ثبت ازدواج و بررسی پرونده‌های قضایی در متاورس

این بارثبت ازدواج و بررسی پرونده‌های قضایی در متاورس

به گفته یکی از وزیران دولت سنگاپور، روند پیگیری مسائل قانونی مثل ازدواج ، اختلافات پرونده‌های قضایی و خدمات دولتی ممکن است روزی در متاورس ارائه شوند.

ادوین تانگ(Edwin Tong)، دومین وزیر حقوق سنگاپور، در سخنرانی‌ای که در جشنواره TechLaw 2022 در 20 ژوئیه انجام داد، استدلال کرد که حتی رویدادهای بسیار شخصی و صمیمی مانند جشن ازدواج به صورت آنلاین در متاورس قابل رخ دادن است و گفت:« این مسئله دور از ذهن نیست که علاوه بر ثبت ازدواج، به زودی سایر خدمات دولتی نیز از طریق متاورس به صورت آنلاین قابل دسترسی باشند».

این وزیر در مورد خدمات حقوقی در متاورس افزود: “دلیلی وجود ندارد که نتوان همین کار را برای خدمات حقوقی انجام داد؛ این بیماری همه گیر کرونا، قبلاً به ما نشان داده است که حتی حل و فصل اختلافات، که تا پیش از این به نظر می‌رسید یک فرآیند فیزیکی و ملموس باشد هم می‌توانند تقریباً به طور کاملا آنلاین برگزار شود.

تانگ این نمونه را ارائه کرد که به عنوان مثال، یک اختلاف حقوقی مربوط به حادثه در یک سایت ساخت‌ و ساز را می‌توان به صورت سه بعدی و از طریق یک پلت فرم مجازی، فقط با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) بازسازی و مشاهده کرد: “شما می توانید خود را در تونل واقعی یا تاسیسات مهار نفت قرار دهید تا به بحث ساخت و ساز از منظر واقعیت افزوده، که نشان دهنده فضای واقعی است، نگاه کنید.”

تانگ اظهار داشت که افزودن چنین فناوری مانع از برگزاری جلسات سنتی آفلاین نخواهد شد. او خاطرنشان کرد که “همیشه می تواند یک عنصر ترکیبی وجود داشته باشد؛ من معتقدم که چنین پلت فرم یکپارچه ای، کل فرآیند حل و فصل اختلافات را راحت‌تر و کارآمدتر می‌کند و نکته مثبت دیگر این است که کاملا همگام با نحوه توسعه بقیه جهان است.»

در اوایل سال جاری، پلتفرم متاورس ،Decentraland اولین مراسم عروسی خود را در متاورس خود با جمعیت مجازی متشکل از 2000 مهمان و شرکت حقوقی Rose Law Group برگزار کرد تا ازدواج را به صورت قانونی رسمی کند. بنیانگذار و رئیس گروه، جردن رز(Jordan Rose)، ادعا می کند که این اولین عروسی است که در متاورس مبتنی بر بلاک چین برگزار شده است.

در همین حال، دولت کره جنوبی پس از اختصاص 177 میلیون دلار برای ایجاد بستری برای دسترسی شهروندان به خدمات مختلف دولتی، در حال حاضر گام‌هایی را به سمت متاورس برداشته است.

https://cointelegraph.com/news/marriages-and-court-cases-can-be-held-in-the-metaverse/amp

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − fifteen =