برترین شرکت‌های سازنده متاورس کدامند؟

برترین شرکت‌های سازنده متاورس شامل گوگل، متا، مایکروسافت و…. هستند. آموزش متاورس پتانسیل بالایی را برای شرکت‌ها و برندها به ارمغان می‌آورد تا تجربیات و تعاملات مجازی ایجاد کنند که قبلاً ممکن نبود. ما هنوز در مراحل اولیه فناوری هستیم، اما در نیمه اول سال 2022، بیش از 120 میلیارد دلار برای ساخت فناوری‌ها و زیرساخت‌های متاورس ما سرمایه‌گذاری شده است.  همه چیز از تعاملات اجتماعی همه جانبه گرفته تا تجربیات NFT VR، شرکت هایی مانند فیس بوک (اکنون متا) در حال رقابت برای توسعه اکوسیستم ها هستند و به شدت از شرکت ها خواستار ایجاد متاورس خود می شوند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با برترین شرکت‌های سازنده متاورس است.

شرکت‌های سازنده متاورس و اهداف آن ها

متاورس به دنبال گسترش یا همسو کردن مشارکت برند شما است. ما در نظر گرفتیم که چه کسی در حال سرمایه‌گذاری در فناوری‌های تحقیق و توسعه در متاورس، و ساختن پتانسیل اکوسیستم از فضای دیجیتال به دنیای واقعی است. تمام اطلاعات و بررسی های لازم از شبکه Crowdcreate ما جمع آوری شده است

نحوه ساخت و ساز در متاورس و برترین شرکت‌های سازنده متاورس

ساختن در متاورس می تواند یک تجربه هیجان انگیز و ارزشمند باشد. این یک دنیای کاملاً جدید است که دائماً در حال تغییر و گسترش است. با Metaverse ، دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن مکانی برای ساختن باشید، زیرا مکان های زیادی برای ساخت وجود دارد. همچنین راه های زیادی برای ساختن در متاورس وجود دارد. شما می توانید به روش های مختلف و با تعداد زیادی قطعات مختلف بسازید. متاورس دائما در حال تغییر است، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای ساخت وجود دارد.

برترین شرکت‌های سازنده متاورس

مهم ترین شرکت هایی که می توان در ساخت متاورس به آن ها اشاره داشت عبارتند از:

گوگل

ساندار پیچای ، مدیر عامل گوگل ، متاورس را به عنوان “محاسبات در حال تکامل به روشی همه جانبه با واقعیت افزوده” توصیف کرد. در مصاحبه بلومبرگ این شرکت 39.5 میلیون دلار در یک صندوق سرمایه گذاری خصوصی برای تمام پروژه های متاورس که با آن‌ها شریک خواهد شد، سرمایه گذاری کرده است. طبق یک روایت از تایوان نیوز، فاکسکان یکی از شرکت هایی است که با گوگل برای توسعه نرم افزار و سخت افزار واقعیت افزوده همکاری خواهد کرد.

متا یکی از برترین شرکت‌های سازنده متاورس

به افراد این قدرت را بدهید تا جامعه را ایجاد کنند و جهان را به هم نزدیک‌تر کنند.» حتی تغییر نام آن از فیس بوک به متا نشان دهنده تعهد این شرکت به این موضوع بود و اینستاگرام، فیس بوک و Oculus VR همگی تحت این برند هستند. با توجه به توسعه متاورنس های بزرگ، فیس بوک صدای برجسته ای بوده است.

متا یکی از برترین شرکت‌های سازنده متاورس

مایکروسافت

این قرارداد 70 میلیارد دلاری بزرگترین معامله مایکروسافت است و به این شرکت اجازه می دهد تا بازی ها و نرم افزارهای تحت حمایت مایکروسافت را در متاورس در سال های آینده توسعه دهد.

بایننس

NFTها پلی به سوی متاورس هستند. آن‌ها به تسهیل هویت، اجتماع و تجارب اجتماعی در متاوره کمک می کنند. برای شروع از Binance NFT Marketplace برای کشف، جمع آوری و تجارت دارایی های منحصر به فرد NFT و عبور از متاورس استفاده کنید. شما می توانید از توکن های متاورس برای خرید زمین ، محصولات و خدمات داخلی استفاده کنید.

چگونه VR و AR بر Metaverse تأثیر خواهند گذاشت؟

VR و AR به تغییر نحوه تعامل مردم با متاورس ادامه خواهند داد. متاورس یک واقعیت مجازی است که توسط افراد زیادی ساخته و به اشتراک گذاشته شده است. این به شکل یک محیط مشترک ایجاد شده است، که مجموعه ای از دارایی های دیجیتالی است که هر کسی می تواند با آن تعامل داشته باشد. واقعیت مجازی یک شبیه سازی کامپیوتری از یک محیط است، در حالی که واقعیت افزوده محیطی است که با محتوای دیجیتال تقویت شده است.

شرکت های Epic games جزو برترین شرکت‌های سازنده متاورس

توسعه‌دهنده و ناشر بازی Epic Games از یک دور مالی 2 میلیارد دلاری (حدود 1.5 میلیارد پوند) با شرکت سونی گروپ و KIRKBI خبر داده است.

اپیک گیمز گفت که تزریق مالی برای حمایت از رشد شرکت و کمک به پیشبرد چشم انداز آن برای ساخت متاورس استفاده خواهد شد.

Decentraland جزو برترین شرکت‌های سازنده متاورس

متاورس تلفیقی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که در آن کاربران در یک جهان دیجیتال زندگی می کنند که فراتر از جهان فیزیکی ما گسترش می یابد. Decentraland اولین مکان مبتنی بر بلاک چین در متاورس است که در فوریه 2020 راه اندازی شد.

شرکت Sandbox

Sandbox به یک پلتفرم متاورس اشاره دارد که در سال 2021 به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در بازی‌های play-to-e شرکت کنند. این گزینه در بین برترین شرکت‌های سازنده متاورس قرار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

seven + sixteen =