پیش بینی قیمت ایپ کوین در متاورس ( 2023 )

قیمت ایپ کوین به عنوان یک متاورس کوین که در فضای متاورس هم فعالیت می کند حالات مختلفی دارد. همانطور که در مقاله های قبل گفتیم ایپ کوین یکی از برترین متاورس کوین های سال 2023 است. با توجه به این واقعیت که بسیاری از شرکت‌های مطرح اکنون صاحب یکی از این دارایی‌های دیجیتال ممتاز هستند. ایجاد ApeCoin یکی دیگر از دارایی های مبتنی بر فضای متاورس را به بازار ارزهای دیجیتال اضافه کرده است که می تواند پتانسیل عظیمی در آینده داشته باشد. این مقاله پیش‌بینی قیمت ApeCoin ما را به تفصیل بررسی می‌کند و به این موضوع می‌پردازد که این کوین چیست و چگونه می‌تواند کار کند، قبل از اینکه بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فضای متاورس امروز بشناسید بهتر است آموزش متاورس را کامل کنید. امروز ما در وبسایت متاورس پارسی به بررسی قیمت ایپ کوین در سال 2023 خواهیم پرداخت.

پیش بینی قیمت ایپ کوین در 2023

قیمت ایپ کوین در حال حاضر در حدود 4.40 دلار معامله می‌شود، که برای اولین بار در مارس 2022 تهیه شده است. با پوشش پیش‌بینی قیمت ApeCoin برای سال‌های آینده، به چشم‌انداز بلندمدت این توکن ابزاری نگاهی بیندازیم:

پایان سال 2023

در سال 2023، ما انتظار داریم موارد استفاده از این متاورس کوین بیشتر اجرا شود. با در نظر گرفتن این موضوع، برای سال 2023 پیش‌بینی می‌شود که قیمت ایپ کوین می‌تواند به 50 دلار برسد.

پایان سال 2024

ApeCoin احتمالاً طی دو سال آینده در پروژه‌های متاورس متعددی گنجانده می‌شود و تقاضای آن از سوی سرمایه‌گذاران افزایش می‌یابد. اگر این اتفاق بیفتد، تخمین می زنیم که قیمت ایپ کوین تا پایان سال 2024 به 75 دلار برسد.

پایان سال 2025

اگر NFT ها همچنان به محبوبیت خود ادامه دهند، می توانند خود را با هر نوع فرآیندی در فضای متاورس ترکیب کنند. افزایش مداوم شهرت NFT می تواند به ApeCoin کمک کند تا در جمع متاورس کوین ها باقی بماند. در نتیجه، این سکه می تواند تا پایان سال 2025 به 75 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ApeCoin 2023

با توجه به تمرکز رسانه‌ای که ApeCoin ایجاد کرده است، این توکن می‌تواند یکی از داغ‌ترین متاورس کوین ها برای خرید در سال 2023 باشد و می‌تواند در روند صعودی بعدی ادامه یابد. مانند همه فهرست‌های جدید توکن، به دلیل ساختاری که قیمت همچنان ایجاد می‌کند، انجام پیش‌بینی‌های قابل اعتماد بر اساس تحلیل تکنیکال چالش برانگیز است. همانطور که قبلاً بحث شد، هدف استفاده اولیه ApeCoin به عنوان یک روش پرداخت غیرمتمرکز است.

شراکت ایپ کوین با پروژه های مختلف

پروژه های خاصی که ApeCoin قصد دارد با آن‌ها شریک شود در حال حاضر نامشخص است. اگرچه شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است با بازی های مختلف مبتنی بر بلاک چین یکپارچه شود. همانطور که توسط Fortune.com اشاره شده است، به نظر می رسد یک پروژه آتی از Animoca Brands ، یکی از سرمایه گذاران ApeCoin ، از APE استفاده خواهد کرد که به افزایش تقاضا برای توکن کمک می کند.

قیمت ایپ کوین و پروژه Benji bananas

Benji Bananas، یک بازی موبایلی محبوب بازی برای کسب درآمد (P2E)، APE را پذیرفته است و کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق گیم‌پلی ماهرانه این متاورس کوین را به دست آورند. اگرچه این تنها یک نمونه از ابزار کاربردی ApeCoin است، اما راه را برای موارد استفاده مشابه در آینده هموار می کند. اگر سازندگان ApeCoin بتوانند با پروژه‌های بازی پرمخاطب بیشتری شریک شوند، تضمین می‌کند که تقاضا برای APE افزایش می یابد.

آیا تبلیغات پیرامون قیمت ایپ کوین تاثیری دارد؟

ApeCoin (APE 3.06%) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که به توکن‌های غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club (BAYC) مرتبط است. این توسط ApeCoin DAO، یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار با اعضای بسیاری که با YugaLabs ارتباط دارند، توزیع شد. YugaLabs شرکتی است که حقوق پروژه‌های Bored Apes، Mutant Apes، CryptoPunks، Meebits و Kennel Club NFT را در اختیار دارد.

YugaLabs و ApeCoin DAO از شتاب پروژه‌های NFT خود برای ایجاد برنامه‌های web3 جدید استفاده می‌کنند. آن‌ها قبلاً متاورس خود را با نام Otherside راه اندازی کردند. این دو شرکت قصد دارند با ایجاد یک جامعه کامل مبتنی بر وب 3 و فناوری های بلاک چین که از ApeCoin به عنوان ارز ذخیره استفاده می کند، حتی یک قدم فراتر بروند.

سخن آخر

برای مثال، Otherside اخیراً فروش اولیه املاک دیجیتالی را راه‌اندازی کرد که فقط با شرایط قیمت ایپ کوین قابل خرید بودند. همچنین این توکن حاکمیتی برای ApeCoin DAO است. دارندگان می توانند در مورد تغییرات خط مشی و سایر تصمیمات رای دهند. علاوه بر این، برنامه‌هایی برای ادغام ApeCoin به عنوان نوعی پرداخت در بازی‌های متاورس مبتنی بر YugaLabs وجود دارد.

مطالب مرتبط : 

پیش بینی قیمت متاورس سندباکس از 2023 به بعد

پیش بینی دو برابری قیمت املاک متاورس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

seven + 20 =