شباهت ها و تفاوت های متاورس و جهان واقعی

جهان متاورس طوری ساخته شده که افراد با استفاده از آواتار خود در جهان متاورسی فعالیت کرده و بتوانند مانند جهان واقعی به خرید و فروش و کسب و کار بپردازند. اگر قصد فعالیت در متاورس را دارید، برای بررسی شباهت ها و تفاوت های متاورس و جهان واقعی همراه ما باشید.

چرا دنیای مجازی متاورس

متاورس در حقیقت جهان مجازی سه بعدی بوده که برگرفته از ویژگی های جهان امروزی ساخته شده است. نوع فعالیت آن تفاوت های بسیاری با همدیگر دارند. عمده ترین بحث امروز چالش های کسب درآمد در هر دو جهان است. همراه ما باشید به شباهت ها و تفاوت های متاورس و جهان فیزیکی بپردازیم.

متاورس یکی از پروژه های ارز دیجیتال بوده که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش پروژه های مبتنی بر قراردادهای هوشمند، استفاده از هوش مصنوعی و کامپیوتر ساخته شده است.

چرا متاورس

شباهت های متاورس و جهان فیزیکی ما

  • کسب درامد

یکی از شباهت ها و تفاوت های متاورس و جهان فیزیکی ما، روش های کسب درآمد بوده که هر فرد برای رسیدن به اهداف خود و کسب درآمد تلاش می کند. می توانید در متاورس فعالیت های جهان فیزیکی خود را ادامه داده و در بستر و محیط جدیدی به صورت بین المللی به فعالیت بپردازید. در نتیجه ممکن است درآمد شما چندین برابر درآمد جهان فیزیکی باشد.

  • خرید و فروش ملک

بسیاری از افراد در جهان، خرید زمین را به چشم کسب درآمد و سرمایه گذاری نگاه می کنند. در سال های اخیر زمین های متاورس رشد بسیار زیادی داشته و رفته رفته با استقبال عمومی مردم همراه شد. به عنوان مثال می توانیم به پلتفرم های خرید و فروش زمین مانند پلتفرم دیسنترالند اشاره نماییم که خرید زمین در این پلتفرم ها بسیار زیاد بوده و چند صد هزار دلار باید برای خرید قطعه زمین خود خرج نمایید.

احتمالا زمین های متاورس در آینده نزدیک به قیمت‌ های بسیار بالایی برسد. در جهان فیزیکی ما نیز خرید آپارتمان یا ملک به عنوان سرمایه گذاری تلقی می شود.  از این نظر نیز می توانید به شباهت ها و تفاوت های متاورس و جهان واقعی پی ببریم.

  • نوسانات قیمتی

تورم یا نوسانات قیمتی زمین یا موارد دیگر در متاورس شباهت بسیار زیادی به جهان امروزی دارد. کشور ایران در سال‌های اخیر با تورم بسیار شدید روبرو شده است. قیمت محصولات روز به روز در حال افزایش است. در متاورس نیز به همین منوال بوده و ارزش ملک در چندین سال اخیر چندین هزار برابر قیمت اولیه خود رسیده است. پس از مطالعه می توانید به عنوان سرمایه گذاری و کسب درآمد های بلند مدت نگاه نمایید.

در ادامه به سایر شباهت ها و تفاوت های متاورس می پردازیم.

تفاوت های متاورس

  • انجام قرارداد های هر دو زمین

در زمین واقعی و فیزیکی ما قرارداد ها به صورت دیجیتالی یا کاغذی نوشته می شود که امکان سخ قرارداد یا تغییر بند های آن وجود دارد. در متاورس خرید و فروش به صورت کاملا آنلاین و هوشمندانه انجام می شود که امکان پشیمانی یا فسخ قرارداد به هیچ عنوان وجود ندارد.

این قابلیت باعث می‌شود که شما بتوانید با امنیت بیشتری در متاورس به فعالیت پرداخته و معاملات خود را بر اساس یک سری اصول و قواعد از پیش تعیین شده انجام دهیم. هیچ گونه واسطه ای در میان نبوده و معاملات کاملاً شفاف با امنیت کامل انجام می شود.

تفاوت های متاورس

  • دسترسی به این دو جهان

در جهان فیزیکی ما کسب و کار ها اغلب به حالت حضوری و فیزیکی انجام می‌ شود و امکان دور کاری و پروژه های ریموت امکان پذیر است. ولی امروزه با شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌ های مختلف در جهان به شکل غیر حضوری انجام می شود. در متاورس شما آواتار شخصی خود را خواهید داشت و بر اساس رفتار شخصی شما می توانید فعالیت های مختلفی را انجام دهید.

به عنوان مثال می توانید به طراحی گیم بپردازید. انواع فرصت های شغلی از جمله طراحی و برنامه نویسی، خرید زمین، تبلیغات و غیره وجود دارد.

جمع بندی

اگر قصد فعالیت در متاورس و آموزش متاورس را دارید، با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید. در این سایت مطالب بسیار زیادی در مورد خرید زمین در متاورس وجود دارد که می توانید استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شباهت ها و تفاوت های متاورس، مقالات سایت را مطالعه کرده و در صورت نیاز با کارشناسان سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 14 =