آیا می توانید از بازی Sorare در متاورس درآمد کسب کنید؟

آیا می توانید از بازی Sorare در متاورس درآمد کسب کنید؟


بازی Sorare یکی از انواع بازی ها برای کسب درآمد در زمینه متاورس است. از زمان عرضه اولیه آن در سال 2019، Sorare رشد زیادی داشته است. همچنین احتمالاً در حال حاضر خود را به عنوان پلتفرم پیشرو NFT ورزشی تثبیت کرده است. بنابراین پتانسیل زیادی برای رشد بیشتر در آینده دارد. بازی Sorare اساسا ترکیبی است بین جمع آوری کارت های فوتبال، به شکل NFT، و یک بازی فوتبال فانتزی. ما در این مقاله و در وبسایت متاورس پارسی به جزئیات بیشتری در مورد اینکه Sorare چیست و چگونه کار می کند، می پردازیم.

ویژگی بازی Sorare

گردآورنده‌ها می‌توانند از کارت‌هایی که دارند در مسابقات هفتگی (که بر اساس عملکرد واقعی فوتبال امتیاز می‌گیرند) برای بردن کارت‌های جدید و جوایز نقدی به شکل ETH استفاده کنند. بنابراین پاسخ کوتاه به سؤال اول این است که قطعاً برای کاربران امکان‌پذیر است که در بازی Sorare به چند روش مختلف درآمد کسب کنید.

انواع کارت ها در بازی Sorare

در حال حاضر 5 نوع کارت مختلف برای هر بازیکن دارای مجوز وجود دارد:

  • مشترک (بدون محدودیت و قابل معامله در بازار ثانویه)
  • محدود (حداکثر 1000 کارت منحصر به فرد در طول یک فصل ضرب شده است)
  • کمیاب (حداکثر 100 کارت منحصر به فرد در طول یک فصل ضرب شده است)
  • فوق نادر (حداکثر 10 کارت منحصر به فرد در طول یک فصل ضرب شده است)
  • منحصر به فرد (1 کارت منحصر به فرد در هر فصل ضرب می شود)

 کارت های کمیاب در بازی Sorare

ما در این بخش از مقاله بر روی کارت‌های کمیاب تمرکز خواهیم کرد. زیرا به نظر کارشناسان، اینجاست که بیشترین فرصت را برای بازگشت سرمایه مناسب دارید. خصوصا اگر یک سرمایه‌گذار مبتدی با بودجه اولیه متوسط باشید. کارت‌های محدود کارت‌های سطح ورودی بازی Sorare هستند که می‌توانید با آن‌ها درآمد کسب کنید. اما به دلیل ارزش پایین‌تر این کارت‌ها و عدم دریافت پاداش ETH در مسابقات هفتگی آن‌ها، ساخت آن سخت‌تر و زمان بیشتری می‌برد.

چگونه از بازی Sorare درآمد کسب می کنید؟

عنصر بازی فوتبال فانتزی Sorare در قالب مسابقات هفتگی SO5 آن‌ها می آید. هر هفته، بازیکنان می‌توانند تیم‌هایی متشکل از 5 کارت بازیکنی را که در اختیار دارند، در بسیاری از رقابت‌های مختلف، که همگی شرایط ورود متفاوتی دارند، ارسال کنند. مسابقات هفتگی متفاوتی برای تمام سطوح مختلف کارت (محدود، نادر، فوق‌العاده نادر و غیره) و شرایط خاص مانند بازیکنان زیر 23 سال، یا بازیکنانی از لیگ‌های خاص و غیره وجود دارد. کاربران می‌توانند هر تعداد که می‌خواهند وارد کنند، اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

نحوه کسب امتیاز در بازی Sorare

عملکرد کارت بازیکن با عملکرد واقعی فوتبال آن‌ها مرتبط است. عملکرد آن‌ها در بازی واقعی آن‌ها امتیازی در Sorare به دست می آورد. Sorare از آمار ارائه شده توسط Opta و ماتریس امتیازدهی خود برای تعیین امتیاز یک بازیکن برای آن هفته بازی (به شرط بازی) استفاده می کند که حداکثر 100 است. هر مسابقه هفتگی این شانس را برای برنده شدن جوایز کارت بازیکن ارائه می دهد. البته بدیهی است که در صورت آموزش متاورس در این زمینه و بسته به سطح کارت، متفاوت است.

اگر در یکی از رقابت‌ها بین 5 رتبه برتر باشید، یک کارت از مجموعه کارت‌های با ارزش بالاتر (که به عنوان ردیف 0 شناخته می‌شود) برنده می‌شوید. این به کارت‌های ردیف 4 کاهش می‌یابد که کارت‌های با ارزش پایین‌تر هستند. جوایز (به عنوان مثال یک بازیکن می تواند در مسابقات هفتگی All Star Rare رتبه 400 را به پایان برساند و یک کارت برنده شود).

بیشترین هزینه در بازی Sorare برای خرید کارت های بازیکنان

تمام جوایز کارت محدود، کمیاب، فوق‌العاده کمیاب و منحصربه‌فرد که کاربران برنده می‌شوند را می‌توان در بازار ثانویه فروخت. برنده شدن کارت ها به طور منظم به یک تیم رقابتی نیاز دارد. این به معنای خرید بازیکنان با عملکرد بهتر است که نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالایی دارد. بیشترین هزینه در خرید دروازه بان است – هر تیم SO5 باید یک دروازه بان داشته باشد.

سخن آخر

ما در این مقاله در ارتباط با بازی Sorare صحبت کردیم. به ازای 205 امتیاز کلی در یک هفته بازی، بدون توجه به اینکه در کجا به طور کلی در مسابقه به پایان می‌رسانید، 25 دلار اتریوم پاداش می‌دهد. همچنین آستانه دوم که به ازای 250 امتیاز کلی، 50 دلار ETH پاداش می‌دهد. مقدار اتریوم برد از طریق آستانه بسته به مقدار فعلی ETH تغییر می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × three =