نکاتی که قبل از خرید Zilliqa کریپتو متاورس باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید Zilliqa کریپتو متاورس باید بدانید


Zilliqa کریپتو متاورس در لیست برترین ارزهای رمزنگاری شده به طور سرسام آوری بالا می رود و راه اندازی متاورس آن می تواند به ادامه حرکت کمک کند. Zilliqa از اشتراک گذاری برای تقسیم شبکه خود و بهبود پردازش تراکنش ها استفاده می کند. ارز رمزنگاری شده بومی آن، توکن ZIL است که برای پرداخت هزینه و سهام استفاده می شود. انتظار برای متاپولیس، متاورسی که توسط Zilliqa طراحی شده است، به افزایش قیمت در پایان ماه مارس کمک کرد. این آخرین نمونه از سرعت تغییر ثروت با ارزهای دیجیتال است. Zilliqa کریپتو متاورس سال 2021 متزلزلی داشت و قیمت آن تا مارس سال جاری روند نزولی داشت. سپس در عرض چند هفته نزدیک به 500 درصد افزایش یافت. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با Zilliqa کریپتو متاورس است.

ارزش بازار Zilliqa کریپتو متاورس چگونه است؟

حتی با این موفقیت اخیر، Zilliqa هنوز از نظر ارزش بازار خارج از 50 ارز دیجیتال برتر است. این باعث محبوبیت آن در بین سرمایه گذارانی شده است که به دنبال آلتکوین بزرگ بعدی هستند. اگر این ارز رمزنگاری شده توجه شما را به خود جلب کرد به ادامه مقاله توجه کنید.

Zilliqa کریپتو متاورس یک پلت فرم بلاک چین است که می تواند قراردادهای هوشمند را اجرا کند، برنامه هایی که در یک بلاک چین ساخته شدند. توسعه دهندگان می توانند از Zilliqa برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز (dApps) استفاده کنند. قابلیت‌های مشابه دیگر بلاک چین‌های قابل برنامه‌ریزی مانند اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) را دارد.

کارهای زیادی می توان با dApps انجام داد، مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) – جایگزینی برای خدمات مالی سنتی در بلاک چین. همچنین می‌توان از آن‌ها برای فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یا ایجاد بازارهای NFT استفاده کرد.

ویژگی منحصر به فرد Zilliqa کریپتو متاورس

چیزی که در مورد Zilliqa منحصر به فرد است این است که به چند قسمت تقسیم می شود که به آن‌ها خرده می گویند. این به آن اجازه می دهد تا معاملات بسیار بیشتری را انجام دهد. طبق وب سایت Zilliqa، این اولین بلاک چین عمومی بود که از اشتراک گذاری استفاده کرد.

ویژگی منحصر به فرد Zilliqa کریپتو متاورس

توکن های ZIL، ارز دیجیتال اصلی آن هستند

اگر به خرید Zilliqa کریپتو متاورس علاقه مند هستید، از نظر فنی توکن های ZIL را خریداری خواهید کرد. این‌ها رمز ارزهای بومی پلتفرم هستند. آن‌ها برای پرداخت هزینه تراکنش هنگام استفاده از Zilliqa و هر dAppهایی که بر روی آن ساخته شده اند استفاده می شوند.

شما همچنین می توانید با قرار دادن توکن های ZIL خود جوایزی کسب کنید. شرط بندی ارز دیجیتال یا متاورس کوین ها زمانی است که آن را به عنوان وثیقه در شبکه بلاک چین قرار می دهید و بخشی از فرآیند اعتبارسنجی تراکنش می شوید. در عوض، توکن های ZIL بیشتری دریافت خواهید کرد.

مهندسان Zilliqa کریپتو متاورس یک زبان برنامه نویسی بومی به نام Scilla توسعه دادند

برای اطمینان از امنیت قراردادهای هوشمند بلاک چین، مهندسان Zilliqa Scilla را ایجاد کردند. مختصر زبان قرارداد هوشمند سطح متوسط است.

Scilla یک زبان قرارداد هوشمند بررسی شده است که دارای ویژگی هایی برای به حداقل رساندن خطرات امنیتی است. این می تواند به توسعه دهندگان dApp کمک کند تا آسیب پذیری های امنیتی عمومی را شناسایی کرده و کدهای بدون اشکال بنویسند. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اثبات‌هایی را ارائه کنند که ایمنی قراردادهای هوشمند خود را نشان می‌دهد.

Zilliqa کریپتو متاورس اخیراً یک متاورس به اسم Metapolis راه اندازی کرد

یکی از دلایل اصلی که Zilliqa شاهد افزایش ارزش خود در ماه مارس بود، راه اندازی قریب الوقوع Metapolis بود. Metapolis یک متاورس است که توسط Zilliqa طراحی شده است. اگرچه هنوز در زمان نگارش این مقاله برای عموم در دسترس نیست. مفهوم متاورس یک توسعه فناوری قابل توجه است و توکن های متاورس توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کردند. اگر این فرآیند موفقیت آمیز باشد، خبر خوبی برای Zilliqa خواهد بود.

می توانید آن را در چند صرافی رمزنگاری محبوب پیدا کنید

از آنجایی که Zilliqa کریپتو متاورس یکی از پیشتازان بازار نیست، هنوز یکی از اصلی‌ترین موارد سرمایه گذاری نیست. این امر خرید را کمی دشوارتر می کند، اما خوشبختانه گزینه های موجود وجود دارد. می توانید Zilliqa را از اینجا خریداری کنید:

Binance.US

Crypto.com

سخن آخر

اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت تلقی کنید. همچنین به یاد داشته باشید که حتی با وجود آموزش متاورس این کریپتو می تواند بسیار بی ثبات باشد. قیمت آن احتمالاً نوسان خواهد داشت، به همین دلیل است که فقط در صورتی باید خرید کنید که به پتانسیل Zilliqa اطمینان دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

one + 15 =