کسب سود در پلتفرم سندباکس

سندباکس یکی از پلتفرم های معروف و امن متاورسی بوده که می توانید به روش های مختلفی در این پلتفرم فعالیت کرده و به کسب سود بپردازید. همراه ما باشید تا طریقه کسب سود در پلتفرم سندباکس را بررسی نماییم.

معرفی پلتفرم سندباکس

سندباکس یکی از بهترین پلتفرم های اتریومی در متاورس میاشد ، در کنار آن به درآمد های بسیار بالا دست یابد. سندباکس در سال ۲۰۱۶ به وجود آمد. پس از یکسال با افزایش یکباره کاربران پلتفرم خود رو به رو شد. در ادامه طرز کار پلتفرم اتریومی سندباکس می‌پردازیم و همچنین به کسب سود در پلتفرم سندباکس نیز اشاره خواهیم کرد.

برای آموزش متاورس و خرید زمین در متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

کسب سود در پلتفرم سندباکس

ثبت نام و استفاده از سندباکس

برای استفاده از امکانات پلتفرم متاورسی سندباکس نیازی به ثبت نام نبوده و فقط می توانید با استفاده از کیف پول وارد بازی شوید. پیشنهاد می کنیم با استفاده از کیف پول متامسک که از شبکه اتریوم و ارز اتر پشتیبانی می کند، وارد بازی شوید. در واقع دنیای متاورس شما را به شکل غیر متمرکز مشاهده می‌ کند. پس از از برقراری ارتباط بین کیف پول می توانید ایمیل و نام آواتار خود را در متاورس وارد نمایید. در نظر داشته باشید، برای هر اکانت یک کیف پول در نظر گرفته می‌ شود. پس از اتصال امکان تغییر کیف پول وجود ندارد.

در ادامه بیشتر در مورد کسب سود در پلتفرم سندباکس صحبت می کنیم.

ورود به متاورس و فعالیت در آن

وقتی به طور رسمی وارد سندباکس شوید، می توانید قسمت های مختلف سند را مشاهده نمایید. امکان اضافه کردن عکس پروفایل ، تغییر نام، تغییر ایمیل و سایر بخش ها وجود دارد. می توانید از طریق لینک دعوت دوستان خود را به متاورس دعوت کرده و از پاداش دعوت از دوستان استفاده نمایید.

با ورود به قسمت آواتار می ‌توانید شخصیت متاورسی خود را ایجاد نمایید. در سندباکس هزاران شخصیت وجود دارد که می ‌توانید به ترتیب طراحی نمایید. پس از طراحی می توانید وارد سطح کاربری خود شده و به تعامل با دوستان خود بپردازید.

توکن محلی سندباکس

برای کسب سود در پلتفرم سندباکس، خرید زمین یا افزودن دارایی های خود می توانید ارز موجود در کیف پول متامسک خود را تبدیل به ارز محلی سندباکس نمایید. لازم به ذکر است که نام توکن محلی سندباکس، سند نام داشته و می توانید از قسمت تبدیل خود مکیف پول متامسک یا صرافی های غیر متمرکز این کار را انجام دهید. با توجه به اینکه کیف پول متامسک شما به سندباکس متصل است، می ‌توانید مقدار دارایی های خود را در سندباکس مشاهده نمایید.

خرید و فروش در سندباکس

در بخش بازار سندباکس می توانید ان اف تی های مربوط به هنرمندان و سازندگان را خریداری نمایید و در بخش کاربری خود مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید، خرید و فروش در و کسب سود در پلتفرم سندباکس فقط از طریق ارز محلی سندباد امکان پذیر است. نسخه بتای بازار ان اف تی سندباکس نیز در سال ۲۰۲۱ فعال شده که کاربران می توانند به هزاران آیتم nft کاربران دسترسی داشته باشند. اگر قصد خرید nft از طریق سندباکس را دارید به مارکت مراجعه نمایید.

بازی سازی در پلتفرم سندباکس

یکی از قسمت های مهیج برای کسب سود در پلتفرم سندباکس، قسمت بازی سازی بوده که باید به قسمت گیم میکر مراجعه کرده و موارد مورد نیاز برای بازی سازی را بارگیری نمایید. برای ساخت بازی های دو بعدی یا سه بعدی هیچ گونه هزینه را پرداخت نمی کنید. فقط با سطح دانش ابتدایی خود می توانید به ساخت بازی بپردازید. همچنین با مراجعه به قسمت مپ می توانید نقشه کل زمین های متاورسی و بخش‌های قابل فعالیت و کسب سود در پلتفرم سندباکس را می توانید مشاهده نمایید.

بازی سازی در پلتفرم سندباکس

زمین در سندباکس

فضای متاورسی سندباکس قطعه بندی شده و قطعه های آن دارای مالکیت اختصاصی هستند. بازیکنان می‌ توانند با ورود به بازار متاورسی، زمین های قابل معامله یا قابل فروش را خریداری نمایند. در نظر داشته باشید قسمت بزرگی از زمین های متاورسی سندباکس به فروش رفته است که برای خریداران باید قیمت های بسیار بالایی را پیشنهاد نمایید.

امروز در مورد کسب سود در پلتفرم سندباکس صحبت کردیم. قبل از این مورد سعی کردیم معرفی کوتاهی از متاورس و طریقه ورود به فعالیت در آن بپردازیم. برای آموزش متاورس و خرید زمین در متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

eight − two =