کریپتو متاورس WAX

کریپتو متاورس WAX در لیست برترین انواع کریپتو متاورس های دنیا است.  پلتفرم WAX هر آن‌چه را که برای استقرار یک برنامه غیرمتمرکز موفق نیاز دارید فراهم می کند. خواه این یک پروژه مرتبط با ارزهای دیجیتال باشد یا بازار NFT یا حتی متاورس، WAX ابزارهایی برای موفقیت برای شما دارد. در این‌جا همه نکاتی که باید در مورد این پلتفرم شگفت انگیز و آموزش متاورس و توکن اصلی آن، WAXP بدانید، وجود دارد. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با کریپتو متاورس WAX است.

WAX (WAXP) چیست؟

کریپتو متاورس WAX در سال 2017 به‌عنوان یک بلاک چین هدفمند که برای تسهیل تراکنش‌های تجارت الکترونیک سریع‌تر، ایمن‌تر و ساده‌تر طراحی شد. (بخشی از تیمی که روی ICO WAX کار می‌کردند، OPSkins را نیز توسعه دادند. این منبع معروفی برای تجارت اقلام دیجیتالی است، مانند موارد موجود در World of Warcraft.) کریپتو متاورس WAX توسط جاناتان یانتیس و ویلیام کویگلی تأسیس شد. این فرآیند با یک مکانیسم انگیزشی توسعه داده شد که بلاک چین را متناسب با تجارت الکترونیکی بهینه می‌کند. اکوسیستم رأی گیری در مورد پیشنهادات را تشویق می کند زیرا هدف آن دستیابی به تمرکززدایی کامل است.

پروژه های کریپتو متاورس WAX

این پروژه دارای مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر بلاک چین است که می‌توانند NFT و بازارهای NFT غیرمتمرکز بسازند. همچنین برنامه‌ها و بازی‌هایی برای کسب درآمد را بر اساس شبکه ایجاد کنند. علاوه بر این، معماری بلاک چین WAX دارای زمان بلوک 500 میلی ثانیه با کارمزد تراکنش صفر برای مشتریان خود است.

کریپتو متاورس WAX چگونه کار می کند؟

WAX پلتفرمی است که برای استفاده توسط هر صاحب وب سایتی به دنیای gamedev متصل است. آن‌ها می توانند از شبکه بلاک چین و خدمات WAX برای ارائه کالاهای دیجیتالی مرتبط با مشتریان استفاده کنند. در برخی فضاها استفاده از کریپتو متاورس WAX رایگان است، با توکن حاکمیت ERC-20 ایمن شده و بسیار کاربرپسند است.

توسعه برنامه ها در کریپتو متاورس WAX

WAX، که بر اساس معماری باز ساخته شده است، برای توسعه هر برنامه ای خوب است. در واقع، ساختار زیربنایی پلتفرم با اکوسیستم EOS سازگار است. بنابراین راه‌حل‌هایی که افراد بر روی EOS ساختند را می‌توان به راحتی به آن‌جا وارد کرد. هدف تیم کریپتو متاورس WAX ایجاد زیرساخت ایمن و ایمن در مورد تجارت اقلام است. همچنین به مشتریان B2C خود فرصت های بیشتری برای دسترسی به جریان های درآمدی جدید ارائه می دهد.

توسعه برنامه ها در کریپتو متاورس WAX

بلاک چین آن‌ها از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می کند. در مورد WAX، این بدان معناست که کسانی که توکن‌های کریپتو متاورس WAX دارند به ۲۱ انجمن (اصناف) که بلوک‌هایی در شبکه تولید می‌کنند رأی می‌دهند.

تاریخچه قیمت کریپتو متاورس WAX

از 14 ژانویه 2022، WAXP با 0.405176 دلار معامله می شد که حجم معاملات آن در آن زمان خاص 35707201 دلار بود. قیمت فعلی 91.9 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 5.6813 دلار کاهش یافته است. کریپتو متاورس WAX در حال حاضر دارای 1,907,322,976 سکه در گردش است و حداکثر عرضه نامشخص است. ارزش کل این توکن 772801517 دلار است.

نحوه خرید و ذخیره کریپتو متاورس WAX

اگر مایل به خرید WAXP هستید، چندین صرافی ارز دیجیتال آن را برای تجارت فهرست کردند. این شامل Huobi Global، KuCoin، Mandala Exchange، Binance، HitBTC، و Godex می شود. شما همچنین می توانید WAX را به طور مستقیم با استفاده از Simplex خریداری کنید. پس از خرید کریپتو متاورس WAX، برای ذخیره ایمن توکن های خود به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارید.

محبوب ترین گزینه ها برای کیف پول های رمزنگاری WAXP عبارتند از:

WAX Cloud Wallet

این کیف پول ساده اما قدرتمند کریپتو به راحتی به شما امکان می دهد با تمام منابع و دسترسی به پروژه خود وارد حساب WAX خود شوید. این یک نسخه تلفن همراه دارد و جزئیات ورود شما را ایمن می کند و از دارایی های شما در پلت فرم بومی محافظت می کند.

Ledger Nano برای خرید کریپتو متاورس WAX

Ledger Nano مجموعه‌ای از کیف‌پول‌های ذخیره‌سازی سرد با کیفیت بالا است که ممکن است بخواهید با ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید. آن‌ها از طریق کابل USB به رایانه های شخصی متصل می شوند. راه اندازی این کیف پول ساده است و فقط از یک پین استفاده می کند. Nano S همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED داخلی و دکمه هایی است که برای تأیید سریع تراکنش ها با وجوه شما استفاده می شود.

سخن آخر

اگر می خواهید کریپتو متاورس WAX را با سایر ارزهای رمزنگاری شده مبادله کنید، می توانید از Godex استفاده کنید. این بهترین نرخ ها را دارد، کارمزدها را قبل از انجام معاملات مسدود می کند و کاملاً ناشناس است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

eleven + twenty =