نحوه خرید متاورس کوین CEEK VR

متاورس کوین CEEK VR می تواند یکی از گزینه هایی باشد که علاوه بر خرید زمین در متاورس برای شما کسب درآمد کند. قیمت متاورس کوین ها در حالت ریسک بالای بازار و نوسان قیمت است. شما فقط باید روی محصولاتی سرمایه گذاری کنید که با آن‌ها آشنا هستید و خطرات مرتبط با آن را درک می کنید. وبسایت های مختلف دائماً در حال بررسی و اضافه کردن ارزهای دیجیتال است که می توانند در پلتفرم بایننس استفاده شوند. اگر مایل به خرید متاورس کوین CEEK VR هستید، می توانید ادامه مقاله را بخوانید. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با نحوه خرید متاورس کوین CEEK VR است.

نحوه خرید متاورس کوین CEEK VR

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه خرید متاورس کوین CEEK VR

کیف پول TrustWallet را دانلود کنید

چندین کیف پول ارز دیجیتال برای انتخاب در شبکه اتریوم وجود دارد و TrustWallet به نظر بهترین مدل آنهاست. اگر از لب تاب استفاده می کنید، می توانید Google Chrome و افزونه کیف پول Chrome را دانلود کنید. اگر ترجیح می دهید از تلفن همراه خود استفاده کنید، می توانید کیف پول را از طریق گوگل پلی یا اپ استور iOS در صورت موجود بودن دانلود کنید. فقط با مراجعه به وب‌سایت TrustWallet مطمئن شوید که افزونه رسمی Chrome و برنامه تلفن همراه را دانلود می‌کنید.

 

TrustWallet خود را برای خرید متاورس کوین CEEK VR راه اندازی کنید

کیف پول مرتبط با این متاورس کوین را از طریق مرورگر Google Chrome کیف پول یا از طریق برنامه تلفن همراهی که در مرحله 1 دانلود کردید، ثبت و راه اندازی کنید. می توانید برای مرجع به صفحه پشتیبانی کیف پول مراجعه کنید. مطمئن شوید که عبارت اولیه خود را ایمن نگه دارید و آدرس کیف پول خود را یادداشت کنید. بعداً در مراحل 4 و 6 از آن استفاده خواهید کرد.

ارز پایه ای را برای خود بخرید

هنگامی که کیف پول شما راه اندازی شد، می توانید به حساب بایننس خود وارد شوید و برای خرید یک متاورس کوین به صفحه وب خرید و فروش بروید.

اتریوم را از بایننس به کیف پول رمزنگاری خود ارسال کنید

زمانی که اتریوم خود را خریدید، به بخش کیف پول بایننس خود بروید و اتریوم خریداری شده خود را جستجو کنید. بر روی برداشت کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. شبکه را روی اتریوم تنظیم کنید، آدرس کیف پول خود و مبلغی را که می خواهید انتقال دهید ارائه دهید. روی دکمه برداشت کلیک کنید و منتظر بمانید تا اتریوم شما در TrustWallet شما ظاهر شود.

یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) را برای خرید متاورس کوین CEEK VR انتخاب کنید

چندین DEX برای انتخاب وجود دارد. فقط باید مطمئن شوید که کیف پولی که در مرحله 2 انتخاب کردید توسط صرافی پشتیبانی می شود. به عنوان مثال، اگر از کیف پول TrustWallet استفاده می کنید، می توانید برای انجام تراکنش به 1inch بروید.

کیف پول خود را وصل کنید

کیف پول TrustWallet خود را با استفاده از آدرس کیف پول خود از مرحله 2 به DEX که می خواهید استفاده کنید وصل کنید.

اگر متاورس کوین CEEK VR ظاهر نشد، قرارداد هوشمند آن را پیدا کنید

اگر سکه مورد نظر شما در DEX رویت نشد، می توانید به سایت (https://etherscan.io/) مراجعه و آدرس قرارداد هوشمند را بیابید. سپس می توانید آن را در یک فضا جایگذاری کنید. مراقب کلاهبرداری ها باشید و مطمئن شوید که آدرس رسمی قرارداد را دریافت کردید.

Swap را اعمال کنید

پس از انجام مراحل قبلی، می توانید روی دکمه Swap کلیک کنید.

تعریف متاورس کوین CEEK VR

CEEK یک متاورس فراگیر است که در آن سازندگان می‌توانند با استفاده از CEEK، توکن ابزاری درون‌جهانی تجارب خود را در دنیای مجازی صاحب، بسازند و کسب درآمد کنند. جامعه CEEK همیشه به دنبال محتوای جدید، جذاب و همه جانبه برای کاوش در Metaverse است. تیم متاورس کوین CEEK VR امیدوار است با ایجاد، میزبانی و توسعه رویدادها و تجربیاتی که می‌خواهید ببینید، شاهد رشد سریعی باشید. مالکان مستقل (یا گروهی) می توانند تجربیات منحصر به فردی را در کنار شرکا، سوپراستارها و اینفلوئنسرها و طرفداران آن‌ها ایجاد کنند.

کاربردهای متاورس کوین CEEK VR

CEEK Metaverse در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد تا به محتوا و تجربیات در CEEK.com و برنامه CEEK VR از افرادی مانند lady Gaga، زیگی مارلی، دادی یانکی و لوئیس فونسی دسترسی داشته باشند.

مشخصات خرید و فروش زمین در CEEK VR

فاز 1 فروش CEEKLAND در 15 ژوئیه 2022 در ساعت 14:00 UTC شروع شد. مالکان احتمالی ممکن است قبل از فروش، حساب‌های متاورس کوین CEEK VR را در www.ceek.com ایجاد کنند. این کار باعث می شود تا در طول فروش زمین در این فضای متاورس وارد سیستم شوند.

سخن آخر

فروش زمین از سایت land.ceek.com با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم www.ceek.com قابل دسترسی خواهد بود. CEEKERS می‌تواند در ابتدا از MetaMask یا کیف پول CEEK خود برای خرید استفاده کند و کیف پول‌های دیگری نیز در آینده اضافه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

two × 4 =