پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید

کاربران فضای مجازی دسترسی بیشتری به گوشی های هوشمند داشته و از سیستم های ویندوزی کمتر استفاده می کنند. امروزه بسیاری از پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید به وجود آمده است.

معرفی بازی های برتر متاورسی اندروید

بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity

برای فعالان ارز دیجیتال و دنیای متاورس، نام بازی اکسی اینفینیتی نام آشنا بوده و در سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی این بازی در جهان عرضه و رونمایی شد. پس از ساخت و طراحی پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید، بازی Axie Infinity محبوبیت بسیاری به دست آورده است که مخصوصاً در دوران کرونا به خاطر دورکاری شغلی، افراد مختلفی به بازی های متاورسی روی آوردند. در این بازی با فعالیت خود ان اف تی به عنوان پاداش دریافت می ‌کنید و می توانید با قیمت های بالا تری nft های خود را به فروش رسانده و کسب درآمد نمایید.

در صورت مبارزه با موجودات منحصر به فرد بازی، امتیازات خود را افزایش می دهید و باید برای کسب امتیاز تمام تلاش های خود را انجام دهید. بازی اکسی اینفینیتی یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین بازی های متاورسی بوده که روز به روز در حال پیشرفت است.

Axie Infinity

بازی النترا ultra برای اندروید

بازی النترا توانسته جای پای خود را در میان بزرگان پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید محکم تر نماید. این بازی بر پایه بلاک چین توسعه توسعه داده می شود. بازیکنان می ‌توانند در این پلتفرم، برنامه های سرگرمی مختلفی را انجام دهند. با ورود و اتصال کیف پول خود به پلتفرم متاورسی می توانید فعالیت های متمرکز و غیرمتمرکزی را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید به خرید و فروش بازی و آیتم های درون بازی اشاره نماییم. بازی به شدت حالت تعاملی داشته و مسابقات زنده‌ای بین کاربران اجرا می شود.

بازی ایلوویوم  Illuvium

بازی Illuvium مانند اکثر پلتفرم های متاورسی بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است که سازندگان آن در این بلاک چین به فعالیت می پردازند. بازی Illuvium گیم پلی واقع گرایانه ای داشته و مانند سایر بازی های غیر متاورسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. طیف بزرگی از طرفداران بازی های متاورسی یا به اصطلاح  خوره های گیم را به خود جلب کرده است. برای آموزش متاورس و آموزش خرید زمین در متاورس با سایت تخصصی متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بازی Sorare

یکی از بازی های متفاوت متاورسی که مورد توجه بیشتر فوتبال دوستان قرار گرفته، بازی Sorare است. این بازی فوتبالی یکی از پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید و در بلاک چین اتریوم توسعه داده شده است. در این پلتفرم می توانید در بیش از ۱۸۰ باشگاه فوتبالی ثبت نام کرده و مسابقات آنلاین و واقعی داشته باشید. با جمع آوری امتیازات خود می توانید کارت های جدیدی به عنوان پاداش دریافت کرده و با عنوان کارت های ان اف تی به فروش برسانید.

یکی از مزیت های بازی Sorare ، گیم پلیر بسیار جذاب و ساده آن بوده که می توانید با ثبت ایمیل و آدرس کیف پول خود وارد بازی شده و از امکانات آن برخوردار شوید.

بازی Sorare

سندباکس

به عنوان آخرین پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندرویدی، بازی سندباکس را معرفی می کنیم. این بازی طرفداران بسیار بیشتری نسبت به بازی های بررسی شده قبلی داشته و می توانید از طریق تجهیزات هوشمند مختلفی به این بازی متصل شوید. برای ثبت نام در بازی فقط نیاز به ایمیل و آدرس کیف پول خود دارید. این بازی نیز در بلاک چین اتریوم توسعه داده شده که کد های بازی به صورت اپن سورس بوده و در صورت تمایل افراد می توانند به توسعه این بازی ها بپردازند.

در سند باکس می توانید بدون محدودیت به خرید زمین پرداخته و از محیط تعاملی بازی برخوردار شوید. در نظر داشته راهنمای بسیار جامعی نیز در اول بازی به شما ارائه می ‌کند که می توانید با مراجعه به بخش های مختلف استفاده نمایید. یکی از رقیبان پرقدرت سندباد دیسنترالند است. امروز که این مقاله نگارش می شود، نسخه اندروید یا ios آن ساخته نشده است.

سخن آخر

امروز با بررسی پلتفرم های متاورسی برای گوشی اندروید همراه شما بودیم. پلتفرم های متاورسی اندروید بیشتر در قالب بازی ارائه می شود. پلتفرم هایی که می خواهید در آن جلسات مختلفی را برگزار کنید، حالت ویندوزی داشته و باید توسط مرورگر اجرا شوند. شرکت های توسعه دهنده بازی ها و پلتفرم های متاورسی تمایل به ساخت نمونه های اندرویدی دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

eighteen − three =