متاورس سندباکس

متاورس سندباکس جز یکی از بازی ها در فضای متاورس است. در واقع مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و یک متاورز غیرمتمرکز بازی NFT است. Sandbox امکان ایجاد، فروش، استفاده و کسب درآمد از NFT های واقعیت مجازی خود را برای کاربران دارای عدم استفاده از آموزش متاورس فراهم می کند. سازندگان آن به ترتیب از موفقیت The Sandbox (2011) و The Sandbox Evolution (2016) لذت بردند. سازندگان در سال 2018 به فکر معرفی این IP بازی موفق محتوای تولید شده توسط کاربر و شبکه گسترده سازندگان در اکوسیستم بلاک چین بودند. هدف این بود که به سازندگان مالکیت واقعی خلاقیت‌ها در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) داده شود و به آن‌ها برای مشارکت در اکوسیستم پاداش داده شود. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با نحوه استفاده از متاورس سندباکس است.

متاورس سندباکس چیست؟

Sandbox Metaverse شامل سه محصول یکپارچه است که تجربه بازی جامعی را برای تولید محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به ارمغان می آورد. این سه محصول شامل موارد زیر است:

VoxEdit

کاربر را قادر می سازد مدل های وکسل ایجاد کند. وکسل ها بلوک های سازنده بازی The Sandbox هستند که پیکسل های سه بعدی هستند. این یک بسته ایجاد NFT برای مک یا رایانه شخصی است که به کاربران امکان می دهد هر شی سه بعدی مانند انسان، وسایل نقلیه، حیوانات و غیره را ایجاد و متحرک کنند.

بخش Market place در متاورس سندباکس

Market place در The Sandbox به کاربران امکان می‌دهد مدل وکسل خود را که با VoxEdit ساخته شده است آپلود، منتشر و به فروش برسانند. ابتدا، کاربران آثار خود را در یک شبکه IPFS آپلود می‌کنند که فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا برای اثبات مالکیت خود در بلاک چین ثبت نام کنند. خلاقیت‌ها به دارایی‌هایی تبدیل می‌شوند که کاربر می‌تواند با ارائه یک پیشنهاد فروش در بازار بفروشد، که از طریق آن خریداران بالقوه نیز می‌توانند خرید انجام دهند.

بخش Game Maker

با کمک Game Maker ، هر کسی می تواند بازی های سه بعدی خود را به صورت رایگان بسازد. حتی آن دسته از سازندگانی که هیچ تجربه کدنویسی ندارند. بنابراین به دلیل ابزارهای اسکریپت بصری کاربر پسند، می توانند بازی های سه بعدی خیره کننده ای را در عرض چند دقیقه به تنهایی ایجاد کنند.

شناسایی انواع توکن ها در متاورس سندباکس

در اکوسیستم Sandbox، معمولاً چهار نوع کاربر وجود دارد: بازیکنان، سازندگان، متصدیان، و مالکان. و شش نوع توکن در The Sandbox Metaverse وجود دارد. اما برای ایجاد یک اقتصاد محصور در میان کاربران، آن‌ها معمولاً به چهار توکن خاص کاربر متکی هستند: SAND، ASSETS، LAND و GAME. بقیه دو توکن، GEM و CATALYST، برای ساخت دارایی‌ها در VoxEdit ذخیره می‌شوند.

 

توکن SAND

SAND Token یک توکن ابزاری است که در متاورس سندباکس برای تمام تعاملات و تراکنش ها با استفاده از استاندارد ERC-20 استفاده می شود. می توان SAND را به عنوان ارز بومی یا سکه Sandbox در متاورس سندباکس مشاهده کرد. کاربر می تواند از توکن SAND برای مدیریت، Staking، Foundation، دسترسی به پلت فرم و مدل عکسبرداری رایگان در Metaverse استفاده کند.

توکن ASSETS

توکن ASSETS دارایی های مجازی را در متاورس سندباکس به تصویر می کشد. کاربران می‌توانند این توکن‌ها را در بازار معامله کنند یا از آن‌ها در زمین به منظور ایجاد هرگونه ابزار اضافی استفاده کنند. از طریق VoxEdit، کاربران می توانند دارایی های متعددی را برای کسب درآمد در پلتفرم ایجاد کنند. همچنین، همه کاربران دارای حقوق مالکیت دارایی‌هایی هستند که ایجاد کرده‌اند و در بازی با آن‌ها معامله می‌کنند.

بخش Token Land

Token LAND بخش حیاتی متاورس سندباکس است. LAND Token همچنین سرمایه گذاری املاک مجازی در اکوسیستم The Sandbox نامیده می شود. کاربران می توانند زمین ها را بخرند و سپس قطعات مختلفی از زمین های مجاور را برای ایجاد املاک و مناطق در متاورس ادغام کنند.

توکن GAME

توکن GAME باید همیشه همراه با LAND Token باشد تا کاربران در Sandbox فعال باشند. یک توکن GAME یک تجربه تعاملی را به کاربران می دهد که با ادغام برنامه نویسی بازی و دارایی ها ایجاد می شود.

توکن GEMS

GEMS توکن های کاربردی هستند که ارزش ویژگی دارایی ها را در اکوسیستم متاورس سندباکس افزایش می دهند. این همچنین توکن‌های سوزانده‌شده‌ای است که در آن یک GEM می‌تواند 25 امتیاز ویژگی به یک دارایی بدهد، که در بازی بسیار مفید و ارزشمند می‌شود.

توکن CATALYST

CATALYST یکی دیگر از توکن‌های سوزانده شده است که ردیف و کمبود دارایی کاربر را که در Metaverse Sandbox نمایش داده می‌شود، تعریف می‌کند. کاربر می تواند یک سوکت خالی به دارایی خود اضافه کند که می تواند با ویژگی های GEM با کمک CATALYST Token بارگذاری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

one + 17 =