3 مورد از متاورس کوین های برتر 2023 

متاورس کوین های برتر 2023 شامل سکه هایی هستند که بازار فضای متاورس را متحول می کنند. همانطور که خرید زمین در متاورس یک نوع سرمایه گذاری محبوب است، خرید متاورس کوین نیز همان گونه است. از آنجایی که سرمایه گذاران باهوش پتانسیل رشد متاورس را شناسایی می کنند، ناگزیر به دنبال پروژه هایی می گردند که می توانند با افزایش پذیرش متاورس، افزایش قیمت زیادی داشته باشند.  موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با متاورس کوین های برتر 2023 است.

شبکه ها و متاورس کوین های برتر 2023

شبکه Theta و Decentraland پروژه های شناخته شده ای هستند، اما پروتکل Orbeon – که به تازگی وارد مرحله دوم پیش فروش خود با افزایش قیمت 125 درصدی شده است – به عنوان یک متاورس کوین مورد علاقه جدید در میان گروه های سرمایه گذار متخصص در حال ظهور است.

پروتکل Orbeon یکی از متاورس کوین های برتر 2023

پروتکل Orbeon یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای است. این با توانمندسازی افراد روزمره برای سرمایه‌گذاری در دورهای سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارهای هیجان‌انگیز، که معمولاً برای شرکت‌های VC محفوظ است، جذب سرمایه را متحول می‌کند. پروتکل Orbeon توانسته است با استفاده از فناوری بلاک چین به این اختلال دست یابد. استارت‌آپ‌ها که به‌عنوان یک پلتفرم سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز عمل می‌کنند، می‌توانند با انتشار NFT‌هایی با پشتوانه سهام، سرمایه‌شان را افزایش دهند. این کار باعث می شود تا سرمایه‌گذاران آن‌ها آن را با قیمتی کمتر از ۱ دلار خریداری کنند.

این نرخ پایین ورود، مقدار قابل توجهی از سرمایه خصوصی را برای استارت‌آپ‌ها باز می‌کند. در حالی که به برخی دیگر از سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد به صنعت VC دسترسی داشته باشند. این فرآیندی است که باعث تحسین سرمایه‌گذاران در سراسر جامعه شده است.

ویژگی های Orbeon

یک عنصر هیجان‌انگیز برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال این است که اکوسیستم Orbeon برای عملکرد به یک توکن ابزاری متکی است. توکن این نمونه از متاورس کوین های برتر 2023، ORBN است. توکن ORBN سطح غیرمعمول بالایی از کاربرد دارد. برای کاربران تجاری و سرمایه گذارانی که می خواهند از Orbeon Exchange استفاده کنند، لازم است. با 40 درصد از 888 میلیون توکن موجود در حالت پیش فروش، سرمایه گذاران از حقوق حاکمیتی که توکن ارائه می دهد، در کنار تخفیف های تجاری و بازپرداخت نقدی بهره مند می شوند. دارندگان ORBN همچنین می توانند به گروه های سرمایه گذار انحصاری دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های Orbeon

شبکه تتا

شبکه تتا یکی از متاورس کوین های برتر 2023 هستند. این شبکه می تواند خود را به خوبی ثابت کند که بخشی از زیرساخت حیاتی متاورس است. همچنین با یکی از موارد مهم استفاده از شبکه تتا، ارائه دنیای واقعیت مجازی (VR) در زمان واقعی ارتباط دارد. انبوهی از موارد استفاده که شبکه Theta می تواند ارائه دهد، تقریباً به طور قطع پروژه و توکن THETA را به عنصر کلیدی بسیاری از متاورزها تبدیل می کند.

ویژگی های تتا یکی از متاورس کوین های برتر 2023

با این حال، شبکه Theta با قرار گرفتن در لایه زیرساختی باید به موفقیت پروژه‌های دیگر تکیه کند تا ببیند این پذیرش اتفاق می‌افتد. با این حال، شبکه Theta موفق به ایجاد یک جامعه پرشور شده است که احتمالاً به حمایت از پروژه در دراز مدت ادامه خواهد داد. با این وجود شبکه تتا به عنوان یک پروتکل جریان غیرمتمرکز برای متاورس توجه زیادی را به خود جلب کرد.

دسنترالند متاورس

Decentraland تقریباً به طور قطع شاهد افزایش قیمت توکن MANA خود با افزایش پذیرش متاور Decentraland خواهد بود. Decentraland (MANA) جز متاورس کوین های برتر 2023 است. این متاورس کوین هم برای خرید زمین در متاورس (به صورت توکن LAND) و هم برای معاملات در فضا استفاده می شود. تیم Decentraland اخیراً برخی ادعاها مبنی بر فعال بودن تنها 675 کاربر در روز را رد کرد. این شرکت اعلام کرد که با اقدامات دقیق تر آن‌ها، تعداد آن‌ها به 8000 نزدیک می شود.

حامیان دیسنترالند

با وجود این، حتی برای بزرگ‌ترین حامیان دیسنترالند نیز واضح است که راه درازی برای افزایش پذیرش به سطح بازی‌های MMORPG حتی فعلی وجود دارد. بحث و جدل پیرامون سطوح کاربری دیسنترالند منجر به احساسات منفی سرمایه گذاران شده است. اما بسیاری امیدوارند که دیسنترالند بهبود یابد و به پتانسیل خود عمل کند.

سخن آخر

واضح‌تر نیست که در میان متاورس کوین های برتر 2023ذیکی از آن ها بهتر از دو مدل دیگر است. از این رو سرمایه‌گذاران زیرک که به دنبال قرار گرفتن در معرض متاورس هستند، معتقدند پروتکل Orbeon در مقایسه با شبکه Theta و Decentraland قوی‌ترین است. تحلیلگران پیش‌بینی کردند که قیمت ORBN احتمالاً در زمان پیش‌فروش 6000 درصد افزایش می‌یابد. بنابراین جای تعجب نیست که این داغ‌ترین سرمایه‌گذاری برای متاورس و فراتر از آن باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

five × two =