متاورس کوین Stacks (STX) می تواند از شما یک میلیونر بسازد

متاورس کوین Stacks (STX) قابلیت این را دارد که در صورت سرمایه گذاری شما را ثروتمند کند. مفهوم متاورس و آموزش متاورس دنیای مجازی به هم پیوسته و تعاملی در سال گذشته به دلیل محبوبیت توکن های نوظهور مانند Stacks (STX) در بخش ارزهای دیجیتال برجسته شده است. در اکوسیستم بلاک چین، این توکن ها اغلب به عنوان وسیله ای برای پرداخت محصولات و خدمات، مانند خریدهای NFT و رویدادهای خاص، مورد استفاده قرار می گیرند. توکن‌های متاورس زمانی شکوفا می‌شوند که کالاها و خدمات مرتبط آن‌ها ارزشی برای جوامعی که به آن‌ها خدمت می‌کنند ارائه کنند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با متاورس کوین Stacks (STX) است.

متاورس کوین Stacks (STX) و FIREPIN

توکن FIREPIN (FRPN) یکی از جدیدترین رقبا در عرصه بلاک چین متاورس است. این توکن اکنون در حال پیش فروش است، که ممکن است شانس فوق العاده ای برای پذیرندگان اولیه باشد. اما چگونه در مقابل Stacks (STX) ایستادگی می کند؟

ویژگی های متاورس کوین Stacks (STX)

Stacks (STX) که در نوامبر 2019 راه اندازی شد، یک ارز دیجیتال متاورس پیشرو است که هدف آن باز کردن پتانسیل کامل بیت کوین (BTC) با اجازه دادن به NFT، DeFi و قراردادهای هوشمند در شبکه بیت کوین (BTC) است. متاورس کوین Stacks (STX) یک چشم انداز منحصر به فرد برای اتصال به با ارزش ترین و آزمایش شده ترین شبکه رمزنگاری و استفاده از امنیت آن برای ایجاد یک اکوسیستم Metaverse و DeFi در اطراف آن دارد.

هدف متاورس کوین Stacks (STX)

Stacks یک بلاک چین لایه 1 است که هدف آن افزودن قراردادهای هوشمند و بازار برنامه های غیرمتمرکز (dApps) به شبکه بیت کوین است.

بلاک چین Stacks از اولین فرآیند اجماع استفاده می کند که از بسیاری از بلاک چین ها استفاده می کند. مانند اکوسیستم در حال گسترش استخرهای سهام، بازارهای NFT، پلتفرم های DeFi، توکن ها و غیره.

Stacks (STX) از یک تکنیک اجماع شناخته شده به عنوان اثبات انتقال (PoT) استفاده می کند. این بلاک چین Stacks را به بلاک چین بیت کوین متصل می کند و بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد.

اثبات انتقال نیاز به ادغام Stacks (STX) برای اصلاح بلاک چین بیت کوین را از بین می برد. آنچه Stacks (STX) برای بیت کوین (BTC) انجام می دهد، همان کار را Polygon (MATIC) برای اتریوم (ETH) می کند. چندین واریانس وجود دارد، اما مفاهیم قابل مقایسه هستند.

STX توکن ابزار اصلی بلاک چین Stacks است که برای تغذیه قراردادهای هوشمند و اجرای dApps در شبکه Stacks استفاده می شود.

توکن FIREPIN (FRPN) و متاورس کوین Stacks (STX)

توکن FIREPIN (FRPN) یک پلت فرم سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) با ادغام Metaverse در خط لوله است. این پلتفرم قصد دارد یک دروازه swap چند زنجیره ای ایجاد کند که کاربران را قادر می سازد تا توکن را در بسیاری از بلاک چین ها با بهترین قیمت موجود به دست آورند. در نتیجه، FIREPIN از اتریوم (ETH)، Polygon (MATIC)، Solana (SOL)، Avalanche (AVAX) و زنجیره هوشمند Binance (BSC) به عنوان شبکه های بلاک چین پشتیبانی می کند. توکن FIREPIN (FRPN) همچنین قصد دارد یک بازار NFT راه‌اندازی کند و جایگزین‌های کشاورزی و سودآوری را ارائه دهد. علاوه بر این، این پروژه به کاربران خود برای نگهداری توکن های خود در کیف پول خود پاداش می دهد.

توکن FIREPIN (FRPN) و متاورس کوین Stacks (STX)

ویژگی توکن FIREPIN FRPN و متاورس کوین Stacks (STX)

از هر تراکنش دو درصد شارژ دریافت می شود و در صندوق ایردراپ قرار می گیرد. دارندگان توکن موجود هفتگی ایردراپ توکن دریافت خواهند کرد. این یک منبع عالی درآمد غیرفعال و یک انگیزه عالی برای دارندگان توکن است. ارز بومی توکن FIREPIN FRPN است. این شبکه از مکانیسم ارز ذخیره الگوریتمی، با حمایت دارایی های غیرمتمرکز اضافی، برای حفظ ثبات قیمت استفاده خواهد کرد.

FIREPIN و متاورس کوین Stacks (STX) از چه فعالیت هایی در متاورس استفاده می کنند؟

علاوه بر این، FIREPIN Token (FRPN) از پول خزانه تولید شده توسط کاربر برای توسعه بازی‌های NFT، بازی‌های 3D و Metaverse VR و سرمایه‌گذاری مستقیم در کسب‌وکارهایی با برنامه‌های بلندمدت برای استفاده می‌کند. توکن FIREPIN (FRPN) در حال حاضر در مرحله سوم پیش فروش خود است و سرمایه گذاران در حال جمع آوری مقادیر زیادی از این توکن متاورس هستند.

سخن آخر

شما نمی توانید فرصت سرمایه گذاری در متاورس کوین Stacks (STX) را از دست بدهید. زیرا تسلط واقعیت مجازی بر بازار کریپتو و ارز دیجیتال رشد می کند و قدرت به قوت می یابد. در نتیجه، متاورس کوین Stacks (STX) و FRPN دو بهترین سرمایه‌گذاری هستند که پتانسیل زیادی برای میلیونر کردن کاربران خود دارند. زیرا سرمایه‌گذاران متعددی تلاش می‌کنند تا آن‌ها را به دست آورند و از آن‌ها سود ببرند که به نوبه خود آن‌ها را بسیار محبوب و سودآور می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

nineteen + twenty =