تعریف Zilliqa کریپتو متاورس 

Zilliqa کریپتو متاورس ویژگی هایی دارد که امروز آن را بررسی می‌کنیم. در حال حاضر ترس زیادی در مورد اینکه کدام ارزهای دیجیتال تا سال آینده دوام خواهند آورد، وجود دارد. سخت است که بدانیم کدام روندهای بلاک چین حتی با وجود آموزش متاورس در سال جدید در کانون توجه باقی خواهند ماند. با این حال، یک موضوع وجود دارد که بعید به نظر می رسد به این زودی از بین برود و آن هم متاورس است. این مرز جدید سرگرمی و رسانه های اجتماعی مورد حمایت غول های فناوری و سرمایه گذاران خطرپذیر است. اکنون، بسیاری از شبکه‌های رمزنگاری در حال چرخش برای پذیرش متاورس هستند، از جمله Zilliqa (CCC:ZIL-USD). موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با Zilliqa کریپتو متاورس است.

معرفی Zilliqa کریپتو متاورس

همه سرمایه گذاران خواهان بخشی از از متاورز هستند. با تغییر نام فیسبوک به Meta Platforms (NASDAQ:FB)، این شرکت غول پیکر نشان داد که متاورس فقط یک روند زودگذر نیست. بنابراین، شرکت‌ها، برندها و پروژه‌های دور و دراز به هر طریقی وارد دنیای متاورس می‌شوند.

Metaverse crypto Sandbox (CCC:SAND-USD) با تعداد زیادی از نوازندگان، امتیازات رسانه‌ای و برندها شراکت دارد. صرافی رمزارز KuCoin (CCC:KCS-USD) و خانه حراج Sotheby’s هر دو قطعه زمین مجازی را خریداری کردند. Decentraland (CCC:MANA-USD) حتی جشنواره موسیقی مجازی خود را نیز برگزار کرده است.

ویژگی های زیلیکا کریپتو متاورس

Zilliqa یکی از جدیدترین هاست که با سرعت به سمت متاورس رفته است. به عنوان یک پروتکل توسعه لایه 1 DApp، Zilliqa نوید کارایی بالا و مقیاس بندی تراکنش بالا را در شبکه خود می دهد. اکنون این شانس را خواهد داشت که این قابلیت ها را با ساخت یک متاورس نشان دهد. اعلامیه ای در اوایل این هفته به Zilliqa کریپتو متاورس کمک می کند تا امروز ارزش خود را افزایش دهد. این شبکه قصد خود را برای هجوم به متاورژن اعلام کرده است.

ویژگی های Zilliqa کریپتو متاورس

واقعیت گسترده و Zilliqa کریپتو متاورس

در مقاله ای که جزئیات متاورس آینده را شرح می دهد، توسعه دهندگان این پروژه را تجربه «واقعیت گسترده (XR)» می نامند. آن‌ها XR را ترکیبی از هر دو فناوری واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) تعریف می کنند. شهر دیجیتال از گنبدهایی ساخته خواهد شد که برندها، بازی ها، هنر، املاک و غیره را در خود جای خواهد داد. البته، از همان مدل آواتار توکن غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می کند که سایر پروژه های متاورس از آن استقبال می کنند.

Zilliqa کریپتو متاورس چیست؟

Zilliqa در سال 2017 شروع به کار کرد و آن را به یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های بلاک چین تبدیل کرد. همچنین یکی از قدیمی‌ترین زنجیره‌های alt Layer 1 است. آن‌ها اولین بلاک چینی بودند که از اشتراک گذاری استفاده کردند، که اتریوم مدام می گوید کلیدی برای مقیاس بندی ETH 2.0 خواهد بود. شاردینگ جایی است که داده‌های بلاک چین در بسیاری از گره‌ها (رایانه‌ها) پخش می‌شوند. این کار باعث می شود تا خود سیستم سریع‌تر اجرا شود و بتواند مقیاس بیشتری داشته باشد.

Zilliqa کریپتو متاورس دارای ویژگی سرعت و توان بالا

این برخلاف زنجیره‌هایی است که یک گره باید کل زنجیره را دانلود کند. یا همچنین بر خلاف پارتیشن بندی که در آن اغلب نقاط داده مرتبط را روی یک رایانه (در همان پارتیشن) با هم نگه می دارید. ویتالیک مدام می گوید متاورس آینده است.

بنابراین Zilliqa در حال حاضر به لطف اشتراک گذاری، یک بلاک چین سریع و پرتوان است.

اما این یکی از بهترین مکان‌ها برای ساخت اپلیکیشن است. آن‌ها از Scilla به عنوان زبان برنامه نویسی خود برای قراردادهای هوشمند به جای Solidity مانند اتریوم استفاده می کنند. Scilla مورد آزمایش قرار گرفت و بررسی شد یک زبان با امنیت بالا برای ساخت این قراردادها کافی است.

فرآیند SDK و Zilliqa کریپتو متاورس

SDK (کیت توسعه نرم افزار) آن‌ها یکی از ساده ترین ها در صنعت متاورس است. می توانید dApp خود را مانند پلتفرم عالی تجزیه و تحلیل اجتماعی Lunar Crush که در Zilliqa انجام داد، بسازید. همچنین، آن‌ها Metapolis را دارند اما در یک ثانیه بیشتر در مورد آن. از سوی دیگر، تیم Zilliqa مملو از دانشمندان کامپیوتری معتبر از استانفورد و Ecole Polytechnic در فرانسه است.

سخن آخر

اکوسیستم آن‌ها در حال حاضر 200 پروژه است و بسیار سالم است. همانطور که گفتیم، دوستان ما در Lunar Crush یکی هستند. آن‌ها کیف پول چند سیگ خود را دارند.

بازی هایی مانند اولین بازی بلاک چینی که روی Minecraft برای توسعه بازی های بلاک چین اجرا می شود شامل موارد زیر است:

جمع‌آوری داده NFT CryptoSlam

بازار NFT Mintable

Token Trax NFTs برای صنعت موسیقی

و ZilSwap به عنوان یک DEX: این به شما امکان می‌دهد سکه‌های زیادی را که اخیراً در یکی از ویدیوهای درآمد غیرفعال خود ارائه کرده‌ایم، مبادله کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

five × one =