خرید زمین در متاورس

اگر به دنبال فرصت ها و سرمایه گذاری در عرصه های جدید فناوری هستید، این مقاله که دلایل محکمه پسند و منطقی برای خرید زمین در متاورس را بررسی کرده است را از دست ندهید.

احتمالاً تا به امروز از شنیدن کلمه “metaverse” خسته شدید یا هیجان زده شده اید، اما وقتی چیزی به این بزرگی و هیجان انگیزی دنیای دیجیتال را تسخیر می کند، گاهی اوقات، فقط باید با آن همراه شوید. در واقع متاورس محیطی بین واقعیت فیزیکی و مجازی بوده که در آن مکان‌های جغرافیایی واقعی بر روی یک نقشه فیزیکی که میتوان در دست گرفت با محیط‌های مجازی دیجیتال تولید شده توسط کاربر مطابقت دارند. بعلاوه، این محیط‌ها قابلیت خرید و فروش دارند.

متاورس وعده می دهد که تبدیل به چیزی برای سرمایه گذارانی شود که از ریسک زیاد نمی ترسند، و همچنین یک مکان محبوب برای افراد در هر سنی برای گردهم آمدن و شرکت در رویدادهایی مانند کنسرت ها، نمایش ها، و گالری های هنری.

با وجود همه تبلیغات بیش از حدی که در این زمینه انجام شده، ممکن است به نظر برسد که زمان خرید زمین در متاورس گذشته است. در حقیقت این قضیه درست نیست! اگرچه مسلماً، بهترین زمان برای خرید ملک در متاورس حدود شش ماه پیش بود، اما اکنون دومین فرصت مهم برای خرید زمین است.

برای خرید زمین در متاورس به دلایل زیادی می‌توان گفت که هنوز خیلی دیر نشده؛ املاک مجازی جدیدترین سرمایه گذاری پرطرفدار در حال حاضر است، اما هم جدید است و هم باارزش. در واقع، ما شدیدا معتقدیم که باید روی زمین‌های متاورس سرمایه گذاری کنید.

اگر مایلید راجع به خرید زمین در متاورس بیشتر بدانید همینجا کلیک  کنید.

4 دلیل منطقی برای خرید زمین در متاورس

دلایل مختلفی وجود دارد که فکر می‌کنیم متاورس جایی است که تا پنج سال آینده برای سرمایه‌گذاران خواهد بود. این دلایل عبارتند از:

1. ساخته شدن جوامع جدید در متاورس

چه رشد در پلتفرم‌های موجود، مانند برنامه توسعه اخیر The Sandbox برای ایجاد شهری مجازی با تم هنگ کنگ به نام  Mega City، یا پلتفرم‌های جدیدی که از ابتدا ساخته می‌شوند، متاورس هنوز در مرحله رشد بوده و روز به روز در حال گسترش است.

البته همه این جوامع موفق نخواهند شد، اما حجم عظیم سرمایه گذاری که در این فضا انجام می شود به این معناست که بسیاری از شرکت‌ها واقعاً سخت تلاش می‌کنند تا متاورس را جذاب کنند و اگر ادامه رشد را پیش بینی نمی کردند، این کار را انجام نمی‌دادند.

حتی Gartner, Inc ، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری مستقر در کنِتیکت، طرح می‌کند که متاورس یک روند بلندمدت در حال ساخت است و از آن به عنوان یک روند بلندمدت در “رادار تاثیر فناوری‌های نوظهور و روندها برای سال 2022”. یاد می‌کند.

2. وجود برندهای بزرگ در متاورس

سامسونگ به تازگی راه اندازی یک فروشگاه مجازی را در دیسنترالند (CRYPTO:MANA) اعلام کرد ، اما  اولین یا تنها برندی نیست که در متاورس وجود دارد. برندهای مد به متاورس علاقه نشان داده اند، برندهایی از گوچی گرفته تا نایک رویدادهایی را ترتیب می دهند یا با هنرمندان NFT شراکت می کنند تا نسخه‌های مجازی از کالاهای بسیار واقعی و محبوب ایجاد کنند.

هفته مد در Decentraland یک معامله بزرگ است که در ماه مارس برگزار می شود. حتی مسابقات آزاد استرالیا در حال برنامه ریزی یک رویداد مجازی چند روزه برای مطابقت با رویداد واقعی است.

3.  رشد قیمت ها به طور پیوسته

طبق داده‌های وبسایت  Nonfungible.com، یک بازار شخص ثالث که در آن املاک متاورس در سال 2021  با قیمت 692.11 میلیون دلار خرید و فروش شد، به طور میانگین قیمت 30 روزه یک زمین متاورس در  Decentraland،  6849.68  دلار در 1 نوامبر بود. در پایان نوامبر، یعنی درست زمانی که برخی از املاک چند میلیون دلاری فروخته شد؛ کمی افزایش غیرمعمول وجود داشت. از 14 ژانویه 2022، میانگین قیمت 30 روزه یک ملک Decentraland که از طریق پلتفرم فروخته شد مبلغ 13,427.76 دلار است.

اگر به اول آگوست 2021 برگردید، زمانی که میانگین قیمت 30 روزه در دسنترالند 1523.58 دلار بود، این رشد را بهتر درک می‌کنید. اگرچه این سودهای اولیه احتمالاً ادامه پیدا نمی‌کنند، اما به راحتی می‌توان روزی را دید که میانگین یک دارایی 13 هزار دلاری، به قیمت 15 هزار دلار یا 17 هزار دلار یا حتی 20 هزار دلار برسد.

4. افزایش علاقه برای خرید زمین در متاورس

اگرچه افرادی وجود دارند که از ترس جا ماندن از بقیه، چیزهایی در متاورس می‌خرند و همچنین شرکت‌های بزرگی که ممکن است به طور کامل درک نکنند که وارد چه چیزی می‌شوند، اما این را خوب می‌دانند که بسیاری از برندهای موفق این کار را انجام می‌دهند. در واقع می‌توان گفت که افراد بسیار باهوشی وارد این فضا می‌شوند.

خرید زمین در متاورس همچنان یک پیشنهاد پر ریسک است. زیرا اگر پلتفرم اشتباهی را در متاورس انتخاب کنید، ممکن است همه چیزهایی که سرمایه‌گذاری کرده‌اید را از دست بدهید. با این حال، فرصت‌های بسیار زیادی در آینده برای افرادی که زودتر خرید می‌کنند وجود دارد.

سندباکس

خرید زمین در جهان مجازی

آیا واقعا خرید زمین در متاورس سرمایه گذاری صحیحی است؟

املاک و مستغلات به طور کلی یک گزینه سرمایه گذاری عالی هستند. آنها می‌تواند درآمد مستقل و مداوم ایجاد کنند و اگر ارزش آن در طول زمان افزایش یابد، می‌توان به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت در نظر گرفت. حتی ممکن است از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی برای شروع افزایش سرمایه خود استفاده کنید.

سرمایه گذاران املاک و مستغلات در متاورس از طریق دریافت اجاره، افزایش قیمت ملک و سود حاصل از فعالیت های تجاری که به ملک بستگی دارد، درآمد کسب می‌کنند. از جمله مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می توان به درآمد غیرفعال، جریان نقدی پایدار و مزایای مالیاتی اشاره کرد.

به نظر من، املاک متاورس پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. این امر به ویژه زمانی صادق است که می‌بینیم روز به روز برندهای بیشتری وارد این فضا می‌شوند و سخت تلاش می‌کنند تا فارغ از عوامل محدودکننده‌ای مانند فیزیک یا به احتمال زیاد یک بیماری همه‌گیر، چیزی را بسازند که به سادگی نمی‌توان آن‌ها را در دنیای واقعی داشت.

چکیده نکات کلیدی

  • متاورس هم از نظر تعداد و هم از طریق گسترش پلت فرم‌های داخلی به رشد خود ادامه می دهد.
  • برندها به سمت ماورای جهان فعلی هجوم می آورند؛ زیرا مردم برای فعالیت‌های اوقات فراغت خود به آنجا می‌روند.
  • هیجانی‌ترین بخش رونق ممکن است به پایان رسیده باشد، اما سرمایه‌گذاران بلندمدت همچنان سودهایی در خریدهای هوشمند خود کسب خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

sixteen + 10 =