تجربه زندگی در دنیا متاورسی در قالب گوشی هوشمند

تجربه زندگی در دنیا متاورسی در قالب گوشی هوشمند یکی از جدید ترین فناوری هایی بوده که برای کاربران مهیا شده است. امروزه فعالیت در بستر پلتفرم های متاورسی برای کاربران گوشی های هوشمند میسر شده و می توانند در هر محلی به متاورس متصل شده و فعالیت های روتین خود را انجام دهند. برای تجربه زندگی در دنیا متاورسی در قالب گوشی هوشمند همراه ما باشید.

همکاری شرکت فیسبوک و مایکروسافت

شرکت فیسبوک پس از تغییر نام خود به متا، پیشرفت های بسیاری در زمینه متاورس انجام داده و در جدید ترین اخبار خود از همکاری با شرکت مایکروسافت سخن گفته است. می توان با استفاده از هدست های واقعیت مجازی آواتار دیجیتالی خود را ساخته و برای تعامل در متاورس فعالیت های مختلفی انجام دهید. در ادامه به به تجربه زندگی در دنیا متاورسی در قالب گوشی هوشمند می پردازیم.

همکاری شرکت فیسبوک و مایکروسافت

انجام فعالیت های روزانه در متاورس

به عنوان کاربر متاورس با استفاده از گوشی هوشمند می توانید تمام فعالیت های روتین خود را در قالب متاورس انجام دهید به عنوان مثال می توانیم به برگزاری جلسات مهم شرکت اشاره نماییم. انجام هرگونه قرارداد با استفاده از پروژه قرارداد های هوشمند قابل انجام است. همچنین برای انجام تکالیف مدرسه، حضور در کلاس و پاسخ به سوالات، تعامل با افراد همچنین بازی می توانید از گوشی‌های هوشمند استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید در برخی از موارد گوشی‌های هوشمند ضعیف تر از سیستم های قوی ویندوز عمل می‌ کند.پلتفرم های متاورسی روز به روز در حال حل این مشکل هستند. اگر قصد آموزش متاورس یا قصد آموزش خرید زمین در متاورس و تجربه زندگی در دنیا متاورسی، را دارید، با کارشناسان سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

پیش نیاز های ورود به متاورس

در کنار گوشی هوشمند میان رده، نیاز به اینترنت مناسبی خواهید داشت. اگر اینترنت شما از سرعت کمتری برخوردار بوده یا قطع و وصلی های بیشتری وجود دارد، نمی توانید به صورت مستقیم با متاورس در ارتباط باشید. دومین مورد کیف پول ارز دیجیتال است که از بلاک چین شبکه اتریوم پشتیبانی نماید.

برای ورود به متاورس، خرید و فروش آیتم های داخل بازی و کسب درآمد نیاز به یک کیف پول سازگار با بلاکچین پلتفرم متاورسی دارید. برای اینکه بتوانیم به صورت آسان با متاورس در ارتباط باشید، پیشنهاد می کنیم کیف پول متامسک را در گوشی اندرویدی خود نصب نمایید.

پلتفرم های تحت وب یا گوشی های هوشمند

پلتفرم های تحت وب مانند سندباکس ، دیسنترالند ، سکند لایف و غیره در بستر مرورگر یا سیستم های اختصاصی اجرا می شود و نیاز به هیچگونه نصب نرم افزاری وجود ندارند. در نظر داشته باشید در پلتفرم های تحت ویندوز می‌ توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. به دلیل اینکه رفته رفته استفاده از گوشی‌های هوشمند رواج می یابد، شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی در زمینه تولید بازی ها و پلتفرم‌ های اختصاصی متاورسی برای گوشی‌های هوشمند هستند.

به عنوان مثال می توانیم پلتفرم متاورسی اکسی اینفینیتی اشاره نماییم. این بازی برای انواع گوشی های اندرویدی و ios مناسب است. همچنین می توانید با بازی در پلتفرم محبوب سندباکس در شبکه اتریوم تجربه گرافیک عالی و جالب توجهی داشته باشید. برای تجربه زندگی در دنیا متاورسی، در ادامه با ما همراه باشید.

بازی های متاورسی اندرویدی

بازی های متاورسی اندرویدی

  • بازی sorare

اگر تا به حال تجربه بازی های فوتبالی مانند فیفا را داشته باشید، این بازی مناسب شما خواهد بود. این بازی یکی از پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید بوده که در بلاک چین اتریوم ساخته شده است. شما می توانید تجربه زندگی در دنیا متاورسی را با این بازی داشته باشید. یکی از نقاط مثبت بازی امکان عضویت در ۱۸۰ باشگاه و تیم فوتبالی است. می توانید مسابقات آنلاین و واقعی داشته باشید.

با جمع آوری امتیازات خود می‌ توانید آنها را تبدیل به ان اف تی کرده و به فروش برسانید. برای بازی در پلتفرم متاورسی بازی فلان نیاز به هیچگونه ترفندی نبوده با ورود به سایت ثبت ایمیل و آدرس کیف پول می توانید بازی کرده و به کسب امتیاز و درآمد بپردازید.

  • بازی النترا

در آخر مقاله بازی النترا برای گوشی های هوشمند اندرویدی را پیشنهاد می کنیم. این بازی نیز بر پایه بلاک چین اتریوم بوده و برای پرداخت‌ های درون برنامه‌ای باید از این شبکه استفاده نمایید. ورود به بازی مانند روش قبل بوده و می توانید به صورت غیر متمرکز یا متمرکز به فعالیت بپردازید. درون بازی می توانید به خرید و فروش بازی و آیتم های درون آن بپردازید که حالت تعاملی برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × four =