بازی Fortnite متاورس چیست؟

Fortnite متاورس یکی از انواع بازی ها در فضای متاورس است که از لحاظ درآمدزایی در این مجموعه به شما کمک می کند. Fortnite متاورس با بیش از 250 میلیون بازیکن، یکی از بزرگترین بازی های مفهومی جهان باز در بازار امروز است. با توجه به مفهوم جهان باز و ارز درون بازی، آن را “Fortnite متاورس” نامیدند. بازیکنان در یک محیط بهم پیوسته یکپارچه هستند و علاوه بر آموزش متاورس تجربه های جذاب و همه جانبه ای دارند. شرکت مادر Fortnite، Epic Games Inc، به دلیل ایجاد بازی‌های سه بعدی با همکاری توسعه‌دهندگان و سازندگان، با استعداد شناخته شده است. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با Fortnite متاورس است.

ویژگی های شرکت Fortnite متاورس

این شرکت اخیراً بیش از 2 میلیارد دلار بودجه از سونی و KIRKBI دریافت کرد تا مشارکت خود را در فضای Metaverse بیشتر گسترش دهد. اپیک گیمز همچنین اخیراً در سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری توسعه دهنده زیرساخت متاورس، سرمایه گذاری کرد.

Fortnite متاورس چیست؟

متاورز Fortnite دنیای مجازی عظیم ایجاد شده در بازی ویدیویی محبوب Fortnite را توصیف می کند. بسیاری از بازیکنان در حال حاضر با ماهیگیری، کاوش در جنگل های درخشان، بیابان ها و موارد دیگر در دنیای عظیم مجازی وقت می گذرانند، اگرچه بازی در درجه اول به دلیل حالت Battle Royale خود شناخته می شود. در این بخش، نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های Fortnite متاورس خواهیم داشت.

ویژگی های Fortnite متاورس

در این‌جا برخی از ویژگی های هیجان انگیزی وجود دارد که بازیکنان می توانند انتظار دیدن آن ها را در Fortnite Metaverse داشته باشند:

ویژگی های Fortnite متاورس

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

یکی از ویژگی‌های حیاتی Fortnite متاورس این است که بازیکنان می‌توانند محتوای خود را بسازند و مشارکت دهند. آن‌ها می توانند سازه بسازند، طراحی کنند و در مسابقات خلاقانه شرکت کنند. این به بازیکنان اجازه می دهد تا خود را خلاقانه بیان کنند و بعد جدیدی به بازی می بخشد. قطعاً UGC یکی از دلایل اصلی موفقیت Fortnite Metaverse است. زیرا این امر بازیکنان را درگیر می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ایده‌های خلاقانه را در بازی سهیم شوند.

تجربه چند نفره

Fortnite متاورس به گونه ای طراحی شد که یک تجربه چند نفره باشد. در آن بازیکنان می توانند در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشند. آن‌ها می توانند با دوستان خود به نیروها بپیوندند، در رویدادها شرکت کنند و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان مبارزه کنند. توانایی پرش به یک محیط مجازی با دوستان خود برای کاوش در محیط های مختلف، شرکت در رویدادها، انگیزه ای باورنکردنی برای بازیکنان برای انتخاب Fortnite Metaverse است.

بازی کراس پلتفرم

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی Fortnite متاورس بازی کراس پلتفرم آن است. این به بازیکنان اجازه می دهد بدون توجه به دستگاه خود در بازی شرکت کنند. بازیکنان می توانند با دوستان خود در پلتفرم های مختلف از جمله رایانه شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و موبایل بازی کنند.

تعاملات اجتماعی در Fortnite متاورس

یکی از ویژگی های اصلی در متاورس، تعاملات اجتماعی است. بازیکنان می توانند در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشند و یک تجربه بازی واقعاً همهجانبه ایجاد کنند. این جنبه اجتماعی برای ایجاد حس قوی از جامعه طراحی شد و به بازیکنان اجازه می دهد در یک دنیای مجازی با هم ارتباط برقرار کنند و دوستی و اتحاد ایجاد کنند.

سفارشی سازی در Fortnite متاورس

یکی دیگر از ویژگی های Fortnite متاورس سفارشی سازی است. بازیکنان توانایی شخصی سازی شخصیت ها و آواتارهای خود را خواهند داشت و تجربه بازی را واقعاً منحصر به فرد می کند. این سفارشی سازی از تغییرات ساده مانند لباس و لوازم جانبی تا تغییرات پیچیده تر مانند توانایی ها و سلاح های بازیکن را شامل می شود.

گیم پلی

Fortnite متاورس گزینه‌های گیم‌پلی مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد در حالت‌ها و تجربه‌های مختلف بازی بازی کنند.

سه حالت بازی وجود دارد:

Fortnite: Battle Royale (محبوب ترین)

این حالت بازی شامل حداکثر 100 بازیکن است که به یک جزیره می روند تا با آخرین بازیکن (یا تیم)  رقابت کنند. منطقه برای گیم پلی به آرامی با گذشت زمان کوچک می شود. بنابراین بازیکنان مجبور می شوند برای منابع بجنگند و وارد نبرد شوند.

Fortnite: Save The World

بازیکنان در یک حالت بازی مشارکتی با هم متحد می شوند. این کار باعث می شود تا برای ساختن ساختارها، تکمیل ماموریت ها و مبارزه با زامبی ها با یکدیگر همکاری کنند. هدف “نجات جهان” از یک طوفان مرموز است.

Fortnite متاورس: Creative

این حالت بازی در درجه اول استفاده می شود تا به بازیکنان اجازه دهد تا از جنبه های خلاقانه خود برای ساختن نقشه ها، بازی ها و چالش های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید در مورد بازی های متاورس : 

بازی Magic متاورس چیست؟

آیا می توانید از بازی Sorare در متاورس درآمد کسب کنید؟

بازی ماهیگیری در متاورس (FishVerse) چیست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =