کسب درآمد از متاورس

 

متاورس ممکن است روش کسب درآمد، خرید و حتی معاشرت با دوستانتان را در سال‌های آینده تغییر دهد.  در حال حاضر،ارزهای دیجیتال روش پول درآوردن مردم در سراسر جهان را تغییر داده است.آنچه می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم نه تنها چندین راه برای کسب درآمد با متاورس، بلکه نکات بسیاری برای کسب درآمد از املاک متاورس است.

همانطور که به Metaverse علاقه مند هستید، برای کسب درآمد از آن در متاورس سرمایه گذاری کنید.  توصیه من این است که باید از ارتباط  متاورس با NFT و کریپتوکارنسی‌ها آگاه باشید . در این مقاله نحوه کسب درآمد درمتاورس را نشان می دهیم.

پول در متاورس

3 راه برای کسب درآمد ازمتاورس

  1. سرمایه گذاری هنگفت و خرید زمین درمتاورس
  2. معامله با توکن متاورس کنید وکسب پول زیاد
  3. بدون خرید و بدون معامله

10 راه دیگر برای کسب درآمد در متاورس

  1. بازی کردن برای کسب درآمد
  2. خرید آنلاین
  3. مراسم تفریحی آنلاین و شرکت در کنسرت
  4. فروش املاک و مستغلات
  5. اجاره زمین در متاورس
  6. اجرای تجارت الکترونیک در متاورس و پیاده‌سازی آن در دنیای واقعی
  7. معماری و طراحی در Metaverse
  8. راه اندازی گالری هنری
  9. ترویج کسب و کارها
  10. وبلاگ نویسی درباره متاورس

متاورس؛ یک جهان آنلاین

این دنیا یک فضای مجازی است که می توانید یا از طریق یک صفحه نمایش مانند لبتاپ یا کامپیوتر خود به آن بروید یا می توانید یک هدست واقعیت مجازی را مقابل صورتتان قرار دهید و مستقیماً وارد واقعیت مجازی شوید.

در زمان حاضر، شما این امکان را دارید که در متاورس یکسری کارهای مختلف انجام دهید؛ مثلا به یک کنسرت بروید، یک جلسه داشته باشید، با دوستانتان بازی کنید… تقریباً شما می‌توانید بی‌نهایت کار انجام دهید.

Metaverse به معنای واقعی کلمه یک فضای مجازیست که تقریباً می توانید هر چیزی را در آن به وجود بیاورید. حالا چگونه در متاورس پول دربیاوریم؟ این چیزی است که در ادامه این مقاله  به دنبال پاسخ آن هستیم.

چگونه در متاورس کسب درآمد کنیم؟

تبلیغات؛ اولین استراتژی برای کسب درآمد از املاک متاورس

تبلیغات، استراتژی شماره یک و یکی از بارزترین چیزها در فضای مجازی متاورس است. اولین کاری که می توانید انجام دهید خرید هر زمین یا ملکی در متاورس است. معمولا خرید ملک به صورت NFT پیش می‌رود و مشهورترین نام در دنیای خرید زمین در متاورس،   Decentraland  است.

 

بازاریابی در متاورس

  • همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، می توانید یک بنر تبلیغاتی برای شرکت خود یا هر شرکت دیگری قرار داده و دستمزد بالایی برای این کار دریافت کنید.
  • شما می توانید از طریق کانال یوتیوب کسب درآمد کنید. ملکی را در مکانی شلوغ در Metaverse خریده و خود یا شخصی را در یوتیوب تبلیغ کنید و بر اساس آن پول در بیاورید.
  • همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید با تبلیغ شبکه‌های اجتماعی خود مانند اینستاگرام یا Tiktok  درآمد کسب کنید.
  • شما ملکی را در متاورس می‌خرید و می‌خواهید آن را با قیمت بالاتری بفروشید.
  • در Metaverse ملک بخرید و بیزینس واقعی خود را تبلیغ کرده  و شروع به کسب درآمد در دنیای واقعی کنید. یا اینکه می توانید آن را اجاره کرده و تبلیغات کنید.
  • شما می توانید برای شرکت شخص دیگری تبلیغ کنید  و خانه خود را روی آن بسازید و یک سری کارهای مختلف با آن انجام دهید.

معامله توکن های متاورس؛ دومین استراتژی برای کسب درآمد از متاورس

برای کسب درآمد در متاورس، باید عمیق‌تر بروید. معامله توکن، مطمئن ترین راه برای درآمدزایی از متاورس است. در واقع، نیازی به سرمایه هنگفت برای خرید زمین متاورس ندارید.

ارز مورد استفاده در Decentraland Metaverse مانا نام دارد. اگر به متاورس دیگری به نام  sandbox  بروید، توکن آن sand نامیده می‌شود. AXS توکن Axieinfinity  است و اگر به Illuvium بروید توکن آن I LV نام دارد. اگر به coin market cap مراجعه کنید، می توانید Decentraland را ببینید و از توکن آن برای خرید یا فروش هر چیزی در متاورس استفاده کنید.

از زمانی که فیس بوک اعلامیه خود را منتشر کرد، قیمت آن از حدود 80 سنت به 5 دلار  و در مقطعی حدود سه و نیم یا شاید 4 دلار افزایش یافته است. توکن آن در حال حاضر با 2.77 دلار معامله می‌شود.  اگر نمی‌خواهید پول زیادی برای خرید ملک در متاورس سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید توکن مرتبط با آن متاورس را بخرید.

کسب درآمد از متاورس

سرمایه گذاری؛ سومین استراتژی برای کسب درآمد از متاورس

شما می‌توانید توکن‌های متاورس را خریداری کرده و تا زمانی که متاورس در بلندمدت خوب عمل کند، سود ببرید. این کار بسیار شبیه به خرید سهام خواهد بود. اما در عوض، شما در حال خرید کوین یا توکن مربوط به آن متاورس هستید، جایی که از آن برای انجام معاملات در آنجا استفاده می‌شود.

شما در coin market cap یا پلتفرمی مانند این، می‌توانید فهرستی از تمام توکن‌های مختلف مرتبط با Metaverse  را پیدا کنید. این یک فرصت عالی به نظر می‌رسد؛ زیرا به جای انتخاب متاورسی که فکر می‌کنید خوب عمل می‌کند، اگر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید، در واقع مجموعه وسیعی از همه آنها را دریافت می‌کنید، که به نظر من یک گزینه عالی برای کسب درآمد است. در واقع یک راه ایمن، به خصوص اگر قصد ندارید پول پس انداز شده در طی سالیان را خرج کنید.

من اساساً در مورد هر چیزی صحبت می کنم که می توانید در متاورس بخرید و بفروشید.  این چیزها شامل آواتارها، محصولات، ساختمان‌ها، ابزارهای خاص وهر چیزی که بتوانید بر روی رایانه خود طراحی کنید، می‌شود. و بعد این طراحی‌ها را در متاورس آپلود کنید.  بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید، مهارت های طراحی بسیار بسیار ابتدایی استو خوب است بدانید که یادگیری این مهارت ها زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

جمع بندی

متاورس د آینده مکانی مهم برای ترویج کسب‌وکارها خواهد بود. بنابراین، شما یا محصولی را می‌فروشید، یا شبکه ‌‌های اجتماعی می‌سازید که در آن برای کسب‌وکارها تبلیغ کرده و در متاورس درآمد کسب کنید. بنابراین وقتی متاورس این چنین سر و صدا به پا کرده و روز به روز به اوج می‌رسد، حتما گروهی از اینفلوئنسرها در آینده هستند که بخواهند محصولات و خدمات را تبلیغ کنند و بفروشند. پس همین حالا بهترین زمان برای شیرجه در متاورس و شروع کسب درآمد است.

منبع: https://makeanapplike.com/how-to-make-money-in-the-metaverse/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 18 =