بازی ایلوویوم

بازی ایلوویوم می تواند به کسب درآمد برای شما کمک کند. بازی‌های مبتنی بر رمزنگاری یا کریپتو متاورس چیز جدیدی نیستند. زیرا تعداد زیادی مانند Crypto Kitties و The Sandbox (SAND) در دسترس هستند. با این حال، هیچ بازی در بلاک چین اتریوم ادعا نمی کند که یک بازی عنوان AAA است. AAA (تلفظ “triple-A”) یک اصطلاح طبقه بندی در صنعت بازی های ویدیویی برای عناوین با کیفیت بالا با بالاترین هزینه های توسعه و سطوح تبلیغات است. امروز ما در وبسایت متاورس پارسی می خواهیم به بررسی نحوه کسب درآمد با بازی ایلوویوم بپردازیم.

ویژگی بازی ایلوویوم

ایلوویوم یک بازی نبرد و نقش آفرینی (RPG) فانتزی (جهان باز) با جنبه های مختلف جمع آوری و تجارت است. این بازی هم برای گیمرهای معمولی و هم برای افراد علاقه مند به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) جذاب است. اما چه کسی ایلوویوم را ایجاد کرد؟ بازی ماجراجویی RPG مبتنی بر اتریوم توسط کایران و آرون وارویک طراحی شد. این یک بازی رمزنگاری برای کسب درآمد است که در آن کاربران می توانند دارایی های توکن شده خود را به اشتراک بگذارند و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) کسب کنند.

با Rollups با دانش صفر، ایلوویوم به یک بازی NFT بسیار مقیاس‌پذیر با معماری حفظ حریم خصوصی تبدیل می‌شود. zk-Rollup یک راه حل بلاک چین لایه 2 است که داده ها را در خارج از زنجیره محاسبه و ذخیره می کند و در عین حال وجوه را در یک قرارداد هوشمند نگه می دارد.

 

ساختار بازی ایلوویوم

دیگر ویژگی‌های متمایز بازی شامل ساختار مدیریت غیرمتمرکز برای به حداکثر رساندن توکن ایلوویوم (ILV) در اکوسیستم و سازمان غیرمتمرکز مستقل ایلوویوم (DAO) است. ILV ارز اصلی است که برای جایزه دادن به بازیکنان برای دستاوردهای آن‌ها در بازی استفاده می شود. همچنین به آن‌ها امکان دسترسی به قسمت خود از طاق ایلوویوم را می دهد.

بازی ایلوویوم چگونه کار می کند؟

Illuvium در سه ماهه اول سال 2022 به صورت Open Beta منتشر خواهد شد. زیرا این تیم “مایل است دامنه وسیع تری را در خود جای دهد.” قبل از اینکه بتوانید بازی ایلوویوم را انجام دهید، باید ثبت نام کنید و با استفاده از آدرس ایمیل خود در illuvium.io یک حساب کاربری ایجاد کنید.

بازی ایلوویوم چگونه کار می کند؟

سپس می توان بازی را به عنوان یک برنامه دسکتاپ بارگیری کرد و پس از آن می توانید به صورت رایگان بازی کنید یا برای اشتراک حق بیمه پرداخت کنید. اما این بازی هنوز راه اندازی نشده است و تا زمانی که راه اندازی نشود، برای دانلود در دسترس نخواهد بود. مکانیک اساسی پروژه ایلوویوم شخصی سازی و جمع آوری NFT ایلوویوم است.

طبقه بندی ها و وابستگی ها در بازی ایلوویوم

Fighter، Guardian، Rogue، Psion و Empath پنج نوع طبقه بندی در بازی ایلوویوم هستند. هوا، طبیعت، آتش، آب و زمین پنج بخش در دنیای بیگانه ایلوویوم هستند. با ترکیب دو مدل از یک نوع می توان یک ایلوویوم با مهارت های کلاس قوی تر ساخت. بازیکنان گاهی اوقات می‌توانند نقش‌های متفاوتی را همزمان بر عهده بگیرند. قدرت، آسیب، سرعت و سلامت هر ایلوویال می‌تواند تحت تأثیر ویژگی‌هایی مانند آسیب حمله و سرعت حمله باشد. هر چه بیشتر با ایلوویال های خود بجنگید، قوی تر می شوند. برخی از اشیاء را می توان برای تقویت مهارت های Illuvial استفاده کرد.

 

چگونه بازی ایلوویوم را انجام می دهید؟

در یک بازی نقش آفرینی مانند ایلوویوم، بازیکنان به مکان های مختلفی سفر می کنند تا با هیولاهایی به نام Illuvials مبارزه کنند. با شخصی سازی شخصیت خود و انتخاب پهپاد چند شکلی شروع کنید. هنگامی که شما و همراهتان آماده هستید، می توانید به بررسی مناطق مختلف جهان و اسرار موجود در آن بپردازید.

پس از شکست دادن ایلوویال ها، می توان از تکه ها (با سطوح مختلف قدرت) برای گرفتن آن‌ها استفاده کرد. این آن‌ها را قوی تر می کند، و سپس می توان از آن‌ها برای نبرد با بازیکنان دیگر یا کشف مکان های خطرناک تر استفاده کرد.

سخن آخر

امروز ما در این مقاله به بررسی بازی ایلوویوم پرداختیم. با استفاده از آموزش متاورس به طور کلی می توانید در زمینه انجام بازی در آن فضا یا استفاده از کریپتو متاورس ها درآمد کسب کنید. انتخاب Illuvials با هم افزایی بالا در برابر انتخاب حریف بسیار مهم است. با این حال، برخی از مناطق برای مبتدیان غیرقابل دسترسی خواهند بود. بنابراین، هزینه بازی ایلوویوم چقدر است؟ ایلوویوم بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. اما کسانی که به دنبال تجربه ای عمیق تر هستند می توانند توکن های ILV و sILV را خریداری کنند. این کار باعث می شود تا به دارایی های بیشتری در بازی دسترسی پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

fourteen − 6 =