قابلیت ادغام NFT اینستاگرام

متا قابلیت ادغام NFT اینستاگرام را در بیش از 100 کشور فعال می‌کند.

بر اساس پست اتاق خبر متا، که روز پنجشنبه به روز شد، شرکت تحت رهبری مارک زاکربرگ گسترش توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را در 100 کشور که شامل  آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و قاره آمریکا می‌باشد، آغاز کرده است. او به علاوه در پی افزودن پشتیبانی برای اتصالات کیف پول با Coinbase Wallet و Dapper و همچنین امکان ارسال کلکسیون های دیجیتالی بر روی بلاک چین Flow است. زاکربرگ برای عرضه اولیه این NFT، برنامه محبوب رسانه‌های اجتماعی  اینستاگرام را هدف قرار می‌دهد.

این شرکت در پست به روز شده خود گفته است که برای ارسال NFT باید به سادگی کیف پول دیجیتال خود را به اینستاگرام متصل کنید. ادغام کیف پول شخص ثالث با Rainbow، MetaMask، Trust Wallet، Coinbase Wallet و Dapper Wallet یا از روز پنجشنبه کامل شده است یا به زودی ارائه خواهد شد‌. بلاک‌چین‌های پشتیبانی شده در این زمان اتریوم، پلیگون و فلو هستند. نکته قابل توجه در ارتباط با این موضوع این است که هیچ هزینه ای برای پست کردن یا اشتراک گذاری یک مجموعه دیجیتال در اینستاگرام وجود ندارد.

مارک زاکربرگ اعلام کرد که مجموعه های دیجیتالی را در 100 کشور دیگر عرضه می کنیم. اکنون، افراد، سازندگان و کسب‌وکارهای بیشتری می‌توانند #NFT‌های خود را در @instagram به نمایش بگذارند. او همچنین اضافه کرد:« ما همچنین یکپارچه سازی با @CoinbaseWallet @hellodapper و پشتیبانی از @flow_blockchain را راه اندازی می کنیم.

Flow یک بلاک چین لایه 1 است که توکن FLOW همنام آن به عنوان مناقصه برای مشارکت در شبکه، ایجاد تراکنش ها و حاکمیت عمل می کند. شرکای قابل توجه اکوسیستم از Warner Music، Ubisoft، National Basketball Association، Ultimate Fighting Championship، Animoca Brands، Circle، Binance، OpenSea و اکنون Meta تشکیل شده اند.

به نظر می رسد همراه با متاورس، دارایی های دیجیتالی که این شرکت در اختیار دارد، به یکی از اجزای اصلی متا برای گسترش تبدیل شده اند. در طول سه ماهه دوم سال 2022، درآمد شرکت با 1 درصد کاهش سالانه به 28.8 میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمد عملیاتی آن با 32 درصد کاهش به 8.36 میلیارد دلار در مدت مشابه رسید. مدیرعامل، مارک زاکربرگ گفت که از زیان هنگفت 2.8 میلیارد دلاری در بخش متاورس شرکت نگران نیست و در عوض فرصتی برای کسب “صدها میلیارد” یا حتی “تریلیون ها” دلار با بلوغ این بخش وجود دارد.

https://cointelegraph.com/news/meta-enables-instagram-nft-integration-in-over-100-countries/amp

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

eight − seven =