نحوه خرید زمین در متاورس

چند سال پیش، سرمایه گذاری در املاک مجازی تا حدودی پوچ و بیهوده به نظر می رسید. اما امروز داستان کاملاً متفاوت شده و خرید زمین در متاورس با شدت فزاینده ای ذهن خریداران را در گیر کرده و در صدد پیدا کردن راههای مناسب برای خرید زمین های دیجیتال هستند.

سوالاتی که ذهن خریداران و سرمایه گذاران دنیای متاورس را به خود مشغول کرده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید با نهایت دقت و وسواس به این گونه سوالات پاسخ داد. پرسش های معمول از قبیل اینکه:

چگونه در دنیای متاورسی زمین بخریم؟

برای خرید ملک در دنیای مجازی از چه پلتفرم هایی استفاده کنیم؟

چه مقدار سرمایه لازم است؟

نحوه خرید زمین در متاورس چگونه است؟

چه ارزهایی برای خرید زمین های دیجیتال مناسب تر است؟

خرید زمین در کدام منطقه بهتر و مناسب تر است؟

متاورس با تعداد معدودی از پلتفرم ها در فضای مجازی که جهان های تعاملی با سرگرمی های مجازی و کسب و کارها را بوجود آورده است. دو شرکت بزرگ سند باکس Sandbox و دیسترالند Decentraland گفته اند که تعداد قطعه زمین ها در این پلتفرم ها محدود بوده و هرگز از این بیشتر نخواهد بود.

متاورس

متاورس چیست؟

متاورس در حال حاضر به عنوان یک واقعیت دیجیتال جایگزین توضیح داده می شود که واقعیت مجازی VR، واقعیت افزوده AR و واقعیت توسعه یافته XR را ترکیب کرده و در آنجا انسانها قادر به کار، بازی و زندگی دیجیتالی خواهند بود.

متاورس اصطلاح و مفهومی است که بیش از سه دهه وجود داشته ، اما همین اواخر، پس از اعلام برنامه های فیسبوک برای تبدیل شدن به متا، ایده ی متاورسی از محبوبیت بیشتری برخوردار گردید. در نتیجه سرمایه گذاران بیشتری در حال بررسی فرصت های سرمایه گذاری در این فضای جدید با رشد سریع هستند.

برای آشنایی بیشتر با دنیای متاورس مقاله‌ی شگفتی های متاورس را بخوانید.

خرید زمین مجازی در دنیای دیجیتال پیشرو یکی از این فرصت هاست

پس بیایید با نگاهی عمیق تر کشف کنیم که سرزمین مجازی متاورسی چیست و چرا سرمایه گذاران برروی این گونه پروژه ها مانور می دهند.

همان طور که می دانید املاک و مستغلات یکی از محبوب ترین دارایی های این زمین خاکی محسوب می شود و اکنون در حوزه دیجیتال راهی جدید برای خرید زمین های دیجیتالی نیز باز شده است.

سرزمین مجازی، زمین ناملموس در دنیای مجازی است . درست مانند زمین فیزیکی، قطعه قطعه فروخته می شود و می توان با ارزهای دیجیتال خریداری شود. امروزه دنیای مجازی متعددی وجود دارد که به شما امکان خرید ملک مجازی را می دهد.

متاورس

خرید زمین در متاورس

راههای کسب در آمد از املاک متاورسی

روش اول:

اگر صاحب یک زمین مجازی هستید، می توانید جشن ها و مهمانی های منحصر به فرد را میزبانی کنید و از کسانی که می خواهند در این رویدادها شرکت کنند هزینه دریافت کنید.

روش دوم:

سرمایه گذاران می توانند درآمد منظمی از زمین های مجازی خود داشته باشند. به عنوان مثال می توانید با استفاده ازNFT در زمین مجازی ساختمانی طراحی کنید و بسازید و آن را با درآمد ماهانه اجاره دهید . یا اینکه گالری هنری NFT راه اندازی کنید و فضا را به هنرمندان دیجتال جدید الورود اجاره دهید تا کارهای خود را در متاورس به نمایش بگذارند.

روش سوم:

سرمایه گذاری در ملک های متاورسی یکی از بهترین فرصت هایی است که می‌توانید برای آینده مالی خودتان رقم بزنید‌چرا که تقاضا برای پلتفرم های مطرح متاورسی روز به روز در حال افزایش است و انتخاب پلتفرم و مکان زمین بیشترین اهمیت را در سود شما از این سرمایه گذاری دارد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کسب درآمد از متاورس این مقاله را بخوانید.

 

 

راهنمای گام به گام در مورد نحوه ی خرید زمین در دیسترالند  Decentraland و خرید مستقیم از Marketplace

قدم اول:

به بازار دیسترالند بروید و برای شروع باید ثبت نام کنید و سپس وارد شوید

پس از ورود به سیستم، به  Parcels and Estates  را جستجو کنید و سپس برروی  ‘View All’.  کلیک کنید.

قدم دوم:

انتخاب یک زمین گام بعدی است. قطعات زمین را بررسی کنید و زمین مورد نظر را انتخاب کنید.

مزیت خرید به شکل مستقیم از دیسترالند این است که می توانید مناطق مجاور و نزدیک به مناطق معروف را ببینید.

هنگامی که قطعه زمین مجازی خود را انتخاب کردید، روی آن کلیک کنید تا جزئیات آن را مطالعه کنید. در اینجا، قیمت زمین در  در دسترس بودن و نام مالک را مشاهده خواهید کرد. برای خرید روی  دکمه”خرید” کلیک کنید.

قدم سوم:

کیف پول خود را به بازار دیسترالند وصل کنید. برای انجام خرید ، اطمینان حاصل کنید که کیف پول شما به حساب شما متصل است زیرا پس از موفقیت و تکمیل خرید، زمین به عنوان NFT به کیف پول شما ارسال خواهد شد.

اگر کیف پول ندارید، می توانید کیف پول هایی مانند متا ماسک و تراست پالت را دانلود کنید. دقت کنید کیف پول مورد نظر شما باید دارای MANA یا اتریوم (ETH) کافی باشد، تا بتوانید خرید کنید. علاوه براین مراقب باشید توکن اضافی داشته باشید.

قدم چهارم

زمین مجازی خود را تاییدکنید . پس از تکمیل خرید می توانید زمین را در کیف پول خود تایید کنید. اگر از تراست والت Trust Wallet استفاده می کنید، می توانید همان را در قسمت  Collectibles و دزیر تب  NFTs در کیف پول متاماسک Meta Mask را تایید کنید.

تیم متاورس پارسی با هدف حفظ و افزایش سرمایه های شما در کنار شماست تا بهترین عملکرد را در سرمایه گذاری با خیالی راحت و آسوده برای شما رقم بزند
برای مشاوره کلیک کنید

کلام پایانی

بازاراملاک مجازی رو به رشد است و به علت تعداد محدود زمین ها و پشتیبانی شرکت فیسبوک از متاورس و همچنین علاقه و توجه سرمایه گذاری بر وب ۳.۰، املاک مجازی می توانند به یک کلاس دارایی بسیار سودمند،  تبدیل شود. با این حال، مانند هر سرمایه گذاری دیگری که انجام می دهید باید نهایت دقت و با دانش کافی سرمایه گذاری کنید. در حالی که بازار املاک و مستغلات مجازی به طور قابل توجهی رشد کرده است. اما این بازار نسبتاً جدید است و سرمایه گذاران قبل از سرمایه گذاری باید تحقیقات کافی و جامعی انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

sixteen + 4 =