پیش بینی قیمت متاورس سندباکس از 2023 به بعد

پیش بینی قیمت متاورس سندباکس به عنوان یک فضای بازی برای کسب درآمد در متاورس می تواند برای سرمایه گذاران مناسب باشد. البته که آموزش متاورس در این زمینه هم مهم است. متاورس سندباکس بیشتر به خاطر دو موفقیت بزرگ موبایلی خود، The Sandbox (2011) و The Sandbox Evolution (2016) شناخته می شود که 40 میلیون دانلود در iOS و Android ایجاد کرد. در سال 2018، Pixowl، یک توسعه دهنده برنامه های موبایل، تصمیم گرفت این IP بازی محتوای موفق تولید شده توسط کاربر و جامعه بزرگی از سازندگان را به اکوسیستم بلاک چین بیاورد. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی می خواهیم به بررسی پیش بینی قیمت متاورس سندباکس است.

هدف از به روزرسانی متاورس سندباکس

هدف این است که با دادن مالکیت واقعی به سازندگان بازی‌هایشان در توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پرداخت هزینه برای مشارکت در اکوسیستم، بازی‌هایی مانند Minecraft و Roblox را کمتر محبوب کنیم. این به روز رسانی همه چیزهایی را که باید در مورد Sandbox و ویژگی های آن بدانید را آشکار می کند. با این حال، تمرکز اصلی ما پیش بینی قیمت متاورس سندباکس از سال 2022 تا 2030 باقی خواهد ماند.

ماجرای تولید The Sandbox و پیش بینی قیمت متاورس سندباکس

Sandbox یک دنیای مجازی زنده است که مملو از محتوای ایجاد شده توسط کاربران است. شرکت‌کنندگان می‌توانند NFT‌های خود مانند آواتار، کالاهای مجازی و بازی‌ها را طراحی و بسازند. بیشتر این کار با VoxEdit (یک نرم افزار کاربرپسند برای هنرمندان و بازیکنان برای ایجاد، تنظیم و متحرک سازی NFT های مبتنی بر وکسل) انجام می شود.

علاوه بر این، از Game Maker (که به کاربران اجازه می دهد بازی های سه بعدی خود را در metaverse Sandbox ایجاد و آزمایش کنند) استفاده می شود. آن‌ها نه تنها می توانند از کالاهای مجازی برای تعامل با سایر بازیکنان استفاده کنند، بلکه می توانند از این NFT ها با تجارت آن‌ها در Sandbox نیز کسب درآمد کنند.

برای خرید زمین در دنیای متاورس با ما در ارتباط باشید

متاورس سندباکس از چند محصول تشکیل شده است؟

Sandbox از سه محصول تشکیل شده است:

کاربران می توانند از VoxEdit برای ایجاد و متحرک سازی اشیاء سه بعدی در متاورس، مانند افراد، حیوانات و ابزارها استفاده کنند. این اشیاء به عنوان ASSETS شناخته می شوند و از استاندارد توکن ERC-1155 استفاده می کنند. این فرآیند امکان ایجاد توکن های قابل تعویض و غیرقابل تعویض (NFT) را با یک قرارداد واحد و هوشمند فراهم می کند. Sandbox Marketplace مکانی است که کاربران می توانند دارایی های خود را پس از آپلود در سیستم فایل بین سیاره ای (IPFS) منتشر و به فروش برسانند.

استفاده از Sandbox Game و پیش بینی قیمت متاورس سندباکس

کاربران می توانند با استفاده از Sandbox Game Maker بازی های سه بعدی را به صورت رایگان ایجاد کنند. در حالی که هیچ دانش کدنویسی برای مشارکت در Sandbox الزامی نیست. اما مجموعه قوی ابزارهای آن به شما امکان می‌دهد دارایی‌های ارزشمندی را در دنیایی از بازی‌های آنلاین و جهان‌هایی که به سرعت در حال گسترش است، ایجاد کرده و ترکیب کنید.

پیش بینی قیمت متاورس سندباکس

آیا به دنبال پیش‌بینی قیمت The Sandbox برای سال‌های 2022، 2023، 2024، 2025 و 2030 هستید و می‌خواهید بدانید که قیمت‌های Sandbox (SAND) در آینده به کجا می‌توانند برسند؟ ما به قیمت‌های قبلی The Sandbox (SAND) نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که تجزیه و تحلیل فنی در مورد پیش‌بینی قیمت Sandbox چه چیزی را پیشنهاد می‌کند. پیش بینی قیمت متاورس سندباکس صرفاً بر اساس تحلیل تکنیکال است. کارشناسان از یک سری شاخص‌های فنی مانند میانگین متحرک، خطوط روند، اصلاح فیبوناچی، RSI و MACD برای تعیین پیش‌بینی قیمت سکه شن استفاده خواهند کرد.

پیش بینی قیمت متاورس سندباکس از داده‌های بازار Sandbox (SAND) در زمان واقعی استفاده می‌کنند و همه داده‌ها به‌طور زنده در وب‌سایت های مختلف به‌روزرسانی می‌شوند.

پیش بینی قیمت متاورس سندباکس تا آخر 2023

به گفته برخی، Sandbox یکی از شگفت‌انگیزترین ارزهای دیجیتال است که امسال رشد کرده است (SAND). پیش بینی قیمت SAND برای سال 2023 افزایش قابل توجهی را در نیمه دوم سال پیش بینی می کند که احتمالاً به 1.10 دلار می رسد.

مانند سایر ارزهای دیجیتال، افزایش تدریجی خواهد بود. میانگین قیمت 1.03 دلار بسیار جاه طلبانه است، اما با توجه به همکاری ها و پیشرفت های پیش بینی شده در آینده نزدیک امکان پذیر است.

پیش بینی قیمت Sandbox (SAND) 2024

در سال 2024، پیش بینی قیمت Sandbox SAND فضای زیادی برای گسترش دارد. در نتیجه اعلامیه‌های احتمالی مشارکت‌ها و ابتکارات جدید متعدد، ما پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت SAND به زودی از 1.83 دلار فراتر رود. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا شاخص قدرت نسبی SAND از منطقه فروش بیش از حد فروش خارج می‌شود یا خیر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − four =