برترین سرمایه گذاران متاورس و نحوه شروع سرمایه گذاری در متاورس

برترین سرمایه گذاران متاورس راه های زیادی برای کسب درآمد و ورود به این فضا برای سوددهی دارند. شما در این مقاله می توانید پوشش ها از سرمایه گذاران برتر متاورس، فرصت های سرمایه گذاری مستقیم و آموزش متاورس در زمینه های مختلف را بخوانید. با توجه به ردپایی که اکوسیستم متاورس پوشش می‌دهد – از خود پلتفرم‌ها، مانند متا، تا هدست‌های واقعیت مجازی گرفته تا بازارهای رو به رشد توکن‌های غیرقابل مثلی – فرصت سرمایه‌گذاری در این قلمرو دیجیتال جدید گسترده است. با این حال، مانند هر سرمایه گذاری جدید، خطرات زیادی، شناخته شده و ناشناخته، برای سرمایه گذاران احتمالی وجود دارد. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با برترین سرمایه گذاران متاورس و نحوه شروع سرمایه گذاری در متاورس است.

تعریف متاورس و برترین سرمایه گذاران متاورس

این مقاله متاورس را تعریف می‌کند، دو روش اصلی سرمایه‌گذاری در آن را توضیح می‌دهد و به برخی از شرکت‌هایی که روی این فناوری شرط‌بندی می‌کنند اشاره می‌کند.  متاورس یک محیط مجازی است که در آن افراد – آواتارها در اصطلاح متاورس – می توانند با هم ارتباط برقرار کنند، با هم تعامل داشته باشند و با یکدیگر معامله کنند. این همگرایی دنیای دیجیتال و فیزیکی از متای یونانی به معنای فراتر یا پس از آن و آیه که مخفف جهان است، نشات می گیرد.

اشکال اصلی متاورس

دو شکل اصلی متاورس وجود دارد:

واقعیت مجازی یک واقعیت مصنوعی را معمولاً از طریق هدست VR ارائه می‌کند. میدان دید کاربر را در اختیار می گیرد تا تجربه ای فراگیر را ارائه دهد. تجربیات فراگیر شامل ردیابی صوتی و موقعیت بدن برای فعال کردن حرکت اعضای بدن مانند دست ها برای تعامل با محیط مجازی است. این فرآیند از طریق یک نوع لنز، پوشش‌های مجازی را در بالای دنیای واقعی اضافه می‌کند. کاربران همچنان می توانند با محیط واقعی خود تعامل داشته باشند.

چگونه در متاورس سرمایه گذاری کنیم؟

دو راه اصلی برای سرمایه گذاری در متاورس وجود دارد:

به طور غیرمستقیم، با خرید سهام شرکت ها یا صندوق های قابل معامله بورس (ETF) که در متاورس سرمایه گذاری می کنند. یا به طور مستقیم، با خرید املاک و دارایی های داخل متاورس.

برترین سرمایه گذاران متاورس

انواع مختلفی از کسب‌ و کارها وجود دارند که در متاورز سهم دارند یا خواهند داشت. بنابراین فرصت کافی برای سرمایه‌گذاران غیرمستقیم فراهم می‌کنند تا وارد عمل شوند. در این‌جا چهار دسته را به همراه برخی از شرکت های برجسته که به هر کدام تعلق دارند، ذکر می کنیم.

پلتفرم های مختلف فناوری

غول های فناوری از جمله آمازون؛ آلفابت، لیندن لبز، خالق اولین پلتفرم مجازی فراگیر Second Life. متا، در فیسبوک؛ و مایکروسافت سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد پلتفرم های متاورس خود دارند. در این‌جا اطلاعات بیشتری در مورد سه پلتفرم اصلی فناوری وجود دارد:

alphabet

شرکت مادر گوگل میلیون‌ها دلار برای توسعه Web3.0، نسل بعدی فناوری‌های وب جهانی که زیرساخت متاورس را تشکیل می‌دهد، سرمایه‌گذاری می‌کند.

متا یکی از برترین سرمایه گذاران متاورس

این غول رسانه‌های اجتماعی Meta Horizon Worlds را توسعه داده و راه‌اندازی کرده است. همچنین به عنوان یک جهان اجتماعی مجازی و همه جانبه معرفی می‌شود که در آن کاربران می‌توانند جهان‌های دیجیتالی در حال گسترش ایجاد شده توسط توسعه‌دهندگان متا را کشف کنند یا جهان‌های خود را ایجاد کنند.

مایکروسافت‌

مایکروسافت Azure Digital Twins را راه‌اندازی کرد. همچنین به کاربران خود فرصتی برای ایجاد یک نمایش دیجیتالی از چیزها، مکان‌ها، فرآیندهای تجاری و افراد دنیای واقعی ارائه کرد و به مایکروسافت بینش‌های ارزشمندی برای ایجاد و بهینه‌سازی محصولات و تجربه مشتری ارائه کرد.

پلتفرم های بازی

پلتفرم‌های بازی در خط مقدم متاورس بودند، حتی قبل از اینکه متاورس با ارائه تجربه‌های بازی فراگیر، طرفداران وفادار خود را به خود جذب کند. در این‌جا اطلاعات بیشتری در مورد سه پلتفرم اصلی بازی آورده شده است:

اکتیویژن بلیزارد

بیش از یک دهه است که در صنعت بازی فعال بوده است. این پلتفرم با موفقیت کسب درآمد کرده است. به عنوان مثال، بازیکنان در World of Warcraft آیتم های درون بازی مانند حیوانات خانگی و مانت ها را با پول واقعی خریداری می کنند. پیشنهاد 68.7 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد در انتظار تایید رگولاتوری است.

Roblox جز برترین سرمایه گذاران متاورس

این یک پلتفرم سرگرمی آنلاین را راه اندازی می کند که به کاربران اجازه می دهد با یکدیگر دوست شوند. یا تجربیات خود را تبادل کنند، با استفاده از علایق مشترک ارتباط برقرار کنند و سفرهای دیجیتالی را آغاز کنند. این شرکت همچنین Roblox Studio را ارائه می‌کند، مجموعه ابزار رایگانی که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا جهان‌های سه بعدی را بسازند، منتشر کنند و کار کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 1 =