سرمایه گذاری در تتا Network متاورس چگونه است؟

سرمایه گذاری در تتا Network متاورس مراحل مختلفی دارد. همانطور که می دانید خرید زمین در متاورس یکی از راه های کسب درآمد در آن فضا است. بلاک چین تتا یک شبکه غیرمتمرکز ارسال ویدئو و ارز دیجیتال است. این پلت فرم نوآورانه راه حل های فنی و اقتصادی را برای مشکلات پیش روی بخش پخش ارائه می دهد. به این ترتیب، بلاک چین تتا برای تشویق به اشتراک گذاری پهنای باند در سراسر شبکه طراحی شده است. به طور خاص، کاربران این فرصت را به دست می‌آورند که پهنای باند و منابع محاسباتی اضافی خود را در ازای پاداش‌های توکن به اشتراک بگذارند. امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با سرمایه گذاری در تتا Network متاورس صحبت خواهیم کرد.

سرمایه گذاری در تتا Network متاورس با چالش های مختلف

توسعه‌دهندگان تتا تلاش می‌کنند تا با چالش‌های مختلفی که امروزه صنعت استریم ویدیو با آن مواجه است، از طریق یک بلاک چین جدید و نوآورانه مقابله کنند. این موضوع توسط متخصصان شناخته می شود. این یک نگرانی اصلی برای پلتفرم‌های پخش جریانی با رزولوشن بالا 4k، 8k و نسل بعدی است.

مزایای سرمایه گذاری در تتا Network متاورس

کاربران تتا از دسترسی به زیرساخت جهانی برای محتوای ویدیویی و تحویل داده لذت می برند. این پروژه منبع باز، ورزش های الکترونیکی، موسیقی، فیلم، آموزش، کنفرانس سازمانی، پخش همتا به همتا و موارد دیگر را ارائه می دهد. علاوه بر این، ماهیت غیرمتمرکز پلت فرم تضمین می کند که تتا توسط کاربران تامین می شود.

مزایای سرمایه گذاری در تتا Network متاورس

قابلیت همکاری

یکی دیگر از مزایای اصلی شبکه تتا قابلیت توسعه و قابلیت همکاری آن است. این شبکه از ایجاد برنامه های غیرمتمرکز عمودی (Dapp) پشتیبانی می کند. این برنامه ها در بالای پلتفرم قرار دارند و از مجموعه ابزارهای فنی قدرتمند آن استفاده می کنند. قابل ذکر است، اولین Dapp که در شبکه راه اندازی شد SLIVER.tv بود.

سرمایه گذاری در تتا Network متاورس چگونه کار می کند؟

تتا یک شبکه تحویل ویدئوی غیرمتمرکز مطابق با ERC-20 است. این دسته بندی به این معنی است که کاربران تتا می توانند از اکوسیستم اتریوم برای ساده کردن تجربه رمزنگاری خود استفاده کنند. اتریوم بزرگ‌ترین اکوسیستم Dapp در جهان است و توکن‌های ERC-20 از تنوع گسترده کیف‌پول‌ها، DEX و بازی‌ها بهره می‌برند. تتا از امنیت و کارایی اتریوم استفاده می کند و آن را با فناوری های مختلف اختصاصی ترکیب می کند تا کیفیت ارائه جریان را بهبود بخشد.

سرمایه گذاری در تتا Network متاورس

بلاک چین تتا تنها زیرساخت سرتاسری برای پخش و تحویل ویدئو غیرمتمرکز در حال حاضر است. طراحی بلاک چین حداکثر عملکرد را در این زمینه امکان پذیر می کند. برای مثال، سیستم می‌تواند جریان‌ها را از گره‌های ذخیره‌سازی مشابه خارج کند. این رویکرد به پلتفرم های ویدئویی اجازه می دهد تا هزینه های شبکه تحویل محتوا (CDN) را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

توکن تتا و سرمایه گذاری در تتا Network متاورس

توکن‌های تتا نشانه حاکمیت شبکه تتا هستند. آن‌ها مجموعه ای از قابلیت ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. در حال حاضر 1,000,000,000 توکن تتا در گردش است. جالب اینجاست که این مقدار کل توکن هایی است که پلتفرم قصد دارد صادر کند.

TFUEL

توکن‌های TFUEL به‌عنوان توکن ابزار انسانی در اکوسیستم تتا عمل می‌کنند. این توکن ها اهداف متعددی را در شبکه انجام می دهند. در درجه اول، توکن‌های TFUEL، کاربران را تشویق می‌کنند تا محاسبات اضافی خود را به‌عنوان گره‌های رله برای جریان‌های ویدئویی به اشتراک بگذارند.

Theta.tv

Theta.tv سرویس پخش اصلی سرمایه گذاری در تتا Network متاورس است. کاربران می توانند ویدیوهای خود را از اینجا مشاهده و ارسال کنند. به طور قابل توجهی، این Dapp قرار است در مدل های آینده سامسونگ گلکسی گنجانده شود. این ادغام نرم افزار Theta را روی 75 میلیون دستگاه موجود قرار می دهد. در نتیجه، این حرکت به تتا یک پایگاه کاربر در سراسر جهان در حال حرکت رو به جلو می دهد.

مکانیسم اجماع

تتا شکل جدیدی از مکانیسم اجماع اثبات سهام را معرفی می کند که به عنوان چند سطحی BFT شناخته می شود. این سبک از اجماع بسیار سریعتر از سیستم های سنتی اثبات کار است. مکانیسم چند سطحی BFT از مجموعه کوچکی از گره ها برای سرعت بخشیدن به تاییدها استفاده می کند.

سخن آخر

تاریخچه سرمایه گذاری در تتا Network متاورس به سال های گذشته باز می گردد. تتا در سال 2018 پس از فروش توکن خصوصی 20 میلیون دلاری که یک سال قبل برگزار شد، وارد بازار شد. شرکت مستقر در سانفرانسیسکو پشت این پروژه Theta Labs است. در ابتدا، توسعه دهندگان تتا میزبانی این پلتفرم را روی اتریوم انتخاب کردند. از آن زمان، این شرکت به ساخت یک بلاک چین بومی ادامه داده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + four =