پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک (MASK) در متاورس چگونه است؟ 

پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک در متاورس کمی پیچیده است. با توجه به پیش‌بینی قیمت فعلی شبکه ماسک، ارزش شبکه ماسک تا 27 فوریه 2023 تا 0.06-% کاهش می‌یابد و به 3.77 دلار می‌رسد. بر اساس شاخص‌های فنی، احساس فعلی نزولی است در حالی که شاخص ترس و طمع نشان دادن 59 (طمع). شبکه ماسک 18/30 (60%) روز سبز را با 15.20% نوسان قیمت در 30 روز گذشته ثبت کرد. بر اساس پیش‌بینی ماسک شبکه، اکنون زمان بدی برای خرید شبکه ماسک است. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک است.

پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک و مقایسه با سایر نوآوری ها

مقایسه شبکه ماسک با سایر نوآوری‌ها و روندهای مهم فناوری یکی از راه‌های پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک در بلندمدت است. جدول بالا نشان می دهد که قیمت شبکه ماسک تا پایان سال های 2024، 2025 و 2026 چقدر خواهد بود. اگر مسیر رشد آن از رشد اینترنت یا شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل و فیس بوک در مرحله رشد خود پیروی کند.

در بهترین حالت، پیش‌بینی قیمت MASK برای سال 2026 در صورتی که رشد فیسبوک را دنبال کند، 40.28 دلار است. در صورتی که Mask Network رشد اینترنت را دنبال کند، پیش‌بینی سال 2026 4.62 دلار خواهد بود.

 

پیش بینی قیمت شبکه ماسک بر اساس تحلیل فنی

Mask Network در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) معامله می شود.

پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک و قیمت حال حاضر آن

قیمت شبکه ماسک در حال حاضر بالاتر از SMA 50 روزه است و این نشانگر در 33 روز گذشته، از 20 ژانویه 2023، سیگنال خرید را نشان می دهد.

پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک و قیمت حال حاضر آن

آخرین صلیب مرگ در بازار بیت کوین 390 روز پیش، در 28 ژانویه 2022 اتفاق افتاد. در همین حال، آخرین صلیب طلایی در 10 نوامبر 2022، یعنی 104 روز پیش رخ داد. بر اساس شاخص‌های فنی ما، SMA 200 روزه شبکه ماسک در ماه آینده افزایش می‌یابد و تا 24 مارس 2023 به 2.81 دلار می‌رسد. برآورد می‌شود که SMA کوتاه مدت 50 روزه شبکه ماسک تا 24 مارس 2023 به 4.24 دلار برسد.

نوسانگر حرکت شاخص قدرت نسبی (RSI) یک شاخص محبوب است که نشان می دهد ارز دیجیتال بیش از حد فروخته شده است. در حال حاضر، ارزش RSI 55.54 است که نشان می دهد بازار MASK در موقعیت خنثی قرار دارد.

میانگین متحرک و پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک

میانگین متحرک یک شاخص محبوب در همه بازارهای مالی است. هدف از میانگین متحرک (MA) هموارسازی عملکرد قیمت در مدت زمان معینی است. میانگین‌های متحرک یک شاخص هستند که به این معنی است که بر اساس عملکرد قبلی قیمت هستند. در جدول زیر می توانید دو نوع میانگین متحرک را پیدا کنید، میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA).

فضای متاورس و پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک

اصطلاح متاورس در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای رایج شده است. زیرا تعداد فزاینده‌ای از کسب‌وکارها جایگاه آن را به عنوان فناوری اقتصاد آینده می‌پذیرند. در حالی که این کلمه بیشتر به عنوان “اینترنت” و “آنلاین” استفاده می شود، تعریف آن هنوز می تواند کاملا مبهم باشد. از آنجایی که متاورس به عنوان “یک تحول بزرگ” توصیف می شود، ارزش درک این را دارد که این اصطلاح درباره چیست.

فناوری های مختلف در مجموعه متاورس و پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک

Metaverse به فناوری هایی اشاره دارد که تجربیاتی را برای افراد فراهم می کند تا بخشی از جهان های دیجیتالی متصل شوند. ترکیبی از کلمه یونانی meta – که به معنای فراتر است – و کلمه universe، تقریباً بسط دنیای واقعی است.

افراد واقعی از بازی‌ها و برنامه‌های آنلاین برای ورود و تعامل با دیگران در این «جهان‌های سه بعدی» استفاده می‌کنند، جایی که خود را به عنوان آواتار نشان می‌دهند. فعالیت‌های این جوامع مجازی منعکس‌کننده فعالیت‌های دنیای فیزیکی است.

نقش بازیکنان در بازی های مرتبط با متاورس و پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک

بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی ایجاد کنند، آن‌ها را بفروشند یا بخرند، و به دیگران سرمایه‌گذاری کنند و پاداش دهند. Metaverse به طور یکپارچه بازی‌ها، واقعیت مجازی، پخش زنده، ارزهای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی را با هم ترکیب می‌کند. زیرا بازیکنان در اکوسیستمی از محصولات رقیب حرکت می‌کنند.

به عنوان مثال، بازیکنی یک قطعه هنری دیجیتال را از یک بازی، که توسط یک شرکت خاص توسعه داده شده است، به دست می آورد. این شخص می تواند از همان آیتم در بازی دیگری که توسط یک شرکت دیگر ساخته شده است استفاده کند.

سخن آخر

برخلاف بازی‌های دیجیتال رایج‌تر امروزی، همه چیز در زمان واقعی در متاورس اتفاق می‌افتد. با آموزش متاورس شما علاوه بر انجام بازی ها می توانید در پیش‌بینی قیمت شبکه ماسک هم موفق باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

two × three =