میلیون ها دلار برای خریداری زمین در متاورس

خریداری زمین در متاورس برای سرمایه گذاران یک هدف خاص و ویژه است. املاک و مستغلات در دنیای متاورس – که گاهی اوقات فرا جهان نامیده می شود – در برخی موارد میلیون ها دلار به فروش می رسد. گران‌ترین مکان‌ها نزدیک به جایی هستند که کاربران زیادی در آن جمع می‌شوند – برای مثال، شخصی اخیراً ۴۵۰ هزار دلار پرداخت کرده تا همسایه اسنوپ داگ در دنیای مجازی به نام Sandbox باشد. اما حتی حامیان به سرمایه گذاران احتمالی هشدار می دهند که این یک تجارت پرخطر است. سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای خرید زمین در متاورس پرداخت می کنند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با خریداری زمین در متاورس توسط سرمایه گذاران است.

سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای خریداری زمین در متاورس می پردازند

بر کسی پوشیده نیست که بازار املاک و مستغلات در حال افزایش سرسام آور است. اما همه گیری کووید در حال ایجاد یک رکود اقتصادی کم شناخته شده دیگر است. در واقع، برخی از سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای قطعه زمین می پردازند. این یعنی توطئه ها از نظر فیزیکی در این‌جا روی دنیای متاورس وجود ندارند. در عوض، زمین به صورت آنلاین، در مجموعه‌ای از جهان‌های مجازی قرار دارد که فناوری آن را متاورس نامیدند. از زمانی که فیس بوک اعلام کرد که در واقعیت مجازی، حتی نام شرکت خود را به Meta تغییر داده است، قیمت بسیاری از چیزها در متاورس در چند ماه گذشته تا 500 درصد افزایش یافته است.

خریداری زمین در متاورس توسط اشخاص بزرگ

اندرو کیگوئل، مدیر عامل Tokens.com مستقر در تورنتو، در املاک و مستغلات متاورس و دارایی‌های دیجیتال غیرقابل مثلی مرتبط با توکن سرمایه‌گذاری می‌کند. او می‌گوید: “متاورس جهان بعدی رسانه‌های اجتماعی است.” کیگوئل گفت: «شمت می‌توانید علاوه بر خریداری زمین در متاورس به کارناوال بروید، می‌توانید به یک کنسرت موسیقی بروید، می‌توانید به موزه بروید».

در این جهان‌های مجازی، افراد واقعی به‌عنوان شخصیت‌های کارتونی به نام آواتار، شبیه به یک بازی ویدیویی چند نفره در زمان واقعی، با هم تعامل دارند. امروزه مردم می توانند از طریق یک صفحه کامپیوتر معمولی به این دنیاها دسترسی داشته باشند. اما متا و سایر شرکت ها چشم انداز بلند مدتی از ساخت جهان های متاورس 360 درجه دارند. در واقع مردم از طریق آموزش متاورس و عینک های واقعیت مجازی مانند Oculus متا به آن ها دسترسی خواهند داشت.

تجارت و خریداری زمین در متاورس

گزارش اخیر مدیر دارایی های کریپتو Grayscale تخمین می زند که دنیای متاورس ممکن است در آینده نزدیک به یک تجارت یک تریلیون دلاری تبدیل شود. در این‌جا، هنرمندان بزرگ، از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و دی جی مارشملو، به عنوان آواتار موزیک های خود را اجرا می کنند. حتی پاریس هیلتون دی جی جشن سال نو را در جزیره مجازی خودش برگزار کرد.

خریداری زمین در متاورس در sandbox

یکی دیگر از فضاهای دنیای متاورز Sandbox است، جایی که شرکت توسعه املاک و مستغلات مجازی Janine Yorio، Republic Realm، رکورد 4.3 میلیون دلار را برای یک قطعه زمین مجازی خرج کرد. دنیای دیجیتال برای برخی به اندازه دنیای واقعی مهم است.

نظر یوریو در ارتباط با خریداری زمین در متاورس

یوریو به CNBC می گوید که شرکت او سال گذشته 100 جزیره خصوصی مجازی را به قیمت هر کدام 15000 دلار فروخت. او گفت: «امروز هر کدام حدود 300000 دلار به فروش می‌رسند که به طور تصادفی همان قیمت متوسط خانه در آمریکا است.

خریداری زمین در متاورس، یک سرمایه گذاری پر ریسک

اورن الکساندر، کارگزار املاک و مستغلات در میامی به CNBC می گوید: برای برخی، دنیای دیجیتال به اندازه دنیای واقعی مهم است.  کیگل گفت: «زمانی که برای اولین بار وارد فراجهان می‌شوید، مناطقی وجود دارند که مردم در آن‌جا جمع می‌شوند – این مناطق قطعاً بسیار ارزشمندتر از مناطقی هستند که هیچ رویدادی در آن‌ها وجود ندارد.»

کیگل گفت: « برای مثال به بازی Monopoly فکر کنید. ما به تازگی Boardwalk و اطراف آن را خریدیم. مناطقی که مردم در آن جمع می‌شوند برای تبلیغ‌کنندگان بسیار ارزشمندتر هستند تا راه‌هایی برای ورود به آنجا برای دسترسی به جمعیت‌شناسی پیدا کنند.»

سخن آخر

خرید زمین در فضای متاورس بسیار ساده است – یا مستقیماً از پلتفرم یا از طریق یک توسعه دهنده. سرمایه گذاران روی زمین خود می سازند و آن را تعاملی می کنند. یوریو می گوید: « در فضای متاورس شما می توانید هر چیزی را تزئین کنید، می توانید آن را تغییر دهید، می توانید آن را بازسازی کنید.” اما یوریو هشدار می دهد که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فضای ارز دیجیتال یک تجارت پرخطر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + twelve =