پیش‌بینی قیمت THETA متاورس چگونه است؟ 

پیش‌بینی قیمت THETA متاورس بسته به شرایط بازار پیچیدگی های خاصی دارد. در حالی که بیشتر ارزهای رمزنگاری شده بر روی بلاک چین و DeFi تمرکز داشتند، تتا متاورس توجه خود را بر روی ذخیره سازی، مدیریت و تراکنش داده ها متمرکز کردند. هیچ فردی در بازار ارزهای دیجیتال وجود نداشت که توجه خود را به تبلیغات دیجیتال یا شبکه‌های ویدیویی که در حال افزایش است و مسائل مرتبط با آموزش متاورس معطوف کنند. در این مقاله جزئیات فعلی THETA را تجزیه و تحلیل کنیم و پیش‌بینی قیمت THETA متاورس را برای آینده درک کنیم. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با پیش‌بینی قیمت THETA متاورس است.

پیش‌بینی قیمت THETA متاورس به عنوان یکی از برترین متاورس کوین ها

اگرچه بسیاری از ارزها به بازار پرطرفدار ارزهای دیجیتال هجوم آورده‌اند، اما پرمخاطب‌ترین و بالاترین رتبه، THETA است. یکی از بنیانگذاران آن یعنی استیو چن و گروه اختصاصی او متشکل از مشاوران، دانشمندان و متخصصان الگوریتم و بلاک چین که این توکن رمزنگاری THETA را زنده کردند، از او حمایت کردند.

THETA توکنی است که شبکه تحویل ویدئوی غیرمتمرکز تتا را که توسط کاربران و یک بلاکچین جدید ابتکاری تامین می‌شود، نیرو می‌دهد. THETA یک پروتکل منبع باز است که به منظور تقویت شبکه پخش غیرمتمرکز ساخته شده است. این به برنامه های غیرمتمرکز عمودی (dApps) اجازه می دهد تا در بالای پلت فرم ساخته شوند و ورزش های الکترونیکی، موسیقی، آموزش، کنفرانس سازمانی، همتا را فعال کند.

نظر استیو چن درباره پیش‌بینی قیمت THETA متاورس

به بیان ساده، به قول یکی از بنیانگذاران یوتیوب، آقای استیو چن، “من مشتاق و خوشحالم که نقش مهمی در چشم انداز نوظهور پخش THETA متاورس داشته باشم. اکنون که فناوری به عنوان عامل غالب در شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا شروع شده است، تتا باید بیشتر آن را مهار کند. با رشد تصاعدی در بخش تبلیغات دیجیتال، برقراری تعادل بین تبلیغ‌کنندگان، ناشران و کاربران نهایی بسیار مهم است. با آشنایی بیشتر با شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ویدیویی مرتبط با آن، تقاضای فزاینده‌ای برای نرم‌افزار مسدودکننده تبلیغات که روی بیش از ششصد میلیون تلفن هوشمند و رایانه اجرا می‌شود، وجود دارد.

نظر استیو چن درباره پیش‌بینی قیمت THETA متاورس

با پول و زمان زیادی که صرف داده‌های شخصی بینندگان می‌شود، همگام‌سازی کل عملکرد شبکه و حذف موارد غیرضروری به یک کار بزرگ تبدیل شده است.

عوامل مختلف برای پیش‌بینی قیمت THETA متاورس

تبلیغ‌کنندگان به ناشران نشانه‌هایی پرداخت می‌کنند تا تبلیغات خود را به کاربران ارائه دهند. کاربران برای مشاهده تبلیغات، THETA کسب می کنند. توجه در مرورگر Brave با استفاده از فناوری یادگیری ماشین ML نظارت می شود (داده های شخصی همیشه در دستگاه ها باقی می مانند و برای منافع شخصی استفاده نمی شوند). تبلیغ‌کنندگان در نتیجه افزایش سطح دقت، بازده خوبی دریافت می‌کنند. پیش‌بینی قیمت THETA متاورس با تغییرات جزئی قیمت انجام شده است. در سال 2018، به تازگی شروع خود را با قیمتی در حدود 0.2 دلار آغاز کرده بود، و از آن زمان تا سال 2020 هیچ نگاهی به گذشته وجود نداشت. سال THETA در سرتاسر سفری تاریخی داشته است.

بر اساس داده های تاریخی یک ساله، قیمت THETA در طول سال گذشته به خوبی حرکت کرد و اکنون در حال افزایش است.

پیش‌بینی قیمت THETA متاورس 2023-2030

در زمان فعلی پیش بینی قیمت THETA، قیمت فعلی THETA 1.09 دلار است و داده ها نشان می دهد که قیمت دارایی در یک سال گذشته در روند صعودی بوده است. حجم معاملات 34,581,343 دلار با ارزش بازار 1,094,595,488 دلار و عرضه در گردش 1,000,000,000 THETA بوده است. پیش بینی قیمت چندین متغیر مانند تغییرات حجم، تغییرات قیمت، چرخه های بازار و سکه های مشابه را در نظر می گیرد.

خرید زمین در متاورس

پیش‌بینی قیمت THETA متاورس 2023

با توجه به اخبار مربوط به روندهای کوتاه‌تر و طولانی‌تر قیمت پیش‌بینی کریپتو، به احتمال زیاد پایان سال 2023 ممکن است برای افزایش قیمت سکه THETA چندان عالی نباشد، به‌ویژه با توجه به اینکه رقبا به گرما نزدیک می‌شوند یا بازار که منعکس کننده نوسانات عظیم است. با این حال، تا پایان سال 2023، طبق پیش‌بینی بلندمدت ارز دیجیتال، THETA به 2.3 دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت THETA 2024

بار دیگر انتظار می رود که THETA با قیمت عملکردی 4.2 دلار بر قلمرو کریپتو کوین حکومت کند، که نشان می دهد THETA پتانسیل کامل را دارد. با این الگو نه تنها حفظ شود، بلکه می تواند به طور مداوم حتی در شرایط نامطلوب رشد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 2 =