مقایسه بازی های متاورس

بازی های متاورسی برای دو گروه گوشی های هوشمند و سیستم های خانگی ویندوری یا مک ارائه می شود. می ‌توانید با اتصال کیف پول خود از طریق افزونه کروم یا کیف پول اختصاصی گوشی موبایل هوشمند، وارد فضای متاورس شوید. برای بررسی و مقایسه بازی های متاورسی همراه ما باشید.

موارد مهم قبل از ورود به متاورس

برای ورود به متاورس، پیش نیاز های خاصی وجود ندارد. فقط سعی کنید از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید. داشتن فیلتر شکن یا وی پی ان برای اختصاص آی پی ثابت اجباری است. با داشتن یک سیستم متوسط خانگی یا گوشی هوشمند میان رده می توانید در متاورس ارز دیجیتال به فعالیت بپردازید.

موارد مهم قبل از ورود به متاورس

بازی آکسی اینفینیتی

بازی اکسی اینفینیتی برای بسیاری از افراد و به اصطلاح گیمر ها نام آشنا بوده که مبتنی بر کالکشن های ان اف تی و بازی های متاورس ساخته شده است. این بازی در استودیو ویتنامی ساخته شده و بر بستر اتریوم توسعه یافته است. تمام تراکنش های این بازی در بستر بلاک چین اتریوم انجام می شود. در این بازی با شخصیت های کارتونی هیولا هه آشنا شده و با جنگ و ستیز دشمنان خود می‌توانند جوایزی را در قالب به ان اف تی به دست می آورید.

امکان انتقال یا تبدیل آن به پول نقد در بازی وجود دارد. برای این کار باید ان اف تی های خود را به فروش برسانید. این بازی در حال توسعه بوده و ممکن است در آینده نزدیک به جایگاه های مطلوبی در حوزه ان اف تی برسد.

ایلوویوم

بازی ایلوویوم به عنوان الهه بازی های متاورسی محسوب می شود. در مقایسه با بازی های دیگر متاورسی در جایگاه مطلوبی قرار گرفته است. این بازی نیز مانند بازی آکسی اینفینیتی، در بلاکچین اتریوم توسعه یافته است. تمام تبادلات ارزی شما در این شبکه انجام می شود. در نظر داشته باشید این بازی در سال ۲۰۲۲ به صورت رسمی عرضه شده که می توانید ان اف تی های این بازی را در پلتفرم رسمی اپن سی خرید و فروش نمایید.

در نظر داشته باشید این بازی برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و شما می توانید با خرید گوشی های میان رده نیز بازی نمایید.

روبلاکس

اگر نگاهی به لیست بهترین پلتفرم های بازی های متاورسی داشته باشید، می توانید نام بازی روبلاکس را مشاهده کنید. بازی روبلاکس در واقع یک پلتفرم گیمینگ متاورسی بوده که می ‌توانید به وسیله تجهیزات واقعیت مجازی مانند هدست تجربه بهتری داشته باشید. بازی روبلاکس در در نسخه های مختلفی برای کاربران طراحی شده است. همچنین می توانید به صورت شخصی بازی را توسعه داده و تمام شخصی سازی های خود را انجام دهید.

روبلاکس

ژانر و سبک بازی های روبلاکس

روبلاکس در واقع یک پلتفرم همه جانبه بوده که می توانید بازی های اکشن، ترسناک و حماسی را داشته باشید. در نتیجه یکی از اهداف بزرگ بازی، تعامل گیمر ها با یکدیگر است. اگر علاقه مند به فعالیت در متاورس و بازی های اختصاصی آن هستید، این بازی را پیشنهاد می کنیم. می توانید با استفاده از پلتفرم های هوشمند مانند گوشی موبایل و ویندوز، دسترسی بهتری داشته باشید. در نظر داشته باشید به تازگی نسخه کنسول بازی ایکس باکس آن نیز در حال توسعه است در قالب بازی های متاورس می توانید ایفا نقش کنید.

شمشیر اختر

به عنوان آخرین مورد از بازی های متاورس، بازی، شمشیر اختر در متاورس را پیشنهاد می کنیم. این بازی برای لپ تاپ، ویندوز و مک طراحی شده و امکان بازی با استفاده از گوشی موبایل فراهم نیست. می توانید با ساختن آواتار شخصی خود وارد زمین رازآلود شده و به عنوان کاوشگر منابع کمیاب را جستجو نمایید. کسانی که طرفدار بازی های رازآلود، معمایی و جستجوی گنج هستند، این بازی بسیار شیرین خواهد بود.

در نظر داشته باشید، در کنار یافتن گنج، می‌ توانید به ماهیگیری، استخراج، هیزم شکنی و غیره پرداخت و با یافته های خود ان اف تی های اختصاصی را فروخته و کسب درامد نمایید.

سخن آخر

امروز قصد داشتیم مقایسه بازی های متاورس را انجام دهیم. بازی ها را از لحاظ کیفیت و محبوبیت آن مقایسه کردیم.

لطفاً نظرات و پیشنهادات خود در مورد متاورس و بازی های اختصاصی آن را با ما مصرف کرده و برای خرید زمین در متاورس و آموزش متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 7 =