پیش‌بینی قیمت متاورس کوین WAX چگونه است؟

قیمت متاورس کوین WAX بر اساس فرآیند های موجود در بازار طی سالیان گذشته متفاوت بوده است. صرافی جهانی دارایی معروف به WAX یکی از رایج‌ترین ارزهای مجازی و پرکاربردترین اکوسیستم بلاک چین لایه 1 در سطح جهان است. به ویژه برای توکن‌های غیرقابل تعویض، dApps و بازی‌های ویدیویی. متاورس کوین WAX به کاربران سرمایه گذار خود اجازه می دهد تا اقلام مختلف را در سراسر جهان ایجاد، خرید، فروش و تجارت کنند. تاریخ عرضه آن 2017 است. با آموزش متاورس به روشی درست می توانید در این متاورس کوین سرمایه گذاری کنید. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با قیمت متاورس کوین WAX است.

قیمت متاورس کوین WAX به عنوان پادشاه بازار NFT

WAX به عنوان پادشاه بازار NFT، میلیون ها NFT را با موفقیت معامله کرده است. اکوسیستم WAX متشکل از صرافی ها، کیف پول های ابری WAX، بازی ها، خدمات بلاک چین، بازارها، DEX، پورتفولیوهای ثبت اختراع و صدور مجوز مالکیت معنوی است. شرکای اصلی NFT WAX عبارتند از Funko، Atari، Sony Funimation، Topps، Capcom و سرگرمی‌های مشهور جهان. WAX با vIRL NFT ارائه شد که از سایر NFT های استاندارد منحصر به فرد است.

با این قابلیت، کاربران می توانند عملکردهای پویا، از جمله ادغام بازی ویدیویی و ابزارهای بازاریابی را در اختیار داشته باشند. قابلیت V-commerce به VIRL NFT اجازه می دهد تا به یک آیتم در دنیای واقعی پیوند دهد.

قیمت متاورس کوین WAX و تأسیس آن

WAX توسط ویلیام کویگلی و جاناتان یانتیس در سال 2017 تأسیس شد. هر دو از OpSkin، یکی از برترین شرکت های بازی آنلاین هستند. از زمان گنجاندن WAX، کمک زیادی به تجارت ارز دیجیتال و متاورس کرده است. اکنون WAX تقریباً 8 میلیون کاربر در ماه دارد و از نظر حجم تراکنش‌ها، بلاک چین WAX در صدر قرار دارد. با بیش از 15 میلیون تراکنش در روز، این کیف پول پر استفاده ترین کیف پول در سطح جهان است. در مقایسه با رقیب خود، WAX دارای 5 میلیون حساب کاربری در حال استفاده است.

قیمت متاورس کوین WAX و بازی های موجود در آن برای کسب درآمد

بازی های اصلی بازی برای کسب درآمد مانند Alien World، R-Planet، Kolobok Adventures و Prospectors با WAX مرتبط هستند. WAX در اوایل سال 2021 گواهینامه کربن خنثی دریافت کرد. زیرا از مکانیسم اثبات سهام WAX استفاده می کند که تقریباً 125000 برابر انرژی با 0.00001٪ انرژی زنجیره های PoW کارآمد است. در سال 2021، WAX مجموعه‌ای از NFTهای VIRL Offset کربن را منتشر کرد.

قیمت متاورس کوین WAX و بازی های موجود در آن برای کسب درآمد

ویژگی های WAX

همانطور که گفتیم قیمت متاورس کوین WAX متغیر است. صرافی غیرمتمرکز WAX به مشتریان این امکان را می دهد که کالاها را با یک توکن جهانی خریداری کنند. معامله‌گران می‌توانند بازار خود را در WAX راه‌اندازی کنند. این اکوسیستم همه را متحد می‌کند و معاملات و خدمات تسویه حساب امن را ارائه می‌کند. نقدینگی بسیار زیاد سیستم به مشتریان این امکان را می دهد که محصول را با بهترین قیمت خریداری کنند.

قیمت متاورس کوین WAX و قراردادهای هوشمند آن

قراردادهای هوشمند WAX ساختار و تعهدی را برای همه شرکت کنندگان فراهم می کند تا از طریق پلت فرم WAX تراکنش کنند. این قراردادهای هوشمند WAX در حساب WAX قرار دارند. هنگامی که یک حساب تراکنش‌ها را به حساب دیگری ارسال می‌کند، این تراکنش‌ها توسط قراردادهای هوشمند موجود در حساب مورد نظر انجام می‌شود. قراردادهای هوشمند WAX شامل تعهدات، پارامترها، اقدامات مورد نیاز، ساختار اطلاعات و کد رابط است. شبکه آزمایشی عمومی WAX به dApps این امکان را می‌دهد تا قبل از فهرست کردن در شبکه اصلی، برنامه‌ها را با خیال راحت بسازد. این‌ها نقشه های راه اصلی اکوسیستم WAX هستند.

کارکنان بلاک چین WAX

اگر شخصی بخواهد بازی خود را در یک سایت WAX خاص لیست کند، مالک سایت سهمی از هزینه لیست دریافت می کند. زمانی که شخصی محصول را خریداری می کند، صاحب سایت سهمی از کارمزد تراکنش دریافت می کند. الگوریتم‌های اثبات سهام به صورت تفویضی به پاسخگویی به تقاضاهای عظیم بازارها کمک می‌کند.

قیمت متاورس کوین WAX و انجام بازی در آن

آزمایشگاه WAX یک سیستم مجهز از پلت فرم WAX است. این جایی است که پروژه های WAX پس از رای گیری تایید شدند. پروژه های مورد تایید از صندوق WAX labs بهره مند خواهند شد. اصناف به عنوان گره های منطبق بر پلت فرم WAX عمل می کنند.

سخن آخر

امروز ما در این مقاله در ارتباط با قیمت متاورس کوین WAX صحبت کردیم. گیمرها برای خرید و فروش آنلاین بازی در WAX به یک دستیار شخص ثالث نیاز دارند. OpSkin روشی را با تمام اجزای تشکیل دهنده توسعه داده است تا به شرکت بازی کمک کند. این کار باعث می شود تا یک گیمر درآمد بیشتری کسب کند و با بهترین کمک شخص ثالث تجارت را گسترش دهد. آن‌ها به سرعت و توانایی برای مقرون به صرفه ترین مقیاس نیاز دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =