سرمایه گذاری در Decentraland متاورس با جستجو در این فضا 

سرمایه گذاری در Decentraland متاورس با جستجو در این فضا 


سرمایه گذاری در دیسنترالند متاورس به عوامل مختلفی بستگی دارد و راه های مختلفی برای انجام آن است. در مقاله های قبل گفتیم که خرید زمین در متاورس چگونه است. دسنترالند یک بازی متاورس مبتنی بر بلاک چین است که از توکن MANA بومی خود به عنوان ارز قابل تعویض درون بازی استفاده می کند. با MANA، می‌توانید NFT‌هایی را بخرید که نمایانگر ابزارهای پوشیدنی آواتار، شکلک‌های آواتار و نقشه‌های متاورس به نام LAND هستند.

دیسنترالند همچنین به شما اجازه می‌دهد LAND خود را سفارشی کنید و ابزارهای پوشیدنی و شکلک‌های آواتار سفارشی ایجاد کنید.

Decentraland، که در سال 2020 توسط بنیاد Decentraland راه اندازی شد، یکی از محبوب ترین بازی های رمزنگاری متاورس است.  موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با سرمایه گذاری در Decentraland متاورس است.

ویژگی های سرمایه گذاری در Decentraland متاورس

عناوین متاورس اولیه (World of Warcraft، League of Legends، Destiny 2) مربوط به فناوری بلاک چین هستند. یا به سادگی آن را در بازی های خود ادغام نمی کنند، دسنترالند در حال ترکیب بازی متاورس و پروتکل های بلاک چین است. این فرآیند وجهه‌های رمزنگاری که به آن «متاورس های رمزنگاری» می‌گویند، از فناوری بلاک چین برای فعال کردن ویژگی‌هایی مانند پرداخت‌های رمزنگاری درون‌بازی، بازی برای کسب درآمد (P2E) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌کنند. حتی جهت‌گیری و توسعه خود بازی را می‌توان از طریق رأی‌گیری مبتنی بر توکن حاکمیتی که از طریق یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) اجرا می‌شود، تحت تأثیر قرار داد.

اگرچه داشتن کمی دانش ارزی برای استفاده از تمام ویژگی‌های دیسنترالند مفید است. اما برای انجام این بازی نوآورانه نیازی به متخصص رمزنگاری ندارید. حتی می‌توانید نسخه‌ای از آن را بازی کنید که به کیف پول یا ارز دیجیتال نیاز ندارد.

جستجو و تحقیق برای سرمایه گذاری در Decentraland متاورس

به وب سایت Decentraland بروید. شما باید ثبت نام کنید و از طریق لپ تاپ خود بازی کنید زیرا نسخه موبایلی هنوز وجود ندارد.

  • نحوه کاوش در Decentraland را انتخاب کنید.
  • با باز کردن بازی در مرورگر وب خود به عنوان مهمان بازی کنید.
  • همچنین می توانید نسخه دسکتاپ بازی را دانلود کنید.

آواتار Decentraland خود را ایجاد و سفارشی کنید. شما می توانید شخصیت خود را با انواع گزینه های از پیش تعیین شده شخصی سازی کنید. این به شما امکان می دهد چشم ها، دهان، مدل مو، لباس و سایر ویژگی های بصری آواتار خود را تغییر دهید.

برای شرکت در دور های آموزش متاورس کلیک کنید

سرمایه گذاری در دیسنترالند متاورس از طریق وب سایت آن

هنگامی که اولین منطقه دیسنترالند خود را وارد کردید، می توانید یک آموزش اختیاری را که کنترل های اساسی را توضیح می دهد بروید.

با فشار دادن “c” منویی نمایش داده می شود که تمام این کنترل ها را در صورت نیاز به فراخوانی بعداً فهرست می کند. به طور کلی، شما از صفحه کلید برای حرکت در اطراف و تعامل با محیط خود استفاده می کنید در حالی که از موس برای جهت دهی نمای آواتار خود در بازی استفاده می شود.

  • می توانید از نقشه برای کاوش در مناطق مختلف در دیسنترالند استفاده کنید.
  • شما همچنین می توانید در رویدادهای مختلفی که توسط دیسنترالند برگزار می شود شرکت کنید.

سرمایه گذاری در دیسنترالند متاورس و انجام بازی آن به ارز دیجیتال نیاز ندارد

شما اکنون در حال بازی یک نسخه اصلی از بازی هستید که نیازی به ارز دیجیتال ندارد. شما می توانید به نقشه های مختلف بروید، در رویدادهای مختلف شرکت کنید و با گیمرهای Decentraland ارتباط برقرار کنید. در این مرحله، Decentraland با متافورس های مختلف که در بالا ذکر شد قابل مقایسه است. اگر می‌خواهید از عملکرد کامل و استحکام نسخه مبتنی بر بلاک چین استفاده کنید، به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارید.

استفاده از کیف پول کریپتو برای سرمایه گذاری در Decentraland متاورس

یک کیف پول کریپتو را به حساب دیسنترالند خود وصل کنید. همچنین می توانید کیف پول خود را از طریق صفحه اصلی متصل کنید. اگر در ابتدا کیف پول خود را متصل کردید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. گزینه های کیف پول کریپتو Decentraland شامل MetaMask، کیف پول کوین بیس یا هر کیف پولی با پشتیبانی WalletConnect است. اگر از قبل کریپتو دارید، می‌توانید از طریق یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) مانند Uniswap، استیبل کوین‌ها و اتر پیچیده (wETH) را برای MANA مبادله کنید.

سخن آخر

اکنون می توانید با خرید در بازار دیسنترالند ، آواتار خود را بیشتر سفارشی کنید. شما می توانید پوشیدنی های سفارشی (لباس و لوازم جانبی) را خریداری کنید و حتی مدل مو، چشم، دهان و موارد دیگر را به صورت نمادین سفارشی خریداری کنید. این گزینه‌ها شبیه به گزینه‌های آواتار سفارشی‌شده در بازی‌هایی مانند Fortnite هستند. با یک تمایز کلیدی شما صاحب این قطعات آواتار سفارشی‌شده هستید. زیرا همگی آن‌ها توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند.

مطالب مرتبط : 

سرمایه گذاری در دسنترالند متاورس با جستجو در این فضا

ویژگی و تعریف دسنترالند متاورس چیست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

five × 4 =