معرفی ۳ ارز مهم متاورس

با پیشرفت چشمگیر دنیای متاورس  و ارزهای دیجیتال آن، بسیاری از سرمایه‌ گذاران متوجه شدند که فرصت بسیار طلایی را از دست داده‌اند. اگر بخواهیم با یکمثال برای شما توضیح دهیم، باید بگوییم تصور کنید که شما ۱۰ میلیون پول داشتید و اگر حدود یک‌ سال پیش آن را در متاورس سرمایه‌ گذاری می‌کردید، در حال حاضر بیش‌ از ۱ میلیارد سرمایه را به دست آورده بودیدو  اما خوشبختانه هنوز هم دیر نشده و می‌توان با شناخت ۳ ارز مهم متاورس وارد این صنعت شده و سودهای بسیار کلانی را بدست آورد.

مسلماً سرمایه‌ گذاری آینده‌دار برای همه افراد مهم بوده و به‌ دنبال بهترین راه آن هستند. شما می‌توانید با ورود به دنیای مجازی و  از طریق بازی‌های ویدیویی یا خرید زمین متاورس و یا انتخاب بهترین ارز،  سرمایه‌گذاری را با آینده‌ای درخشان داشته باشید. در هر زمینه‌ای افراد و شرکت‌ های بزرگ آیا چشم‌اندازی به آینده دارند. متاورس جزءآینده‌های درخشان بود که در حال حاضر کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

ارز متاورس چیست؟

در چند وقت اخیر تنها تجربه‌ افراد از متاورس فیلم‌هایی نظیر آواتار  بود. اما امروزه این دنیای مجازی به یک صنعت بسیار گسترده و پر طرف‌دار تبدیل شده و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده‌ است. ارزهای دیجیتال با فراهم کردن بلاک چین‌ها تحول بزرگی را در متاورس ایجاد کردند.شما برای راه‌ اندازی کسب‌ و کار  خود و رسیدن به درآمد بالا در این دنیای مجازی، هیچ‌ گونه محدودیت‌های نخواهید داشت و می‌توانید رویای میلیاردر شدن خود را محقق سازید.  شناخت ارزهای مهم به شما کمک خواهد کرد تا به‌صورت آگاهانه جهت خرید هر یک از آن‌ها اقدام کنید. البته که نباید بهره‌مندی از آموزش متاورس را نیز در این خصوص فراموش کرد.

کاربرد معرفی ۳ ارز مهم متاورس

اگر بخواهیم به عبارت ساده درمورد کاربرد ۳ ارز مهم متاورس صحبت کنیم، باید بگوییم که این ارزها دقیقاً همانند پول فیات کشورهای مختلف هستند.  همانند واحد پول ایران که ریال است و یا واحد پول آمریکا دلار می‌باشد. با این تفاوت که ارزهای متاورسی به دولت و یا بانک خاصی وابستگی ندارند و چرخه آن‌ها تحت نظارت خود کاربران به واسطه بلاک چین ها انجام می‌شود.

مهم‌ترین ارزهای متاورس درست همانند بیت کوئین و اتر دارای بلاک مختص به خود هستند و می‌توان آن‌ها را به‌راحتی ترید کرد. براساس نظر کارشناس آن پیش‌بینی می‌شود که میزان پول‌ سازی در متاورس در سال 2025  به بیش‌از ۴۰۰ میلیارد دلار برسد.

معرفی ۳ ارز مهم متاورس

همان‌طوری‌که در ابتدای مطلب گفتیم، برای خرید و سرمایه‌گذاری در متاورس بهتر است که با هر یک از ارزهای آن  آشنایی پیدا کنید. ما در این مطلب به معرفی ۳ ارز مهم متاورس اشاره خواهیم کرد و در مورد هر یک توضیحاتی را به اختصار شرح می‌دهیم.

ارز دیسترالند

این روزها خرید زمین در دنیای حقیقی با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب چندان راحت نیست. اما شما با داشتن حداقل سرمایه می‌توانید خیلی راحت یک زمین را درمتاورس داشته پس‌از مدتی زمین را فروخته و سود زیادی را به دست بیاورید. همچنین می توانید  پروژه‌هایی را روی زمین پیاده‌سازی کنید که این روش نیز می‌تواند باعث کسب درآمد شود. تمامی این موارد تنها با پروژه‌ دیسترالند امکان‌پذیر است.

دیسترالند متشکل از فروشگاه‌ها، تعامل اجتماعی مختلف و سرگرمی اس.  ارز آن نیز  مبتنی بر اتریوم بود و توسط تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال پشتیبانی می‌گردد. بنابراین خرید آن بسیار راحت بوده و به شما برای کسب درآمد کمک خواهد کرد.

انجین(ENJIN)

انجین همانند دیسترالند یک متاورس  نیست. بلکه ابزاری مناسب است که می‌توان از آن برای ایجاد متاورس های غیر متمرکز استفاده کرد. وجود همین ویژگی باعث شده تا انجین را به‌ عنوان یک ارز مهم متاورس بشناسند. شما می‌توانید با این ارز دیجیتال یک اژدهای کوچک قرمز را خریداری کرده و در بازار دیگر بفروش برسانید. می‌توان گفت که این ارز کمک می‌کند تا توسعه دهندگان بتوانند یک سیستم یکنواخت اقتصادی را به‌ صورت مجازی و با اطمینان کامل روی بازی‌های خود اجرا کنند.

سند باکس (SAND)

سند باکس را می‌توان یکی از رقبایدیسترالند دانست که می‌تواند امکان خرید و فروش زمین را برای شما مهیا کند. همچنین شما می‌توانید انتخاب کنید که  چیزهایی را در متاورس بسازید. تمام قدرت ارز سند باکس توسط عرض SAND تأمین می‌شود.

جمع‌بندی معرفی ۳ ارز مهم متاورس

ما در این مطلب معرفی ۳ ارز مهم متاورس اشاره کرده‌ و  توضیحاتی را درباره ارائه دادیم. اگر شما تصمیم قطعی برای ورود به دنیای مجازی و همچنین فعالیت در آن دارید، و می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کرده و به شکل کاملاً آگاهانه به یکی از سرمایه‌ گذاران برجسته متاورس تبدیل شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

seven + thirteen =