راهنمای خرید املاک در Decentraland متاورس

خرید املاک در Decentraland متاورس با انجام یک سری روش ها امکان پذیر است. خرید زمین در متاورس یا خرید املاک و مستغلات در دسنترالند برای سرمایه گذارانی که قصد دارند مجموعه خود را در فضای متاورس گسترش دهند، کلیدی است. Decentraland اولین و شناخته شده ترین پلتفرم مالکیت زمین مجازی برای گیمرها، سازندگان و افراد تجاری آینده نگر است. زمین در متاورس این پتانسیل را دارد که به همان اندازه زمین در دنیای واقعی ارزشمند باشد. هر بخش از زمین خریداری شده یک NFT است، به این معنی که نمی توان آن را تکرار کرد. به خواندن ادامه دهید تا قبل از تصمیم گیری برای داشتن یک ملک در Decentraland همه چیزهایی را که باید بدانید بدانید. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با خرید املاک در دیسنترالند متاورس است.

املاک مجازی چیست؟

وقتی صحبت از دارایی ها می شود، ارزش املاک و مستغلات بی همتا است. در دنیای مجازی، املاک مجازی نوعی زمین نامشهود است. همانطور که اموال غیرمنقول در قطعات فروخته می شود، زمین مجازی نیز ممکن است با استفاده از ارز پلتفرمی که در آن قرار دارد خریداری شود. خرید ملک مجازی در حال حاضر در چندین دنیای مجازی امکان پذیر است. محبوب ترین این پلتفرم ها Decentraland است.

Decentraland و خرید املاک در Decentraland متاورس

Decentraland یک پلتفرم مجازی است که به کاربران امکان خرید و فروش زمین مجازی را می دهد. طیف گسترده ای از محصولات از آسمان خراش های دیجیتال و سیستم های حمل و نقل سریع گرفته تا سالن های سینما و هتل ها در دسترس است.

Decentraland، همانطور که از نامش پیداست، از دو اصطلاح “غیر متمرکز” و “سرزمین” ابداع شده است. این بدان معناست که این پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز است، و آن را به یک انتخاب عالی برای هر کسی که علاقه مند به کاوش در جهان های مجازی در متاورس است تبدیل می کند. برای افرادی که هنوز با رمزنگاری و واقعیت افزوده آشنایی ندارند، فرصت‌ها نیز باز است. هنگامی که فیس بوک نام شرکت خود را به Meta تغییر داد، Decentraland شاهد افزایش محبوبیت بود. پس از تصمیم فیس‌بوک، «متاورس» به یک اصطلاح رایج برای مفهوم دنیای مجازی تبدیل شد.

دنیای دیجیتال و خرید املاک در Decentraland متاورس

بخش‌هایی از Decentraland که به آن قطعه‌ها گفته می‌شود، بر روی زمین پراکنده شدند. هر بسته 52 سانت عرض و 52 سانت طول دارد. یک قطعه کوچک‌ترین مساحت زمینی است که می‌توانید در اختیار داشته باشید. چند قطعه زمین را می توان با هم خرید و یک ملک را تشکیل داد. با بازدید از این دنیای مجازی برای اولین بار، در Genesis Plaza ظاهر می شوید که به آن میدان مرکزی نیز می گویند زیرا در قلب Decentraland واقع شده است. در نتیجه، جنسیس پلازا یکی از مهم‌ترین مکان‌های این پلتفرم است. توجه داشته باشید که موقعیت ملک و اندازه زمین بر قیمت آن تأثیر دارد. اگر ملک شما به منطقه ای نزدیک تر باشد که فعالیت های زیادی در آن انجام می شود، هزینه بیشتری خواهد داشت.

توکن Land و خرید املاک در Decentraland متاورس

توکن LAND به عنوان اثبات مالکیت زمین خریداری شده توسط کاربر عمل می کند. همچنین شامل مختصات منحصر به فرد یک قطعه زمین خاص و همچنین توضیحاتی در مورد محتوای دارایی مجازی است. دسنترالند در مجموع 90601 قطعه زمین دارد.

MANA و خرید املاک در Decentraland متاورس

ارز دیجیتال دسنترالند، MANA نام دارد. در اصل، اقتصاد Decentraland را تقویت می کند. توکن های ERC20 ممکن است برای به دست آوردن LAND و پرداخت برای اقلام و خدمات در پلت فرم استفاده شوند. به عنوان یک نشانه حاکمیتی، MANA به دارندگان خود اجازه می دهد تا بر نحوه توسعه پروتکل Decentraland در آینده تأثیر بگذارند. شما می توانید توکن های MANA را در صرافی ارزهای دیجیتال خریداری کنید. برای خرید زمین در Decentraland، باید MANA را خرج کنید. وقتی نوبت به ارزش فعلی توکن های MANA می رسد، ارزش این ارز به سرعت در حال افزایش است. تنها در چهار سال، MANA از قیمت پایین 0.007883 دلار در 3 اکتبر 2017 به حدود 5 دلار در نوامبر 2021 رسیده است.

Decentraland چگونه کار می کند؟

هر قطعه زمین یک NFT است که به عنوان LAND شناخته می شود. به عبارت دیگر، خرید املاک در Decentraland متاورس، همانند معاملات NFT هستند. پس از هر خرید، به مشتریان فرصت ایجاد یک شهر مجازی در زمین خود ارائه می شود. صاحبان زمین می توانند از تخیل خود برای توسعه اموال خود استفاده کنند. مهارت های انیمیشن نیز در ساخت و توسعه فضای سه بعدی شما مفید خواهد بود.

سخن آخر

ویژگی Decentraland’s Estates به شما این امکان را می دهد که بخش های زیادی از زمین را مدیریت کنید. در همین حال، ولسوالی ها از قطعات زمینی تشکیل شدند که یک هدف مشترک دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − three =