است. هر NFT همچنین به عنوان یک پاسپورت برای یک جامعه جهانی عمل می‌کند، قفل پاداش‌ها را باز می‌کند و دارندگان را قادر می‌سازد تا به رویدادهای واقعی که حدید در آن حضور دارند، دسترسی داشته باشد. تاریخ خرید این NFT ها هنوز اعلام نشده است، اما خریداران علاقه مند می توانند به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

حدید گفت: واقعاً هیجان‌انگیز است که می‌بینیم مردم واقعاً می‌خواهند در این مسئله مشارکت داشته باشند. در ادامه گفت:”هر بار که چیزی را منتشر میکنم، احساس می‌کنم شبیه یک جشن تولد است، و در آن هیچ‌کس حاضر نمی‌شود. و بنابراین واقعاً خوب است که می‌بینیم… مردم واقعاً… به نوعی آن را درک می‌کنند.”

https://www.reuters.com/technology/top-model-bella-hadid-joins-metaverse-with-nft-collection-2022-07-28/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =