ومیکس کریپتو متاورس

ومیکس کریپتو متاورس یک پلتفرم بازی بلاک چین است که توسط Wemade Tree Pte توسعه یافته است. Ltd، خدماتی از جمله کیف پول رمزنگاری، تبادل توکن، تجارت آیتم بازی و دروازه بازی را ارائه می دهد. Wemade Tree Pte زیرمجموعه Wemade، توسعه دهنده و مالک IP، بازی بسیار موفق با بیش از 500 میلیون کاربر است. بازار NFT بازی‌های ومیکس در نیمه اول سال 2021 راه‌اندازی شد. CrypTornado برای WEMIX کریپتو متاورس اولین بازی است که امکان استفاده و مبادله NFT را در بین کاربران فراهم می‌کند. راه‌های مختلفی برای به حداکثر رساندن ویژگی‌ها و مزایای فنی NFT‌ها آزمایش خواهد شد. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با WEMIX کریپتو متاورس است.

تجارت گستره NFT با ومیکس کریپتو متاورس

یک سرویس تجارت NFT در شبکه اصلی Klaytn توسط زیرمجموعه بلاک چین GroundX توسعه داده شد. این پلتفرم در نیمه دوم سال 2021 راه اندازی شد. تجارت گسترده NFT ها، شامل نه تنها اقلام بازی، بلکه هنرهای دیجیتال و صلاحیت مالکیت کلکسیون ها نیز در دسترس خواهد بود.

Wemade Tree با دانش بازارهای WEMIX و NFT Klaytn قصد دارد در سال 2022 وارد بازار NFT مبتنی بر شبکه اصلی اتریوم، بزرگترین زمین بازی جهان، شود. همه اشکال NFTهایی که در بازارهای جهانی معامله می شوند، قابل معامله خواهند بود.

 

Wemade Tree در حال حاضر از طریق کیف پول WEMIX در بازار غیرمتمرکز خود WEMIX DEX به تجارت FT با استفاده آسان خدمات می دهد. توکن های بازی مانند Tornado و CQ Zuanshi را می توان با توکن WEMIX تعویض کرد و بالعکس.

ومیکس کریپتو متاورس را چگونه و از کجا بخریم؟

WEMIX در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری فهرست شده است، برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. با این حال، شما همچنان می توانید به راحتی این سکه را ابتدا با خرید بیت کوین، ETH، USDT از هر صرافی بزرگی خریداری کنید. سپس به صرافی که پیشنهاد معامله این سکه را ارائه می دهد، انتقال دهید.

استفاده از صرافی ها برای خرید ومیکس کریپتو متاورس

ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی را بخرید، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT). ما در این‌جا از بایننس صرافی استفاده خواهیم کرد. زیرا یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است که سپرده های فیات را می پذیرد. بایننس یک صرافی رمزنگاری محبوب است که در چین راه اندازی شد. بایننس به دلیل خدمات تبادل کریپتو به کریپتو محبوب است. بایننس در شیدایی سال 2017 وارد صحنه شد و از آن زمان به برترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شد.

پس از اتمام فرآیند KYC از شما خواسته می شود یک روش پرداخت اضافه کنید. در این‌جا می‌توانید یک کارت اعتباری ارائه دهید یا از یک انتقال بانکی استفاده کنید. یکی از ارزهای دیجیتال اصلی، معمولاً بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) را خریداری کنید.

ویژگی پلتفرم ومیکس کریپتو متاورس

پلتفرم بازی بلاک چین Wemix امروز از راه اندازی Wemix3.0، یک اکوسیستم مبتنی بر پلتفرم و خدمات محور برای بازی های بلاک چین خبر داد.

Wemix3.0 ویژگی‌های بازی برای کسب درآمد موجود در پلتفرم را گسترش می‌دهد. یعنی جایی که بازیکنان می‌توانند با فروش اقلام مبتنی بر NFT که خریداری و ارتقاء می‌دهند، از بازی‌ها کسب درآمد کنند.

ومیکس کریپتو متاورس دارای چه بخش هایی است؟

Wemade مستقر در کره جنوبی و پلتفرم WEMIX کریپتو متاورس، کتابخانه ای از بازی های با کیفیت بالا را به کاربران ارائه می دهد. این دارای بازی های با کیفیت مانند Mir4 Global و Rise of Stars است.

WEMIX کریپتو متاورس دارای چه بخش هایی است؟

ومیکس Play

Wemix Play پدیده P&E را از طریق یک لانچر مشخص شده گسترش می دهد. ومیکس Play یک رویکرد عملی جدید را برای گیمرها فراهم می کند. این کار باعث می شود تا با آن‌چه به دست می آورند گیم پلی و توانایی کسب منابع اضافی را بهبود بخشند.

NILE (NFT Is Life Evolution) یک پلتفرم سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) است. این به عنوان یک بخش از WEMIX کریپتو متاورس به اعضا امکان می دهد از طریق پروتکل Neith به تسهیلات و استفاده از بودجه دسترسی داشته باشند.

ومیکس DeFi Service

Wemix DeFi Service یک پلتفرم مالی دارایی رمزنگاری شده در سراسر اکوسیستم WEMIX کریپتو متاورس است. این خدمات پر از معاوضه های زنجیره ای با امنیت بالا، برنامه های سهام، اوراق قرضه رمزنگاری، حراج های زنجیره ای و وام دهی WEMIX$ را ارائه می دهد. Wemix DeFi Service یک تغییر دهنده بازی است که به سرعت نحوه مدیریت، انتقال و استفاده دارایی ها در شبکه اصلی Wemix را تغییر می دهد.

سخن آخر

ما در این مقاله در ارتباط با ومیکس کریپتو متاورس صحبت کردیم. این یک نوع از انواع کریپتو متاورس ها و یک پلتفرم بازی برای کسب NFT است. این پلتفرم بخش های مختلفی دارد که شما با یک آموزش متاورس می توانید در این زمینه درآمد کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

six + 17 =