2 کریپتو متاورس برای خرید در سال 2023

کریپتو متاورس در حالت های مختلف در سال 2022 کاهش یافتند. اما ApeCoin و Illuvium به دلیل پتانسیل بلندمدت خود برجسته هستند. کریپتوهای متاورس پس از این همه فعل و انفعالات در سال 2021، در سال 2022  سقوط کردند. کریپتوهای متاورس محبوب Decentraland و The Sandbox هر دو در سال 90 درصد کاهش یافتند و بسیاری از سرمایه گذاران متاورس دچار مشکل کردند. اگر به دنبال رمزارزهای متاورس هستید که بتوانند در بازار صعودی بعدی سرمایه گذاری کنند، علاوه بر آموزش متاورس دو نام وجود دارد که برجسته هستند: ApeCoin (APE 3.52%) و Illuvium (ILV 3.84%). موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با 2 کریپتو متاورس برای خرید در سال 2023 است.

 ApeCoin به عنوان کریپتو متاورس برتر

وقتی اکثر مردم به ApeCoin فکر می کنند، بلافاصله آن را به عنوان یک بازی خالص در بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) رد می کنند. به هر حال، ApeCoin نشانه حاکم بر اکوسیستم Bored Ape Yacht Club است و Bored Ape Yacht Club بدون شک موفق‌ترین مجموعه NFT است.

با این حال، ApeCoin اکنون این NFT ها را به متاورس می آورد و اینجاست که همه چیز جالب می شود. در اواسط سال 2022، آزمایشگاه‌های یوگا، سازندگان باشگاه قایق بادبانی Bored Ape، ایجاد Otherside را اعلام کردند، دنیای متاورستی که با Bored Apes تکمیل شده است. در این دنیای متاورز، روشی که شما برای زمین یا آیتم های آواتار خود پرداخت می کنید، با ApeCoin است.

ارزشمندی ApeCoin

بنابراین هرچه این دنیای فراجهانی بیشتر توسعه یابد، ApeCoin ارزشمندتر می شود. در حال حاضر، CoinMarketCap ApeCoin را با ارزش بازار 1.3 میلیارد دلاری به عنوان ارزشمندترین رمزارز متاورس رتبه بندی کرده است.

ارزشمندی ApeCoin

ایلوویوم یکی از انواع کریپتو متاورس

ایلوویوم ممکن است برای علاقه مندان به بلاک چین و بازی ها شناخته شده باشد. اما هنوز مورد پذیرش سرمایه گذاران اصلی قرار نگرفته است. ایلوویوم در آوریل 2021 با قیمت 47.31 دلار شروع به کار کرد، با تمام هیاهوها در مورد متاورس تا 1846.88 دلار افزایش یافت و سپس در سال 2022  سقوط کرد. در اوایل دسامبر 2022، دوباره با قیمت 47.31 دلار معامله شد، بنابراین به طور کامل همه چیز را رها کرد.

ترکیب ایلوویوم با دیگر بازی های بلاک چین

ایلوویوم با یکی دیگر از بازی های بلاک چین مورد انتظار دیگر بازگشته است که به تازگی در اواسط دسامبر راه اندازی شده است. بازی جدید Overworld ایلوویوم به عنوان اولین بازی AAA برای بلاک چین اتریوم توصیف شده است، به این معنی که این بازی با مشخصات بالا و بودجه بالا در امتداد یک فیلم پرفروش هالیوود است. این دومین بازی از یک تجربه بازی سه قسمتی خواهد بود که سومین بازی در سال 2023 منتشر شد.

نقش ایلوویوم به عنوان کریپتو متاورس

ایلوویوم بسیاری از روندهای بازی Web3 را در دو سال گذشته – مانند بازی برای کسب درآمد و گیم فای – گرد هم می آورد و آن‌ها را تحت مفهوم بازی های بلاک چین قابل اجرا متحد می کند. با توجه به ماندگاری کوتاه بسیاری از بازی‌های آنلاین، مفهوم بازی‌های بلاک چین قابل اجرا می‌تواند به ویژه قانع‌کننده شود زیرا به بازیکنان امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال خود را در بازی‌های مختلف جابجا کنند.  استودیوی بازی سازی Illuvium می گوید که قصد دارد طی دو دهه آینده حداقل 9 بازی جدید یا هر دو سال یک بازی جدید منتشر کند.

خرید ApeCoin یا Illuvium بهتر است؟

در حال حاضر، کارشناسان به ایلوویوم نسبت به ApeCoin بسیار خوش بین هستند. به نظر می‌رسد که مالکیت معنوی پشتیبان ApeCoin در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها، چه آنلاین و چه آفلاین، بسیار بیشتر و قابل تعویض است. به عنوان مثال، در کنفرانس NFT امسال در شهر نیویورک، برخی از شرکت کنندگان حتی حدس زدند که Bored Apes می تواند به یکی از برندهای سرگرمی بزرگ در امتداد خطوط والت دیزنی تبدیل شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ارزش ApeCoin به عنوان کریپتو متاورس می تواند هر ماه افزایش یابد.

سخن آخر

با این حال، به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال متاورس همیشه پرخطر و بی ثبات است. البته این به ویژه در مورد کریپتوهای متاورس صادق است. اما اگر به دنبال راهی برای بازی متاورس در سال 2023 هستید، ApeCoin و Illuvium دو بهترین انتخاب در حال حاضر هستند. انجام بازی های متاورس اما پیچیدگی های خاص خودش را که به تجربه های کافی نیاز دارد. هر چه قدر که تحقیقات و تجربیات شما بیشتر باشد توانایی شما برای سرمایه گذاری در این زمینه بیشتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × three =