معروف ترین کمپانی های متاورس

معروف ترین کمپانی های متاورس کدام است؟ بسیاری از شرکت ها و کمپانی های تجاری و بزرگ دنیا امروزه به فعالیت در متاورس روی آورده اند تا از این طریق به جذب مخاطب و کسب درامد نمایند.. در ادامه به معروف ترین کمپانی های متاورس پرداخته و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب می کنیم.

کمپانی متا

شرکت متا به عنوان بزرگ ترین و معروف ترین کمپانی های متاورس فعال در حوزه مجازی و شبکه های اجتماعی محسوب می شود و بیش از ۳ میلیارد کاربر در جهان از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و واتساپ استفاده می کنند. شرکت فیسبوک ماه‌ ها قبل نام خود را به متا تغییر داده و یکی از بزرگترین حامیان جهان متاورسی محسوب می شود.

پس از تغییر نام شرکت فیسبوک به متاورس تغییر تحول بسیاری در این مجموعه به وجود آمد و توانست پیام رسانی خود را برای اتصال کاربران معرفی نماید. همچنین پروژه‌های combria در واقع یک واقعیت مجازی سازگار با دنیای واقعیت افزوده محسوب می شود.

متا

کمپانی و موتور جستجوگر گوگل

گوگل به عنوان یکی از معروف ترین کمپانی های متاورس محسوب می ‌شود و از فناوری های چندگانه گوگل مانند گوگل استریت ویو و گوگل مپ نمونه هایی از توسعه شرکت گوگل در زمینه متاورس محسوب می شود. شرکت گوگل توانست واقعیت افزوده خود را با نام گوگل گلس به بازار معرفی نماید.

امروزه گوگل پروژه ای را استارت زده که می توان بدون داشتن هدست در جلسات مجازی آنلاین شرکت کرده و به صورت تیمی به فعالیت بپردازید. برای تجربه بهتر در متاورس می توانید تجهیزات سخت افزاری مانند هست گوگل را خریداری نمایید.

کمپانی مایکروسافت

یکی دیگر از معروف ترین کمپانی های متاورس مجموعه مایکروسافت بوده که به عنوان غول دوم متاورس محسوب می‌شود. این شرکت در تولید انواع تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری فعال بوده و توانسته تجهیزات سخت افزاری متاورسی خود را به بازار معرفی نماید. این شرکت در حال ساخت پلتفرم های جدید با رویکرد های ویژه در متاورس بوده و دسترسی های جدیدی برای کاربران ارائه می کند.

اگر قصد فعالیت در فضای متاورس و خرید و فروش در این جهان را دارید، آموزش خرید زمین در متاورس و آموزش به همراه ما باشید.

مایکروسافت

کمپانی علی بابا

نام شرکت علی بابا برای بسیاری از افراد نام آشنا بوده و جزء فروشگاه ‌های معتبر جهان در رقابت با مجموعه آمازون محسوب می شود. این شرکت بزرگ ترین خرده فروشی های آنلاین جهان بوده و مانند دیجی کالا در سراسر جهان به فعالیت می پردازد. این شرکت توانسته وارد دنیای متاورس شود و تلاش می کند بستری برای فعالیت در متاورس را برای کاربران خود ایجاد نماید.

نایک و شرکت های ورزشی متاورس

شرکت های ورزشی فعال مانند شرکت نایک توانسته خود را در جمع فعالان متاورس مطرح نمایید. دنیای ورزش مانند دنیای مد و فشن در حال پیشرفت بوده و تجهیزات ورزشی با تکنولوژی های جدید ساخته می شود. این شرکت یکی از معروف ترین کمپانی های متاورس بود که در تمامی کشورها شعبه داشته و می تواند درصد فعالان حوزه دیجیتال و متاورس قرار بگیرد.

در دنیای متاورس می توانید انواع لباس های متاورسی شرکت نایک را پوشیده و تجربه عالی با پوشیدن لباس هاس ورزشی جهان داشته باشید.

اگر قصد فعالیت جدی و کسب درآمد از متاورس را دارید، پیشنهاد می کنیم در دوره های مفید مجموعه متاورس پارسی شرکت کرده یا مقالات سایت متاورس پارسی را مطالعه نمایید. مطالب مفیدی در مورد آموزش متاورس و آموزش خرید زمین در متاورس ارائه شده است.

کمپانی اپل

اپل یکی از شرکت های جدید در حوزه متاورس محسوب شده و امروزه از معروف ترین کمپانی های متاورس محسوب می شود. این غول فناوری توانسته شهرت بسیاری در متاورس بدست آورد و واقعیت های افزوده خود را نیز معرفی کرده است. شرکت اپل پلتفرم های بلاکچین آزمایشی خود را شروع کرده و جزء جدید ترین پروژه های شرکت اپل محسوب می شود.

کسانی که علاقه به محصولات اپل دارند و طرفدار تجهیزات سخت افزاری مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ های این مجموعه هستند، می توانند در پروژه های متاورسی اپل شرکت کرده یا اخبار مربوط به این جهان را دنبال نمایند. هر گونه سوالی در مورد متاورس و معروف ترین کمپانی های متاورس دارید، با کارشناسان سایت متاورس پارسی مطرح نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

fourteen − 4 =