بهترین سهام متاورس برای خرید در حال حاضر کدام است؟

بهترین سهام متاورس را امروز با بررسی ویژگی های مختلف امکان پذیر نام می بریم. بسته به دیدگاه شما، متاورس می تواند چیزهای زیادی باشد. آیا آموزش متاورس دنیایی از فرصت های جدید است که شیوه زندگی و تعامل ما را بهبود می بخشد؟ اما ممکن است فکر کنید که این پتانسیل بالقوه‌ای را دارد که برخی ناظران صنعت از آن حمایت می‌کنند.  ما امروز در وبسایت متاورس پارسی می خواهیم در ارتباط با بهترین سهام متاورس برای خرید در حال حاضر کدام است، صحبت کنیم.

چند مورد از بهترین سهام متاورس برای خرید

برای کسانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض این فناوری جدید سوداگرانه هستند، در این‌جا چند مورد از بهترین سهام متاورس برای خرید در سال 2023 آورده شده است.

Meta Platforms Inc. (META)

مقر اروپایی متا و فیسبوک که به تازگی در میدان گراند کانال دوبلین نامگذاری شده است. اولین و مهم‌ترین سهام در میان بهترین سهام متاورس برای خرید، البته Meta Platforms است. این شرکتی که برای اولین بار این اصطلاح را در سال 2021 رایج کرد و با تغییر نام خود در همان سال، ارادت کامل خود را به این مفهوم نشان داد. مدیر عامل مارک زاکربرگ مدت‌هاست به این ایده اعتقاد دارد و در سال 2014 شرکت سازنده هدست واقعیت مجازی Oculus VR را به مبلغ 2 میلیارد دلار خریداری کرد.

توصیفات مارک زاکربرگ در مورد بهترین سهام متاورس

پست فیسبوکی زاکربرگ در سال 2014 در مورد این خرید بسیار پرشور بود: “بعد از مدت ها، ما Oculus را به پلتفرمی برای بسیاری از تجربیات دیگر تبدیل خواهیم کرد. اگر متا حتی بخش کوچکی از تجارت انجام شده از طریق متاورس را همانطور که پیش بینی می شود به دست آورد، سرمایه گذاران بلندمدت باید به میزان زیادی غرامت دریافت کنند. این بازده صرفاً مستلزم رضایت در مدت زمان طولانی است. زیرا آزمایشگاه‌های متمرکز بر متاورز این شرکت 10.2 میلیارد دلار در سال 2021 و 5.8 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2022 از دست داده است.

مطالب مرتبط : روش های سرمایه گذاری در متاورس

Nvidia Corp. (NVDA) دارای بهترین سهام متاورس

جیم وردن، مدیر ارشد گروه مشاوره در این شرکت، می‌گوید: «با توجه به اینکه بیشتر کشورهای جهان با تورم مبارزه می‌کنند و احتمال کاهش رشد اقتصادی یا رکود، من فکر می‌کنم هزینه‌های مصرف‌کننده برای واقعیت مجازی نیز ممکن است کند شود. به همین دلیل، او فکر می‌کند فرصت بزرگ‌تری برای سرمایه‌گذاری متاورس در شرکت‌های سخت‌افزاری است که از نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کنند. انویدیا، یک سازنده تراشه‌های مبتکر 420 میلیارد دلاری که از شرکت‌هایی مانند اینتل (INTC) و Broadcom Inc (AVGO) سبقت گرفت و به با ارزش‌ترین شرکت نیمه‌رسانا در جهان تبدیل شد.

انویدیا سازنده تراشه های برتر هوش مصنوعی ‌و دارای بهترین سهام متاورس

انویدیا، در حال حاضر ارائه‌دهنده تراشه‌های برتر در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، استخراج ارزهای دیجیتال و بازی است. انویدیا در موقعیتی قرار می‌گیرد که از افزایش قدرت پردازشی که متاورس بدون شک به آن نیاز دارد، سود ببرد. حتی اگر پلتفرم همکاری طراحی سه بعدی انویدیا، Nvidia Omniverse، گرانبها نباشد، رهبری بازار آن در واحدهای پردازش گرافیکی به سهام NVDA یک کاتالیزور رشد مرتبط با متاورژن آشکار دیگر می دهد.

Advanced Micro Devices Inc. (AMD)

یکی دیگر از شرکت‌های سخت‌افزار Worden می‌گوید که آماده بهره‌مندی از سرمایه‌گذاری metaverse است، شرکت نیمه‌رسانا Advanced Micro Devices مستقر در کالیفرنیا است. این شرکت در اوایل نوامبر 2022 پس از اینکه متا پلتفرم اعلام کرد از AMD به عنوان تامین کننده تراشه خود استفاده خواهد کرد، شاهد جهش در قیمت سهام خود بود. وردن می‌گوید: «این ممکن است شبیه به شرکت‌های بیل‌کن در زمان افزایش قیمت طلا باشد. همه کسانی که به دنبال طلا بودند آن را پیدا نکردند. اما آن‌هایی که بیل و کلنگ تولید و می فروختند سود بردند.

بهترین سهام متاورس با استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای قوی

اگرچه ممکن است برای پیش‌بینی برندگان و بازندگان در واقعیت مجازی خیلی زود باشد. اما وردن می‌گوید: «هر کسی که در این دنیای واقعیت مجازی برنده می‌شود باید آن را بر روی قوی‌ترین، سازگارترین پشته سخت‌افزاری بسازد که به نرم‌افزار اجازه انجام بیشتر کارها را می‌دهد.

مایکروسافت دارای یکی از بهترین سهام متاورس

این شرکت دسترسی فوری به 361 میلیون کاربر فعال ماهانه و دنیایی از امکانات اجتماعی و بازی همه جانبه را ارائه می دهد. علاوه بر این، مایکروسافت در حال پیشبرد تلاش‌های متفرقه خود در محیط کار مجازی است.

7 نمونه از بهترین سهام متاورس برای خرید در زمان امروزی:

Meta Platforms Inc. (META)

Nvidia Corp. (NVDA)

Advanced Micro Devices Inc. (AMD)

شرکت مایکروسافت (MSFT)

Unity Software Inc. (U)

Matterport Inc. (MTTR)

Roblox Corp. (RBLX)

سخن آخر

ما در این مقاله در ارتباط با بهترین سهام متاورس ها با شما صحبت کردیم و آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. برای کسانی که به دنبال خرید های مشخص در فضای متاورس هستند دانستن این لیست می تواند کوثر باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

five − two =